Страница 2 от 2
Публикувано на: Чет Сеп 10, 2009 10:46 am
от Ghost
lok45111 написа: На 44 001/002 нормите са си нормални като за 130 км/час "Р"-ка. Преводното число на редуктора си е запазено.
Не съм съгласен с подобно твърдение без да е подкрепено със съответните тягови изчисления. Като пример мога да дам ситуацията с лок. 46 000 и 46 200. При 10%
о нагорнище лок. 46 000 с предавателно отношение на колоосните редуктори 3.65 има норма 2130т. При същите условия лок. 46 200 със същото предателно отношение има норма 1960т. Разликата е 170т.
Според мен нормите на 44 001/002 трябва да са по малки от 44 000.
Пак повтарям, че в настоящият момент липсва нормативен документ указващ нормите на 44 001/002. А без такъв можещ да откажеш да обслужиш влак с тонаж близък до нормите с 44 000 серия и успешно да се защитиш при евентуално "контролно". А такова едва ли ще ти пуснат, защото машинните диспечери са в същата патова ситуация. Пълен смях.

Публикувано на: Чет Сеп 10, 2009 1:00 pm
от 42 072.9
Премахването на компенсаторите е минус за 001 и 002.
Публикувано на: Чет Сеп 10, 2009 3:38 pm
от 46 242
Аз също мисля че теглителната норма на 44 001/2 е малко под тази на червените. Но за това пак имат по-добро ускорение.
Публикувано на: Чет Сеп 10, 2009 8:34 pm
от 43.309
Много е интересно положението: влак 1620 с 46.221 на 4ТД и 44.128 до влака.При Бойка 46.221 с 200-300т влак увисва и се налага 44.128 да ги бута, същото става и към Немирово

Все пак на 4 ТД 46.2 би трябвало да е малко по-слаба от 44/45, но все пак този влак е два пъти под нормата на 44

Публикувано на: Чет Сеп 10, 2009 9:18 pm
от VESO
1620 с нормалната 5- вагонна композиция ли е бил?
Публикувано на: Чет Сеп 10, 2009 9:19 pm
от 43.309
Да.Скоростта паднала до 35км/ч преди 44.128 да се включи.
Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 4:22 am
от Mario Evstatiev
46 242 написа:Аз също мисля че теглителната норма на 44 001/2 е малко под тази на червените. Но за това пак имат по-добро ускорение.
Наистина е редно да има документ, указващ теглителните норми на модернизатките. Що се касае до това дали са по - малки от тези на обикновена 44, има резон да е така, тъй като премахването на компенсаторите и олекотяване на конструкцията като цяло води и до намаляване на сцепното тегло, от там по - малки норми.
Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 9:06 am
от 42 072.9
Като всеки себеуважаващ се завод-производител и Кончар следва да са издали Fk(V). А до колко ще отговаря на истината това само те знаят.
Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 10:54 am
от Nikss
Определено и с 46 200 са объркали нещата - не може 2 типа локомотиви - с редуктори за 150 и 130 km/h да са в една подсерия... евентуално тези с редуктори за 150 да ги бяха поставили в подсерия 46 300, както се казва не може да се прави разлика и да се знае теглителната норма за всяка маш... а определено и модернизациите не са доизпипани - тези проблеми с боксуването, ускорението, теглителните норми и т.н. - както каза и колегата 43.309 не може 46 200 на 4 ТД да е по-слаба от 43Р... просто са объркани нещата - а с олекотените конструкции и т.н. просто са подсигурили при мокри и хлъзгави релси лок да се разчекне и да боксува (остави влак). Пясъчните инсталации едва ли могат да помогнат в тези случаи...

Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 10:57 am
от 44142
Помага пясъка стига да го има а на повечето лок са празни пясъчните бункери.
Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 10:58 am
от Nikss
Именно - занемарени са от всякъде, поддръжка никаква и се чудиш като стане белята какво да правиш...

Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 11:20 am
от Labros
Nikss написа:Именно - занемарени са от всякъде, поддръжка никаква и се чудиш като стане белята какво да правиш...

И после машиниста виновен.
Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 11:22 am
от Nikss