Страница 2 от 4

Публикувано на: Съб Дек 09, 2006 8:16 pm
от bdz46
44-134 написа:до колкото знам в 43300 не са използвани части от 42-ра серия
Много си далече си от истината. Рамите на 43 302 и 43 303 са от серия 42, а има 43 300 (не се сещам коя) с плугове от 42. То и в някои машини серия 43-оригинал има части от 42.

Публикувано на: Съб Дек 09, 2006 9:48 pm
от lok43r
На 43 303 рамата си е от 43. Само 302 е с рама от 42-ра.

Публикувано на: Съб Дек 09, 2006 11:54 pm
от Гост
43 302 ясно личи че е с рама от 42 1-во по плуга второ се вижда,че е леко закръглена долу както при 42 :wink:

Публикувано на: Съб Фев 03, 2007 7:07 pm
от Nikss
43 309 и 43 310 са със асиметрични пантографи, но доколкото знам нямат реостатна спирачка.

Публикувано на: Съб Фев 03, 2007 7:19 pm
от 44-134
43 309 е правена от 2 ерови машини но поради големи повреди в реостатите и на двете машини реостат не е сложен и за това е зачислена към серията 43

Публикувано на: Съб Фев 03, 2007 7:44 pm
от rexkos
Нито една 43 300 няма реостат. :wink:

Публикувано на: Съб Фев 03, 2007 8:54 pm
от 44-134
ако имаше нямаше да е 43 :wink:

Публикувано на: Съб Фев 03, 2007 9:05 pm
от rexkos
Не е задължително. 44 064 си е чиста 43 300 и няма реостат, само че след като я възстановиха (от частите на 44 064-оригиналът и 44 077) не й дадоха номер 433XX, а именно 44 064, за да запълни празното място в серията.

Публикувано на: Съб Фев 03, 2007 9:07 pm
от 44-134
44 064 има реостат въпреки че не фаща.

Публикувано на: Съб Фев 03, 2007 9:09 pm
от bdz46
След като е възстановена и е даден юбилеен номер 44 045, както са били всички 43 300. След 1992г се появява серията 43 300, а 44 045 става 44 064. След това има период, когато е 45 064, преди да стане 44 064.

Публикувано на: Съб Фев 03, 2007 9:09 pm
от 44142
Нещо си се заблудил 134 лок 44064 няма реостат още след първия удар.

Публикувано на: Съб Фев 03, 2007 9:10 pm
от bdz46
На 064 на мястото на спирачните съпротивления е празно място, няма никакви реостати.

Публикувано на: Чет Фев 08, 2007 9:22 am
от Nikss
имам един въпрос: 44 070 знам, че е катастрофирала и след катастрофата е правена при което е загубила отдушниците за изхвърляне на въздух които се намират на покрива на локомотива (има ги на всички Р-ки). Та въпроса ми е: 44 070 нали има реостат? Ако няма значи трябва да спада към серия 43300!?!

Публикувано на: Чет Фев 08, 2007 10:30 am
от bdz46
Тези отдушници са за излизане на топлия въздух от спирачните съпротивления на реостата. Всички машини, на които ги няма са без реостат, включително и 44 064, където отдушниците са затапени с ламарина.

Публикувано на: Чет Фев 08, 2007 12:48 pm
от Nikss
Значи 44 070 и 44 064 са си чисти 43 300 :D