Едни от последните снимки на 81005-1.Както знаем , в компанията на три локомотива от серия 76-00 , намиращи се в депо Септември , маневрената машинка е закупена от аржентинската фирма YCRT и ще има честа другата седмица да попътува еднопосочно до Бургас , след което ще бъде качена на кораб за Южноамериканската държава.
Поглед отзад.Всичко по кабината е запазено в автентичния си вид , на бялото поле предстои да бъдат изписани инициалите на новия собственик.
Майсторът вече приключва с боядисването , след което ще нанесе надписа на аржентинската компания.
Проверка на техническото състояние откъм възли и агрегати , след което машината ще бъде заключена.Новите собственици искат да се запази теглично - отбивачното съоръжение , знаем на 77-00-ците , които са заминали за Аржентина , то е било демонтирано и заменено с друго , техен тип , пригодено да тегли товарните вагони в мините.
Въпреки че междурелсието в Южноамериканската държава , където ще е новата работна среда на тези машини е по - тясно: 750 мм , локомотивите няма да се преустрояват , а само ще минат на струг.
Поглед отзад.Всичко по кабината е запазено в автентичния си вид , на бялото поле предстои да бъдат изписани инициалите на новия собственик.
Майсторът вече приключва с боядисването , след което ще нанесе надписа на аржентинската компания.
Проверка на техническото състояние откъм възли и агрегати , след което машината ще бъде заключена.Новите собственици искат да се запази теглично - отбивачното съоръжение , знаем на 77-00-ците , които са заминали за Аржентина , то е било демонтирано и заменено с друго , техен тип , пригодено да тегли товарните вагони в мините.
Въпреки че междурелсието в Южноамериканската държава , където ще е новата работна среда на тези машини е по - тясно: 750 мм , локомотивите няма да се преустрояват , а само ще минат на струг.

Такива машини са работели временно и в ЧБ но под друга номерация. Това го научихме от човека, който охранява бившето Депо ЧБ.


Да точно така каза човека.

Администратор
Точно същата видях , когато снимах бояджията.В едната му ръка беше четката , а в другата - тази схема.На белите полета отпред и отстрани трябва да се изпише името на аржентинската компания.
Интересно защо надписът е на руски.Едва ли при доставката е мислено тези локомотиви да се препродават някъде. В случая руснаците нямат нищо общо.
Интересно защо надписът е на руски.Едва ли при доставката е мислено тези локомотиви да се препродават някъде. В случая руснаците нямат нищо общо.
Последно промяна от VESO на Нед Ное 22, 2009 10:30 am, променено общо 1 път.

Администратор
Цветовата схема е с пояснения на руски, защото вероятно не са имали преводач на български.VESO написа:Точно същата видях , когато снимах бояджията.В едната мъ ръка беше четката , а в другата - тази схема.На белите полета отпред и отстрани трябва да се изпише името на аржентинската компания.
Интересно защо надписът е на руски.Едва ли при доставката е мислено тези локомотиви да се препродават някъде. В случая руснаците нямат нищо общо.
64.19
Наткнулся на видео с БДЖ и увидел что у вас работают ТУ7. Красивая раскраска у ваших ТУ7. / Попаднах на видео с БДЖ , и видях, че работили TU7. Красива оцветители в ТУ7.
Информация о машине на русском языке :
ТУ7 КМЗ - http://www.uzd.spb.ru/tepl2.htm
Модернизированные тепловозы ТУ7 МБР - http://www.uzd.spb.ru/tepl4.htm
Сайт завода КМЗ - http://www.zavod-kmz.ru/

И тогава там е такава поредица ТУ8
Тепловоз-дрезина ТУ8Г

Пассажирская дрезина ТУ8П

Информация о машине на русском языке :
ТУ7 КМЗ - http://www.uzd.spb.ru/tepl2.htm
Модернизированные тепловозы ТУ7 МБР - http://www.uzd.spb.ru/tepl4.htm
Сайт завода КМЗ - http://www.zavod-kmz.ru/




И тогава там е такава поредица ТУ8
Тепловоз-дрезина ТУ8Г

Пассажирская дрезина ТУ8П



TU7A (750mm) locomotives, the work.
ТУ7-8888 - http://youtu.be/0HOsdtQYDPU
ТУ7 - http://youtu.be/jWvCmfgkSf8
ТУ7-1827 - http://youtu.be/wVLk3iv2yCE
ТУ7-0767 - http://youtu.be/6s0BSoTr90g
ТУ7-8888 - http://youtu.be/0HOsdtQYDPU
ТУ7 - http://youtu.be/jWvCmfgkSf8
ТУ7-1827 - http://youtu.be/wVLk3iv2yCE
ТУ7-0767 - http://youtu.be/6s0BSoTr90g
Информация
Модератори