Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

За проблемите при мокро време имат вина и някой шефове. При модернизацията ТД са вързани по двйки което е много лошо при дъждовно време. Ако избоксува една колоос лок разтоварва съответната колоос и още една на която ТД са в двойка. Ако ТД са били всеки за себеси нямаше да има такива проблеми но много се ускъпява цената на лок.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

lok45111 написа:Зависи. Може и да не изключи. Ако грешката е в системата против боксуване или в системата на измерване може да си работи. Но за да се отстрани трябва да изключиш ключа S8-S5 и да изчакаш 30 сек. след което отново да го включиш. Ако повредата се индикира отново локомотива е неработоспособен и за отвозване на влака се търси сервизна помощ.
Сервизна помощ отразяваща се в Файтър.
Колко често остава не работоспособен локомотивА?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

lok45111 написа:Зависи. Може и да не изключи. Ако грешката е в системата против боксуване или в системата на измерване може да си работи.
Какво общо има системата против боксуване с инвертора?
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Червената лампа която свети индикира "повреда в изправителя за захранване на спомагателните машини".
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Повредата не е в инвертора а в изправителя преди инверторите.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Не се различава какво свети на дисплея.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Ясно.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Нещо не ми се връзва:
за влак показва 8602 но часът е 3 без 10, а скоростта е 39 км/ч а теглителната сила ми се струва много голяма за състава на 8601/2! Освен това ми се струва че снимката е нощна
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

То може и да си показва влак 00365, но не значи че машината е на такъв влак.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Машината на снимката катери Вк като помощтна на 10597.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

VESO написа:Днес докато една част от групата пиеше в близкото кафе,успяхме с Rexkos и Ma6inista да направим малък Trainspotting на ПО.Резултатите:

8614,влиза в гарата,теглен от 44128-7;
07064-9,начело на 10147;
вагон серия 15 в състава на 10147;
45154-2 с товарен влак;
втори товарен влак премина през гарата,теглен от 44132-9;
8615,пристигна теглен от 44099-0.Минути след това откачиха машината и на нейно място дойде 46229-1,която освен че бе призвана да изкарва влак до Бургас,трябва да мине ТП в морския град;
07016-9,шляеща се безцелно из гарата;
80117,в скромната композиция от два вагона,теглен от 61013-9.
На Стм засякохме 45187-2 начело на друг товарен влак.
И накрая 2 снимки на цялата компания,изкарала си страхотно в едно кафене,в близост до първи коловоз на центр.ПО:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633196083495156250.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633196083821093750.jpg
46229 се подържа в отлично състояние. Снимката на Весо го доказва за пореден път.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Днес специално е била лъсната заради началниците които бяха в пловдив и са били наредили целият 1-ви челен с машини както следва:
ДМВ 10; 43; 44; 45; 46229 и за това изглежда толкова добре.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

ПО колеги работещи на 462 са ми казвали, че 229 е супер маш за разлика от 221. 229 била много плътна и не духала от никъде, докато 221 духала от ревизионните капаци на модулите.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

221 духа но всички казват че е по-добра в теглителните способности и ускорява по-бързо от 229
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Това е така понеже 221 е с редуктори за 130 а 229 за 150. 46234 също тегли много яко понеже и тя е за 130.
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви 44 001/002 и 46 200 | Modernized electric locomotives subclass 44001/2 and 46 200”

Информация