Мнения: 2
Регистриран на: Чет Май 20, 2010 8:46 am
Местоположение: Септември

Мнение от Lokodim »

Извинявам се, грешката е моя. Става въпрос за локомотив 77006, който е бракуван, а 75006 е в експлоатация.
Мнения: 173
Регистриран на: Сря Юни 04, 2008 4:21 pm
Местоположение: София, България

Мнение от assen5 »

Много интересни снимки свързани с теснолинейките в БГ, има уникални кадри от Червен бряг и 76ци на следния линк:

http://www.le-rail.ch/text/aktuell17.htm
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

От днес, 10.06.2010г, всички машини серия 75 се спират от движение поради изтекъл срок на всичките им въздушни резервоари. Пари за нови резервоари няма, тъй че нищо чудно и тез чудесни машинки да останат в миналото.

Вчера беше последния работен ден на 75-006.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Tramway написа:От днес, 10.06.2010г, всички машини серия 75 се спират от движение поради изтекъл срок на всичките им въздушни резервоари. Пари за нови резервоари няма, тъй че нищо чудно и тез чудесни машинки да останат в миналото.

Вчера беше последния работен ден на 75-006.
Тоя проблем с тия резервоари е резонен навсякъде. А това цяла серия да се спре за резервоари е меко казано грехота. Не съм сигурен, но нямаше ли възможност с епруветка да удължат с по още 5 години срока на всеки читав резервоар? В София рязахме дъна от резервоари за 55 и 06 да ги пращаме в някакъв завод. Но нищо за сега.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

lok45111 написа:Тоя проблем с тия резервоари е резонен навсякъде. А това цяла серия да се спре за резервоари е меко казано грехота. Не съм сигурен, но нямаше ли възможност с епруветка да удължат с по още 5 години срока на всеки читав резервоар? В София рязахме дъна от резервоари за 55 и 06 да ги пращаме в някакъв завод. Но нищо за сега.
Ами цялата серия от 10 машини е произведена и получена през 1965г и съответно срокът на всички резервоари изтича наведнъж през 2005г. Удължен е със заповед за още 5 години, но повече удължаване не се допуска.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Не се съмнявам, че на никой не му е минало през акъла да запази резервоари от унищожените машини серия 76 и 77.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

bdz46 написа:Не се съмнявам, че на никой не му е минало през акъла да запази резервоари от унищожените машини серия 76 и 77.
Точно тъй. Няма останало нито едно буре!
А за спирането на машините се знае от 5 години насам, но до снощи (буквално) никой на Ив. Вазов не се замисли какви ще ги редят. С изключение на управителя на ТПС, но от него какво зависи като парите са другаде? Днес почна вайкане какви ще ги дробят без машини.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Типично по български, след като се обърне колата - пътища много. С това спиране на 75-та серия и калпавите 77-ци, нищо чудно да се върнем в ерата на парата и да станем свидетели как например 16103/16106 се вози от парен локомотив. Колкото и да е атрактивно това, ще покаже, че отново някой не си е свършил работата. Ама току - виж пък се увеличи населеността на влаковете покрай парните емоции та посъберат пари за нови бурета :lol:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Е по-вероятно е 81 008 да видим. Пък и парната сме я виждали с влакове, а маневрата ще е прецедент.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Определено дори и единя чифт да е с 609.76 ще се увеличи пътникопотока, най-вече туристи. На евтина атракция кой няма да се навие да попътува.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

bdz46 написа:Е по-вероятно е 81 008 да видим. Пък и парната сме я виждали с влакове, а маневрата ще е прецедент.
Да бе! Ще й кипне маслото още на изходния на Вра.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Гледах онзи ден, че в депото в ЕП халето е вкарана 75 004-2, която беше някакъв голям ремонт до скоро. Викали са инструктура за някакви проби, та се чудя дали пък на нея не са намерили въздушни резервоари в срок?

Ако това е така и машината излезе скоро, спокойно се обезпечава техническия престой на един от локомотивите, обслужващи линията Септември - Добринище.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

А на 23-ти май изглеждаше така.
Може би ще излиза скоро , иначе няма да е на това място в депото.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:А на 23-ти май изглеждаше така.
Може би ще излиза скоро , иначе няма да е на това място в депото.
Някой има ли сведение, дали 75 004-2 излезе или и тя ще чака нови въздушни резервоари?
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

lok45111 написа:
VESO написа:А на 23-ти май изглеждаше така.
Може би ще излиза скоро , иначе няма да е на това място в депото.
Някой има ли сведение, дали 75 004-2 излезе или и тя ще чака нови въздушни резервоари?
Заповедта за спиране на 75-ците излезе когато 04 беше пред завършване. Пробите и приемането ще минат по правилник за да могат да са отчетат разходите по ремонта, след което и тя са нарежда на опашка пред дюкяна за бурета. Въпросът с тях още не е решен (информация от днес).
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Публикувай отговор

Обратно към “Магистрални дизелови локомотиви | Main line diesel locomotives”

Информация