Страница 2 от 10
Публикувано на: Нед Апр 22, 2007 11:50 pm
от VESO
Най-добре ги пусни тук,да ги видим и ние.Все пак това не е отклонение от темата,а обяснение на техн.устройство на локомотивите серия 51-00.

диз лок. 51
Публикувано на: Пон Апр 23, 2007 11:47 am
от choveka_vlak
Ето една снимка на един от последните работищи локомотиви Ганц.

Публикувано на: Пон Апр 23, 2007 9:43 pm
от 07
VESO написа:Най-добре ги пусни тук,да ги видим и ние.Все пак това не е отклонение от темата,а обяснение на техн.устройство на локомотивите серия 51-00.

Tова тук не е точно гумено плацовият съединител на диз. лок серия 51 но това имам в момента
http://foto.bg/showphoto.php?photo=92457&cat=500
диз лок. 51
Публикувано на: Вто Апр 24, 2007 8:50 pm
от choveka_vlak
Добре Колега, важното е че е посочен принципа!!!, а това не е маловажно!.

Публикувано на: Вто Апр 24, 2007 10:06 pm
от Labros
Благодаря колега за помощта!
Като се покаже нещо нагледно с чертеж,веднага става ясно!
Публикувано на: Нед Юни 24, 2007 7:59 pm
от Гост
Публикувано на: Нед Юни 24, 2007 8:15 pm
от Nikola VS
Този 046 или 048 не мога да разбера от снимката къде точно се намира? Къде си го снимал?
Публикувано на: Нед Юни 24, 2007 8:16 pm
от Гост
Преди Русе
Публикувано на: Нед Юни 24, 2007 8:43 pm
от 42 072.9
Гара Долапите.
Ганцовете
Публикувано на: Сря Юли 25, 2007 9:48 pm
от shotik
1975-1977г. работих на тях и като направя сравнение с 52 серия мога да напиша следното:
по лесни за обслужване,неприятно беше да се навъртат гресьорките на вентилатора и динамото защото е тясно.Много добра видимост,уредите, контролера ,ръчките за спирачката за лок. както и D2 монтирани на подходящите места.Зимно време малко студени поради ниската температура на охл.вода,но с една тръбичка с дупчици под радиатора и въздух от чистачките се затопляше.Неприятно беше да се следи нивото на горивото в разходния резервоар и навреме да се отваря крана и пуска помпа ,за да се напълни и ако се изпусне момента после над час обезвъздушаване на 16 цилиндъра.Хубави свирки,ясни и мелодични,чуващи се надалеко.Скорост до 80 км /ч,подходяща и за лек пътн. влак ,както в началото 1963 г са обслужвали влаковете София -Банкя.Един шунт за отслабване на полето на елмоторите и генератора включван в повечето случаи ръчно.С 51-21 работих в Средния район 3-та маневра,но тогава беше съвсем различно от сега. Влаковете се теглеха до Пост 10 ,който се намираше преди моста над шосето и съм теглил влакове по 2100 т.с 5-8 км /ч.На няколко пъти се е случвало да се запалят сажди в ресиверите и ауспуха,но са загасвани.Като номера си спомням да са били в София 3,7,10,16,21/сменена по късно от 20/30,32,38,42,43,44,други сега не се сещам,било е преди 30-32 г.Като общо ги харесвах повече от 52 серия ,на която съм работил 5 г. в Лакпром в Световрачене,но за нея друг път.
Публикувано на: Чет Авг 16, 2007 4:41 pm
от Nikss
Публикувано на: Чет Авг 16, 2007 4:47 pm
от Nikss
Искам да попитам някой знае ли колко локомотива са доставени от 51 серия? Най-големият номер който съм виждал от тази серия е 072 (51 072.7) Така като гледам са останали около 5 работещи локомотива от тази серия в депо РУСЕ. Колко е максималната им скорост? Ограничени ли са за по-малка в момента?
макс. скорост
Публикувано на: Чет Авг 16, 2007 9:42 pm
от shotik
За макс.скорост е писано в предишни мнения и тя е 80 км/ч.,дали сега е ограничена незнам.
Публикувано на: Чет Авг 16, 2007 9:45 pm
от rexkos
Не са ограничени. Все още максималната им допустима скорост е 80 km/h.

Публикувано на: Сря Сеп 12, 2007 11:08 am
от 07019
А колко локомотива са поръчани oт серия 51
