
Много интересни снимки свързани с теснолинейките в БГ, има уникални кадри от Червен бряг и 76ци на следния линк:
http://www.le-rail.ch/text/aktuell17.htm
http://www.le-rail.ch/text/aktuell17.htm

Глобален модератор
От днес, 10.06.2010г, всички машини серия 75 се спират от движение поради изтекъл срок на всичките им въздушни резервоари. Пари за нови резервоари няма, тъй че нищо чудно и тез чудесни машинки да останат в миналото.
Вчера беше последния работен ден на 75-006.
Вчера беше последния работен ден на 75-006.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Администратор
Тоя проблем с тия резервоари е резонен навсякъде. А това цяла серия да се спре за резервоари е меко казано грехота. Не съм сигурен, но нямаше ли възможност с епруветка да удължат с по още 5 години срока на всеки читав резервоар? В София рязахме дъна от резервоари за 55 и 06 да ги пращаме в някакъв завод. Но нищо за сега.Tramway написа:От днес, 10.06.2010г, всички машини серия 75 се спират от движение поради изтекъл срок на всичките им въздушни резервоари. Пари за нови резервоари няма, тъй че нищо чудно и тез чудесни машинки да останат в миналото.
Вчера беше последния работен ден на 75-006.

Глобален модератор
Ами цялата серия от 10 машини е произведена и получена през 1965г и съответно срокът на всички резервоари изтича наведнъж през 2005г. Удължен е със заповед за още 5 години, но повече удължаване не се допуска.lok45111 написа:Тоя проблем с тия резервоари е резонен навсякъде. А това цяла серия да се спре за резервоари е меко казано грехота. Не съм сигурен, но нямаше ли възможност с епруветка да удължат с по още 5 години срока на всеки читав резервоар? В София рязахме дъна от резервоари за 55 и 06 да ги пращаме в някакъв завод. Но нищо за сега.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Глобален модератор
Точно тъй. Няма останало нито едно буре!bdz46 написа:Не се съмнявам, че на никой не му е минало през акъла да запази резервоари от унищожените машини серия 76 и 77.
А за спирането на машините се знае от 5 години насам, но до снощи (буквално) никой на Ив. Вазов не се замисли какви ще ги редят. С изключение на управителя на ТПС, но от него какво зависи като парите са другаде? Днес почна вайкане какви ще ги дробят без машини.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Администратор
Типично по български, след като се обърне колата - пътища много. С това спиране на 75-та серия и калпавите 77-ци, нищо чудно да се върнем в ерата на парата и да станем свидетели как например 16103/16106 се вози от парен локомотив. Колкото и да е атрактивно това, ще покаже, че отново някой не си е свършил работата. Ама току - виж пък се увеличи населеността на влаковете покрай парните емоции та посъберат пари за нови бурета 



Глобален модератор

Администратор
Гледах онзи ден, че в депото в ЕП халето е вкарана 75 004-2, която беше някакъв голям ремонт до скоро. Викали са инструктура за някакви проби, та се чудя дали пък на нея не са намерили въздушни резервоари в срок?
Ако това е така и машината излезе скоро, спокойно се обезпечава техническия престой на един от локомотивите, обслужващи линията Септември - Добринище.
Ако това е така и машината излезе скоро, спокойно се обезпечава техническия престой на един от локомотивите, обслужващи линията Септември - Добринище.
А на 23-ти май изглеждаше така.
Може би ще излиза скоро , иначе няма да е на това място в депото.
Може би ще излиза скоро , иначе няма да е на това място в депото.

Администратор
Някой има ли сведение, дали 75 004-2 излезе или и тя ще чака нови въздушни резервоари?VESO написа:А на 23-ти май изглеждаше така.
Може би ще излиза скоро , иначе няма да е на това място в депото.

Глобален модератор
Заповедта за спиране на 75-ците излезе когато 04 беше пред завършване. Пробите и приемането ще минат по правилник за да могат да са отчетат разходите по ремонта, след което и тя са нарежда на опашка пред дюкяна за бурета. Въпросът с тях още не е решен (информация от днес).lok45111 написа:Някой има ли сведение, дали 75 004-2 излезе или и тя ще чака нови въздушни резервоари?VESO написа:А на 23-ти май изглеждаше така.
Може би ще излиза скоро , иначе няма да е на това място в депото.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Информация
Модератори