

Глобален модератор
Ето една снимка на един от последните работищи локомотиви Ганц.


В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
VESO написа:Най-добре ги пусни тук,да ги видим и ние.Все пак това не е отклонение от темата,а обяснение на техн.устройство на локомотивите серия 51-00.
Tова тук не е точно гумено плацовият съединител на диз. лок серия 51 но това имам в момента http://foto.bg/showphoto.php?photo=92457&cat=500

Глобален модератор
Добре Колега, важното е че е посочен принципа!!!, а това не е маловажно!. 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Ето снимки на още 2 локомитава серия 51 за съжаление не се движат.
http://bgphoto.net/photos/11115/o633067957211376250.jpg
http://bgphoto.net/photos/11115/o633067958052470000.jpg
http://bgphoto.net/photos/11115/o633067958123563750.jpg
И пулта за управление на 51-01
http://bgphoto.net/photos/11115/o633067958149501250.jpg
http://bgphoto.net/photos/11115/o633067957211376250.jpg
http://bgphoto.net/photos/11115/o633067958052470000.jpg
http://bgphoto.net/photos/11115/o633067958123563750.jpg
И пулта за управление на 51-01
http://bgphoto.net/photos/11115/o633067958149501250.jpg
Този 046 или 048 не мога да разбера от снимката къде точно се намира? Къде си го снимал?
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
1975-1977г. работих на тях и като направя сравнение с 52 серия мога да напиша следното:
по лесни за обслужване,неприятно беше да се навъртат гресьорките на вентилатора и динамото защото е тясно.Много добра видимост,уредите, контролера ,ръчките за спирачката за лок. както и D2 монтирани на подходящите места.Зимно време малко студени поради ниската температура на охл.вода,но с една тръбичка с дупчици под радиатора и въздух от чистачките се затопляше.Неприятно беше да се следи нивото на горивото в разходния резервоар и навреме да се отваря крана и пуска помпа ,за да се напълни и ако се изпусне момента после над час обезвъздушаване на 16 цилиндъра.Хубави свирки,ясни и мелодични,чуващи се надалеко.Скорост до 80 км /ч,подходяща и за лек пътн. влак ,както в началото 1963 г са обслужвали влаковете София -Банкя.Един шунт за отслабване на полето на елмоторите и генератора включван в повечето случаи ръчно.С 51-21 работих в Средния район 3-та маневра,но тогава беше съвсем различно от сега. Влаковете се теглеха до Пост 10 ,който се намираше преди моста над шосето и съм теглил влакове по 2100 т.с 5-8 км /ч.На няколко пъти се е случвало да се запалят сажди в ресиверите и ауспуха,но са загасвани.Като номера си спомням да са били в София 3,7,10,16,21/сменена по късно от 20/30,32,38,42,43,44,други сега не се сещам,било е преди 30-32 г.Като общо ги харесвах повече от 52 серия ,на която съм работил 5 г. в Лакпром в Световрачене,но за нея друг път.
по лесни за обслужване,неприятно беше да се навъртат гресьорките на вентилатора и динамото защото е тясно.Много добра видимост,уредите, контролера ,ръчките за спирачката за лок. както и D2 монтирани на подходящите места.Зимно време малко студени поради ниската температура на охл.вода,но с една тръбичка с дупчици под радиатора и въздух от чистачките се затопляше.Неприятно беше да се следи нивото на горивото в разходния резервоар и навреме да се отваря крана и пуска помпа ,за да се напълни и ако се изпусне момента после над час обезвъздушаване на 16 цилиндъра.Хубави свирки,ясни и мелодични,чуващи се надалеко.Скорост до 80 км /ч,подходяща и за лек пътн. влак ,както в началото 1963 г са обслужвали влаковете София -Банкя.Един шунт за отслабване на полето на елмоторите и генератора включван в повечето случаи ръчно.С 51-21 работих в Средния район 3-та маневра,но тогава беше съвсем различно от сега. Влаковете се теглеха до Пост 10 ,който се намираше преди моста над шосето и съм теглил влакове по 2100 т.с 5-8 км /ч.На няколко пъти се е случвало да се запалят сажди в ресиверите и ауспуха,но са загасвани.Като номера си спомням да са били в София 3,7,10,16,21/сменена по късно от 20/30,32,38,42,43,44,други сега не се сещам,било е преди 30-32 г.Като общо ги харесвах повече от 52 серия ,на която съм работил 5 г. в Лакпром в Световрачене,но за нея друг път.

Снимки на локомотиви серия 51
-На гара Долапите:
51 048.7
http://bgphoto.net/photos/27280/o633228110386947500.jpg
51 047.9
http://bgphoto.net/photos/27280/o633228110218041250.jpg
51 072.7 на прелез преди Русе-товарна
http://bgphoto.net/photos/27280/o633228110643041250.jpg
-На гара Долапите:
51 048.7
http://bgphoto.net/photos/27280/o633228110386947500.jpg
51 047.9
http://bgphoto.net/photos/27280/o633228110218041250.jpg
51 072.7 на прелез преди Русе-товарна
http://bgphoto.net/photos/27280/o633228110643041250.jpg

Искам да попитам някой знае ли колко локомотива са доставени от 51 серия? Най-големият номер който съм виждал от тази серия е 072 (51 072.7) Така като гледам са останали около 5 работещи локомотива от тази серия в депо РУСЕ. Колко е максималната им скорост? Ограничени ли са за по-малка в момента?
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 1:18 pm, променено общо 1 път.
За макс.скорост е писано в предишни мнения и тя е 80 км/ч.,дали сега е ограничена незнам.

Информация
Модератори