Страница 2 от 17

Публикувано на: Сря Сеп 05, 2007 5:03 pm
от Nikss
Ще ги чакам като топъл хляб! :twisted:

Публикувано на: Сря Сеп 05, 2007 5:23 pm
от Mario Evstatiev
ПУСНАХА ПЪРВИТЕ ЕВРОПЕЙСКИ ВАГОНИ ДНЕС!

Репортаж и снимки: Марио Евстатиев

Първите от общо 40 рециклирани немски вагона бяха официално пуснати днес на УБВ 3601 от София за Бургас. Вагоните са оборудвани с вакуумни санитарни възли, отговарящи на всички европейски санитарно - хигиенни изисквания. Разполагат с общо 6 купета и едно салонно помещение, което позволява на пътниците да избират между място в купе и в салон. Ето и снимки от първото пътуване на композицията:

Локомотив 44 100.6 се подготвя да обслужи влака, като преди това се продухаха въздушните проводи.
Изображение

Учуден пътник поема към новия вагон
Изображение

Нов стандарт в обслужването на пътниците
Изображение

Салонното помещение позволява да се събират групи
Изображение

Европа влезе и в тоалетните на БДЖ
Изображение

Публикувано на: Чет Сеп 06, 2007 10:07 pm
от 43.309
Номерацията на вагоните е променена от 95 на 97 тъй като захранването от 1000 V e сменено на 1500 v каквото е на повечето пътнически вагони в БДЖ.

Публикувано на: Сря Сеп 12, 2007 7:28 am
от aizi
126 места при такъв комфорт не е зле.

Публикувано на: Чет Сеп 13, 2007 2:54 pm
от 07
aizi написа:126 места при такъв комфорт не е зле.
4 от местата ги отпиши - би ли пътувал 6 часа и 20 мин на сгъваема седалка с рамо към движението? Дано не ги номерират тези места и да не се продават или да се продават само до съседна гара.......

Публикувано на: Чет Сеп 13, 2007 2:57 pm
от 42 072.9
Качествени вагони, лок от ПР и още нещо...УБВ"Чайка" заминава от първи коловоз на централна гара София.

Публикувано на: Чет Сеп 13, 2007 3:00 pm
от 07
42 072.9 написа:Качествени вагони, лок от ПР и още нещо...УБВ"Чайка" заминава от първи коловоз на централна гара София.
Maй лъснат лок бяха подсигурили само когато се повозиха "високите" гости...... А някои знае ли дали контактите за 220 V във тези вагони рабоят? Ще пътувам чак след месец тогава може да взема мултицета и да замеря :twisted:

Публикувано на: Чет Сеп 13, 2007 5:31 pm
от Mario Evstatiev
За сега всичко по вагоните си бачка. Местата на стените не се продават, спокойно. Те са по - скоро допълнителни.

Публикувано на: Чет Сеп 13, 2007 9:07 pm
от aizi
абе специално аз мога да пътувам ,не ми пречи.

Публикувано на: Сря Сеп 19, 2007 7:27 pm
от Mario Evstatiev
Още някакви нови немски вагони са се появили на манежа. По непотвърдено инфо са по - нов модел вагони за Интерсити влакове, отново EX-DB. Вчера са правени проби с такива вагони със 160 км/час. Явно от Нова година БДЖ се готви да забоде поредния нож в гърба на автобусите, след като последните правеха какви ли не трикове да откраднат пътниците на влака.

Публикувано на: Сря Сеп 19, 2007 8:27 pm
от rexkos
Искаш да кажеш, че това са още по-нови вагони от 97-ците? :D

Публикувано на: Чет Сеп 20, 2007 6:12 am
от Mario Evstatiev
rexkos написа:Искаш да кажеш, че това са още по-нови вагони от 97-ците? :D
Доколкото разбрах това са още по - нови от 97-ма серия. Мисля, че става дума за обещаните 30 модерни вагона.

Публикувано на: Чет Сеп 20, 2007 7:37 am
от aizi
до 2009 година трябва да влязат общо 70 от въпросните вагони.
тези като на чайката са 40,има още 5 ресторанта.и ще има и още 60 обикновени екс дб.
за интерсити влакове научихме на един семинар в Хисар през месец май, но не ни се вярваше.в момента натискат инфрата да разреши по- големи скорости по определени участъци.
според д.петков и о .петков интерсити влаковете ще работят изцяло на търговски принцип без привилегии и намаления.промоции ще има за всички когато реши превозвача.предвжда се да се обурудват с телевизори като система за информация и аудио системи и....

Публикувано на: Чет Сеп 20, 2007 7:41 am
от aizi
по принцип е добре да им го забодем(ножа) в международните превози,засега сме много слаби само с балканските влакове,руските само трошат линията,и не се използват наши вагони за да се очаква добра печалба

Публикувано на: Чет Сеп 20, 2007 8:38 am
от bdz46
Миналата седмица пътувах с Чайката до Подуене и забелязах, че са включени междувагонните кабели за много единици, нещо което до сега не бях виждал при нас.