
A тук мотрисата е била на гара Пазарджик.Датата - 24-ти май 2001г.Снимката я взех от Европейския ж.п.сървър,но я поосветих малко,че не се виждаше нищо.

1. Австрийската мотриса освен малка външна прилика няма много общо с 19.001 - двигатели, талиги, окачване, вътрешна архитектура, всичко е различно.rexkos написа:Браво за находката. Тези мотриси са уникати. Произведени са само 2 такива - като едната е нашата, а другата е тази на снимката.
П.П. Австрийската мотриса в движение ли е?
Недостатъкът на тези мотриси е, че са много нежни и ако ги пуснат в редовна експлоатация ще се скапят. Затова ние ги използваме само за атракционни и специални пътувания. На 19 001 за последно е ПР е правен през 1984 г., т.е. за 23 години не е навъртяла необходимия пробег за ПР.
Вие не знам колко мотриси използвате, но БДЖ използва само една по простата причина, че е единствена.ние ги използваме
Случаен ремонт водна охладителна инсталация + ГРСС43.309 написа:За какъв ремонт влиза мотрисата?
Последно промяна от Mario Evstatiev на Съб Авг 22, 2009 6:55 pm, променено общо 1 път.