

Администратор
За любителите на високи скорости (доколкото може да се каже , че са такива , но все пак):
http://bgphoto.net/photos/1565/o634180962895655000.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o634180962960342500.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o634180962895655000.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o634180962960342500.jpg
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

На 20 февруари 2010 пътувах за Кулата, останах с добри впечатления. Точно на Долни Раковец БВ 5621 трябваше да изчака БВ 5622. Еми мисля, че влакът профуча с около 100 км/ч, което значи, че критичната част вече я няма. Жалко, ако наистина ги свалят под 100 км/ч от 2011. Ако го направят този международен път, влаковете ще пътуват приблизително 4 часа от София до Кулата, а международните (в международно съобщение) ще свалят под 3 часа времетраенето, което за мен си е доста добре! Като се има на предвид, че сега най-бързият влак от Кулата до София е МБВ 362 (Солун - София), който изминава разстоянието за 3:18 минути, но за съжаление от български територии не може да се хване този влак.. 


Реално погледнато за 2 ч 50 мин с проектни скорости и 2-те спирания (на Сан и Бгг) може да изминава разстоянието от Сф до Клт който и да е от гръцките МБВ. Наш БВ около 3 ч 30 мин трябва да го взима (за съжаление все не ми остава време да направя проекторазписанията на БВ по 5-та, за да кажа с точност). 

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!


Някой може ли да даде по-обширна информация за ремонта в участъка Делян - Дупница? Вчера пътувах оттам и на Гълъбник и Дупница имаше голям брой стари звена,които си личеше,че са прясно извадени,а на Делян имаше цяла композиция Rmmms (мисля,че такова беше означението) пълна със стари звена.Отделно на Дупница - и на гарата и на спирката, имаше строителна техника и персонал на ТСВ.На спирката имаше и бетонови елементи за водостоци,а пред тунела страна - гара Дупница имаше ремонтен влак със седмак - радост за очите,но се паднах от другата страна в автобуса и нямаше как да снимам
Стори ми се обаче,че от другата страна на тунела страна Дупница-спирка липсваше в един участък от около 100-150 метра поне контактната мрежа и затова нека някой който има повече информация да каже дали се сменят само отделни звена или се подменя и КМ на места и дали баластрата само се пресява или се полага нова баластова призма.През прозореца на автобуса участъка от гарата до входа на тунела изглеждаше страхотно,дай Боже да се вдигнат скоростите и да се пооправи новото ГДВ,че е престъпление да се пътува почти 3 часа до Благоевград!

Информация
Модератори