Страница 2 от 2
Публикувано на: Нед Апр 11, 2010 11:55 pm
от Maikal
Дали ще дойде време когата се внесат нови двуетажни вагони според мен са доста рационални (немските поне) имат си климатик меко возят и т.н.
Публикувано на: Пет Окт 28, 2011 7:31 pm
от rumensoft
А някой да знае колко ливреи е имало, знам за две - зелени и зелено-жълти (тъмни). А повече информация за серията и т.н. някой да помогне

Аз открих DR_DBx_A_Gorlitz_St.Dresden, немски и мисля че това са вагоните 1:1 с нашите
Публикувано на: Пет Окт 28, 2011 9:34 pm
от bobara_e_tuk
такива двуетажни вагони има и в Румъния

Публикувано на: Пет Окт 28, 2011 9:41 pm
от turboto
някои да знае на румънците номерацията на тези вагони (визирам идентичните с нашите)
Публикувано на: Пет Окт 28, 2011 10:46 pm
от rumensoft
Питах, защото ги правя и да знам как да ги пиша. Засега са 25 серия.
Ето и малко снимки, понеже няма много реални:
Снимка 1
Снимка 2
Снимка 3
Снимка 4
Снимка 5
Публикувано на: Пет Окт 28, 2011 11:04 pm
от VESO
За каква максимална скорост са били оразмерени тези вагони? Гледам , че на снимките пише "120".
Публикувано на: Пет Окт 28, 2011 11:07 pm
от Saruman
В Румъния техните са съответно серии 16-26, 26-26 и 36-26.
Публикувано на: Съб Окт 29, 2011 6:48 am
от Mario Evstatiev
VESO написа:За каква максимална скорост са били оразмерени тези вагони? Гледам , че на снимките пише "120".
ДО 120 км/час са били. Нашите състави са били без челна командна кабина, тъй като има състави с командна кабина, от която по системата "пуш-пул" може да се управлява локомотив - дизелов или електрически.
Публикувано на: Съб Окт 29, 2011 10:21 am
от bobara_e_tuk
наистина интересни вагони, интересува ме отваряли ли са се някога прозорците и как се отварят вратите?
Публикувано на: Съб Окт 29, 2011 10:19 pm
от turboto
Saruman написа:В Румъния техните са съответно серии 16-26, 26-26 и 36-26.
26-17

е това което търсех, късия вариант е 16-17
Публикувано на: Вто Ное 08, 2011 2:55 pm
от turboto