Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

На гара Делян е струпана пътностроителна техника (включително пътеполагащи кранове "Платов"), така че надежда за там има.
Мнения: 91
Регистриран на: Пон Окт 19, 2009 4:33 pm
Местоположение: Сливен
Докъде е електрифицирана 5-та линия?
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Машинист_на_сън написа:Докъде е електрифицирана 5-та линия?
До 211ти километър!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

По цялото и протежение от Захарна Фабрика до Кулата. Контактната мрежа свършва малко преди дезинфекционната рамка между Кулата и Промахон.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

За любителите на високи скорости (доколкото може да се каже , че са такива , но все пак):

http://bgphoto.net/photos/1565/o634180962895655000.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o634180962960342500.jpg
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Не го жалят бананчето.........
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Ръчкайте го до смърт щото таз година ще е последната със над 100 по 5та.
:(
Мнения: 27
Регистриран на: Нед Авг 29, 2010 9:35 pm
Местоположение: София

Мнение от niksata_bdz »

На 20 февруари 2010 пътувах за Кулата, останах с добри впечатления. Точно на Долни Раковец БВ 5621 трябваше да изчака БВ 5622. Еми мисля, че влакът профуча с около 100 км/ч, което значи, че критичната част вече я няма. Жалко, ако наистина ги свалят под 100 км/ч от 2011. Ако го направят този международен път, влаковете ще пътуват приблизително 4 часа от София до Кулата, а международните (в международно съобщение) ще свалят под 3 часа времетраенето, което за мен си е доста добре! Като се има на предвид, че сега най-бързият влак от Кулата до София е МБВ 362 (Солун - София), който изминава разстоянието за 3:18 минути, но за съжаление от български територии не може да се хване този влак.. :roll:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Реално погледнато за 2 ч 50 мин с проектни скорости и 2-те спирания (на Сан и Бгг) може да изминава разстоянието от Сф до Клт който и да е от гръцките МБВ. Наш БВ около 3 ч 30 мин трябва да го взима (за съжаление все не ми остава време да направя проекторазписанията на БВ по 5-та, за да кажа с точност). :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Другия месец ще има пълно прекъсване Драгичево - Перник- разпределителна за строеж на надлеза на магистралата.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

bdz46 написа:Другия месец ще има пълно прекъсване Драгичево - Перник- разпределителна за строеж на надлеза на магистралата.
Аууу, лошо... да му мисли 6-та линия колко бой я чака. :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Пътниците ще се наслаждават на пустинен пейзаж. :D
За колко време се очаква прекъсването?
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

Сигурно пак ще бъде същата процедура. От София до Драгичево с дезиро и после с пернишкия икарус, който и за ремонт никой няма да го иска. С 1 дума от София до Перник ще си трябва минимум 01:15ч. А сега наистина колко много влакове я чака 6-та.
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Обявен е търг за Лот 4 на АМ Струма и в процедурата е включено претрасиране на отсечката Ген. Тодоров - Марино Поле.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Мнения: 113
Регистриран на: Нед Авг 15, 2010 10:25 pm
Местоположение: Vratza

Мнение от semafor4o »

Някой може ли да даде по-обширна информация за ремонта в участъка Делян - Дупница? Вчера пътувах оттам и на Гълъбник и Дупница имаше голям брой стари звена,които си личеше,че са прясно извадени,а на Делян имаше цяла композиция Rmmms (мисля,че такова беше означението) пълна със стари звена.Отделно на Дупница - и на гарата и на спирката, имаше строителна техника и персонал на ТСВ.На спирката имаше и бетонови елементи за водостоци,а пред тунела страна - гара Дупница имаше ремонтен влак със седмак - радост за очите,но се паднах от другата страна в автобуса и нямаше как да снимам :D Стори ми се обаче,че от другата страна на тунела страна Дупница-спирка липсваше в един участък от около 100-150 метра поне контактната мрежа и затова нека някой който има повече информация да каже дали се сменят само отделни звена или се подменя и КМ на места и дали баластрата само се пресява или се полага нова баластова призма.През прозореца на автобуса участъка от гарата до входа на тунела изглеждаше страхотно,дай Боже да се вдигнат скоростите и да се пооправи новото ГДВ,че е престъпление да се пътува почти 3 часа до Благоевград!
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация