Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Да, 18-та са ходили на тези два влака. После през 70-те е имало експеримент с 32-ра серия, както писах по - горе. Между другото, фиктивен "бърз" влак с ЕМВ е имало през 80-те години и между София и Мездра(сегашен 20200). Тогава влака е тръгвал от Мездра в 04:50 и в 06:25 е бил на София, това го сподели Владимир Т. Джелепски с мен. После влака е спрян.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

А какъв е бил първоначалният замисъл за употребление на ЕМВ 32 при доставката през 70-те години?
Гост
Гост

Мнение от Гост »

VESO написа:В книгата на Деянов "Тр. П. С. на БДЖ" , част II някъде пишеше , че при идването на мотрисите серия 18-00 , две от тях , куплирани последователно са обслужвали два бързи влака - "Шипка" - София - Габрово и още една двойка са били на "Сините камъни" - София - Сливен.Информацията се намираше на страница , на която има фотография на 18-00-ка , връщаща се от първата проба до Владая.Жалко , че вече не разполагам с книгата , но който я има , нека намери това и го прочете.
Казваш до Габрово.Интерестно.Кога ли е било това :?:
То откакто се помня Габрово - Царева ливада се обслужва от ЕМВ 32 и вечер към 22-23 часа пристигаше софийският вагон каран от някой бай седмак на депо горна,пък на връщане взимаше някой товарни вагони...ех...какви времена бяха.Бай-седмаци постоянно кажи-речи си бяха в Габрово и караха разни товари от цеховете.... :(
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Лъчо написа:Кога ли е било това :?:
То откакто се помня Габрово - Царева ливада се обслужва от ЕМВ 32
Това е от преди да се помниш и преди ЕМВ да могат да ходят до Габрово.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Лъчо написа: Казваш до Габрово.Интерестно.Кога ли е било това :?:
Това е още преди линията да бъде електрифицирана.А иначе и сега на Габрово идват 07-00-ци , главно за обслужване на товарни влакове.Последно , единствената композиция в този район , бе тази на бързия 340/341 в разписание 1999/2000 г.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Историята помни и влак 8615 с ЕМВ серия 32.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Labros написа:А какъв е бил първоначалният замисъл за употребление на ЕМВ 32 при доставката през 70-те години?
Мнения: 48
Регистриран на: Чет Сеп 25, 2008 8:50 pm
Местоположение: София

Мнение от 45 151 »

Използване на ЕМВ за пътническо движение на къси и средно дълги разстояния.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

45 151 написа:Използване на ЕМВ за пътническо движение на къси и средно дълги разстояния.
Правилно казано!

Дори през 90% от експлоатационният си живот са ползвани по предназначение, като изключим изгъзиците с БВ София - Сливен и пътническия влак София - Бургас. Като цяло ЕМВ 32 удържаха на дивашката ни експлоатация и малоумието на н.в. Пътникът, който е основната причина за сегашния им вид. За техническото състояние нещата са ясни. Дойдоха разни управляващи в депо Подуяне, а и на "Вазов", окрадоха частите, в подуяне "Руският склад" е само история, сега на неговото място е склада на "БДЖ - Кончар". А съдържанието на склада е изпразнено в ползу някой костюмар още през 90-те. В същото време, заедно с това, подставени лица - началници в Пд сериозно работят по въпроса за тоталното унищожаване на иначе читавите ЕМВ от сериите 32 и 33 и практиката започва с правенето на псевдоремонти - козметични външни работи и толкова. В последните 5 години обаче и тези работи бяха сведени само до механика, плугове и покрив и тук - таме боядисани табели. Всякакви части, изключая тези от първа необходимост - изолатори, кранове, черва и разни други уплътнения и дреболии, бяха спряни. В цеха за ремонт на ЕМВ в Подуяне постепенно изчезнаха значително количество здрави части. Натоварени на камион в неизвестна посока(разпоредено от един човек, който дойде да съсипе депото). Освен това за по - сигурен резултат из депото действаше стабилна "ударна група" за кражба на реактори и изрязване на кабелаж(с цел САБОТАЖ) от ЕМВ. Поради последното действие(изрязването на кабели) от строя излязоха поне 5 годни ЕМВ(2 от които серия 33). И във всичко това нямало нищо ненормално. ЧУдя се къде ли са Службите, ДАНС, Полицията...?! А вие?!
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

И те са в кюпа. Дори и някой съвестен служител да се опита да вникне в проблематиката и да се вземат съответните мерки, то устата му бива запушвана с разни заплахи- за уволнение, за понижение по ранг и подобни. Другата страна на проблема е уродливата наша черта- ШУРОБАДЖАНАЩИНАТА. Хора, които си нямат и хабер от това, за което са назначени се правят на шефове и на много важни, но като цяло те са там по две причини- съсипване и кражба с цел финансиално подпомагане на "благодетелите" си.
Като цяло 32 и 33 серия успяха да покажат и да опровергаят отчасти тия шарлатани. Но все пак накрая успяха и изхода е почти ясен за двете серии.Цяло чудо си е, че успяха да изкарат толкова време в състояние на кражби, варващина, целенасоченото съсипване и простотията на бай Ганьо.
Мнения: 48
Регистриран на: Чет Сеп 25, 2008 8:50 pm
Местоположение: София

Мнение от 45 151 »

Колко време ? Това е в последните години, преди такова нещо нямаше...
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Някъде в околностите на Червен бряг е изнесен руския склад. Пълно е с чисто нови части в палета и кашони - непокътнат внос от Русия. Кога и под каква форма ще излезе на бял свят респ. ще се продаде като нов внос на части за БДЖ не се знае.
Мнения: 48
Регистриран на: Чет Сеп 25, 2008 8:50 pm
Местоположение: София

Мнение от 45 151 »

Когато 32/33 бъдат нарязани, както стана с ДМВ 18.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

lok43r написа:Някъде в околностите на Червен бряг е изнесен руския склад. Пълно е с чисто нови части в палета и кашони - непокътнат внос от Русия. Кога и под каква форма ще излезе на бял свят респ. ще се продаде като нов внос на части за БДЖ не се знае.
По - точно някъде в Роман 8)
64.19
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

До Габрово само ЕМВ 32 са на пътнически никога не съм виждал пътнически вагони :( Седмак съм виждал няколко пъти каращ товарни. И един път видях електровоз но не помня серията, към Царева Ливада пътуваше сам. След последния влак ЕМВто пренощува в Габрово.
Публикувай отговор

Обратно към “ЕМВ серия 32 и 33 | Electric multiple units series 32 and 33”

Информация