Страница 2 от 2

Публикувано на: Пет Мар 23, 2007 8:54 pm
от bdz46
42 072.9 написа:Засичана е ремонтна машина на "Plasser & Theurer" някъде около халите.
Единствената подбивна машина Plasser & Theurer, която може да се види на Халите е тази за 1009мм междурелсие, която домува в базата в Илиянци. За участъка от ТМ депо Искър до сп. Момина чешма (1435мм) се ползва четириосна подбивна машина Plasser & Theurer, която влиза през клона от гара Искър. За останалите трамвайни линии с междурелсия 1435мм се ползва мездренската двуосна MATISA. Карат я понеже е малка и лесно се товари и разтоварва с кран, което е единствения начин да се заобиколят кривите с малки радиуси.

Публикувано на: Пет Мар 23, 2007 9:22 pm
от Nikss
Движението на влаковете по улиците с дизелови и парни локомотиви е уникално! Браво за снимките! Избиват не рибата а КИТА! Няма да се учудя ако някой ден това се види в София...

Публикувано на: Пет Мар 23, 2007 9:47 pm
от pavel
Чудя се само къде е контактната мрежа на трамваймите линии, или аз не виждам добре...

Публикувано на: Пет Мар 23, 2007 9:49 pm
от Nikss
Контактна мрежа няма... не мога да ти отговоря как се движат трамваите...

Публикувано на: Пет Мар 23, 2007 9:54 pm
от Labros
Знае ли човек,тия линии може да са специално конструирани само за движение на влакове в градски условия.

Публикувано на: Пет Мар 23, 2007 9:57 pm
от bdz46
pavel написа:Чудя се само къде е контактната мрежа на трамваймите линии, или аз не виждам добре...
Кой е казал, че се движат трамваи по този коловоз? А на снимките се виждат пресечки с трамвайни линии, които си имат контактна мрежа.

Публикувано на: Пет Мар 23, 2007 9:59 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:
pavel написа:Чудя се само къде е контактната мрежа на трамваймите линии, или аз не виждам добре...
Кой е казал, че се движат трамваи по този коловоз? А на снимките се виждат пресечки с трамвайни линии, които си имат контактна мрежа.
А и трамвайните линии трябва да отговарят на доста условия за да се движат влакове по тях. Ще спомена само две от тях - габаритни ограничения и радиус на кривите.

Публикувано на: Пет Мар 23, 2007 10:02 pm
от bdz46
Също максимално колоосно натоварване и спазени габаритни изисквания на релсите (разстояние между работните повърхности на улеите и междурелсие).

Публикувано на: Пет Мар 23, 2007 10:06 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Също максимално колоосно натоварване и спазени габаритни изисквания на релсите (разстояние между работните повърхности на улеите и междурелсие).
Което само по себе си показва, че линията си е точно за движение на влакове, а не смесена.

Публикувано на: Пон Юли 14, 2008 11:39 am
от Гост
Доста добро и готино !