
Администратор
Да, 18-та са ходили на тези два влака. После през 70-те е имало експеримент с 32-ра серия, както писах по - горе. Между другото, фиктивен "бърз" влак с ЕМВ е имало през 80-те години и между София и Мездра(сегашен 20200). Тогава влака е тръгвал от Мездра в 04:50 и в 06:25 е бил на София, това го сподели Владимир Т. Джелепски с мен. После влака е спрян.
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Казваш до Габрово.Интерестно.Кога ли е било товаVESO написа:В книгата на Деянов "Тр. П. С. на БДЖ" , част II някъде пишеше , че при идването на мотрисите серия 18-00 , две от тях , куплирани последователно са обслужвали два бързи влака - "Шипка" - София - Габрово и още една двойка са били на "Сините камъни" - София - Сливен.Информацията се намираше на страница , на която има фотография на 18-00-ка , връщаща се от първата проба до Владая.Жалко , че вече не разполагам с книгата , но който я има , нека намери това и го прочете.

То откакто се помня Габрово - Царева ливада се обслужва от ЕМВ 32 и вечер към 22-23 часа пристигаше софийският вагон каран от някой бай седмак на депо горна,пък на връщане взимаше някой товарни вагони...ех...какви времена бяха.Бай-седмаци постоянно кажи-речи си бяха в Габрово и караха разни товари от цеховете....


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm


Администратор
Правилно казано!45 151 написа:Използване на ЕМВ за пътническо движение на къси и средно дълги разстояния.
Дори през 90% от експлоатационният си живот са ползвани по предназначение, като изключим изгъзиците с БВ София - Сливен и пътническия влак София - Бургас. Като цяло ЕМВ 32 удържаха на дивашката ни експлоатация и малоумието на н.в. Пътникът, който е основната причина за сегашния им вид. За техническото състояние нещата са ясни. Дойдоха разни управляващи в депо Подуяне, а и на "Вазов", окрадоха частите, в подуяне "Руският склад" е само история, сега на неговото място е склада на "БДЖ - Кончар". А съдържанието на склада е изпразнено в ползу някой костюмар още през 90-те. В същото време, заедно с това, подставени лица - началници в Пд сериозно работят по въпроса за тоталното унищожаване на иначе читавите ЕМВ от сериите 32 и 33 и практиката започва с правенето на псевдоремонти - козметични външни работи и толкова. В последните 5 години обаче и тези работи бяха сведени само до механика, плугове и покрив и тук - таме боядисани табели. Всякакви части, изключая тези от първа необходимост - изолатори, кранове, черва и разни други уплътнения и дреболии, бяха спряни. В цеха за ремонт на ЕМВ в Подуяне постепенно изчезнаха значително количество здрави части. Натоварени на камион в неизвестна посока(разпоредено от един човек, който дойде да съсипе депото). Освен това за по - сигурен резултат из депото действаше стабилна "ударна група" за кражба на реактори и изрязване на кабелаж(с цел САБОТАЖ) от ЕМВ. Поради последното действие(изрязването на кабели) от строя излязоха поне 5 годни ЕМВ(2 от които серия 33). И във всичко това нямало нищо ненормално. ЧУдя се къде ли са Службите, ДАНС, Полицията...?! А вие?!
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
И те са в кюпа. Дори и някой съвестен служител да се опита да вникне в проблематиката и да се вземат съответните мерки, то устата му бива запушвана с разни заплахи- за уволнение, за понижение по ранг и подобни. Другата страна на проблема е уродливата наша черта- ШУРОБАДЖАНАЩИНАТА. Хора, които си нямат и хабер от това, за което са назначени се правят на шефове и на много важни, но като цяло те са там по две причини- съсипване и кражба с цел финансиално подпомагане на "благодетелите" си.
Като цяло 32 и 33 серия успяха да покажат и да опровергаят отчасти тия шарлатани. Но все пак накрая успяха и изхода е почти ясен за двете серии.Цяло чудо си е, че успяха да изкарат толкова време в състояние на кражби, варващина, целенасоченото съсипване и простотията на бай Ганьо.
Като цяло 32 и 33 серия успяха да покажат и да опровергаят отчасти тия шарлатани. Но все пак накрая успяха и изхода е почти ясен за двете серии.Цяло чудо си е, че успяха да изкарат толкова време в състояние на кражби, варващина, целенасоченото съсипване и простотията на бай Ганьо.


Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm


Администратор

До Габрово само ЕМВ 32 са на пътнически никога не съм виждал пътнически вагони
Седмак съм виждал няколко пъти каращ товарни. И един път видях електровоз но не помня серията, към Царева Ливада пътуваше сам. След последния влак ЕМВто пренощува в Габрово.

Информация
Модератори