Страница 2 от 5

Публикувано на: Съб Яну 13, 2007 6:37 pm
от VESO
Изображение
A тук мотрисата е била на гара Пазарджик.Датата - 24-ти май 2001г.Снимката я взех от Европейския ж.п.сървър,но я поосветих малко,че не се виждаше нищо. :D

19 001

Публикувано на: Пет Мар 23, 2007 10:51 am
от shotik
първата снимка е на 2 коловоз на гара София,за втората мисля че е по 6 линия между земен и раждавица

Публикувано на: Пет Мар 23, 2007 10:53 am
от bdz46
Доколкото разбрах се очаква това лято мотрисата да навърти сериозен пробег с разни началници. Затова са се и присетили да и сменят бандажите.

Публикувано на: Вто Юни 19, 2007 8:59 am
от Гост
Още нещо интересно от Австрия е сестрата на 19 001
5047.01
http://schienenfahrzeuge.netshadow.at/d ... e_id=41293

П.П. Снимки на пулт не намерих :)

Публикувано на: Вто Юни 19, 2007 9:10 am
от rexkos
Браво за находката. Тези мотриси са уникати. Произведени са само 2 такива - като едната е нашата, а другата е тази на снимката.

П.П. Австрийската мотриса в движение ли е?

Недостатъкът на тези мотриси е, че са много нежни и ако ги пуснат в редовна експлоатация ще се скапят. Затова ние ги използваме само за атракционни и специални пътувания. На 19 001 за последно е ПР е правен през 1984 г., т.е. за 23 години не е навъртяла необходимия пробег за ПР.

Публикувано на: Вто Юни 19, 2007 9:26 am
от Tramway
rexkos написа:Браво за находката. Тези мотриси са уникати. Произведени са само 2 такива - като едната е нашата, а другата е тази на снимката.

П.П. Австрийската мотриса в движение ли е?

Недостатъкът на тези мотриси е, че са много нежни и ако ги пуснат в редовна експлоатация ще се скапят. Затова ние ги използваме само за атракционни и специални пътувания. На 19 001 за последно е ПР е правен през 1984 г., т.е. за 23 години не е навъртяла необходимия пробег за ПР.
1. Австрийската мотриса освен малка външна прилика няма много общо с 19.001 - двигатели, талиги, окачване, вътрешна архитектура, всичко е различно.
2. 19.001 фабрично е предназначена за специални пътувания и изобщо не е подходяща за редовна служба.
3. 19.001 никога не е използвана и няма да се използва за атракционни пътувания.
4.
ние ги използваме
Вие не знам колко мотриси използвате, но БДЖ използва само една по простата причина, че е единствена.

Публикувано на: Вто Юни 19, 2007 5:12 pm
от bdz46
rexkos написа:Недостатъкът на тези мотриси е, че са много нежни и ако ги пуснат в редовна експлоатация ще се скапят.
Нищо няма да и се скапе и нищо нежно няма, но как си представяш мотриса с 9 места първа, 28 места втора класа и бар да се търкаля като редовен влак? Тя и не е правена за това.

Публикувано на: Сря Авг 13, 2008 3:47 pm
от GP38
Абсолютно съм съгласен. Според ментази мотриса с чудесна, жалко, че на света са само 2 :? А някой може ли да ми даде повече информация за нея? Производител и такива работи.

Публикувано на: Съб Авг 01, 2009 10:18 am
от Mario Evstatiev
19 001.7 чака случаен ремонт и ГРСС. За случайния - пари няма към този етап, въпреки, че за есента са предвидени пътувания с туристи. ГРСС-то ще се прави сигурно както обикновено в последния момент. Аз обаче с нетърпение го чакам, въпреки, че жив мазохизъм си е да си имаш работа с шиб(а)(ъре)н :lol: кранмашинист Hardy, комбиниран с пневматичното командване на свирката.

Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 8:09 pm
от Nikss
Браво, браво... красавица абсолютна. 8)

Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 8:15 pm
от VESO
Като гледам , максималната и скорост е до 130 км/ч?

Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 8:17 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Като гледам , максималната и скорост е до 130 км/ч?
Е, че как? Всъщност е 125 км/час, но кренвиршовидната форма вдига 5 км/час по метода "пернишки Голф ІІ" :lol:

Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 10:05 pm
от Labros
Имам една забележка- да вземат да монтират кран за наливна бира на бара. Много постен ми си струва...

Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 10:06 pm
от 43.309
За какъв ремонт влиза мотрисата?

Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 10:11 pm
от Mario Evstatiev
43.309 написа:За какъв ремонт влиза мотрисата?
Случаен ремонт водна охладителна инсталация + ГРСС :twisted: