
Само едно малко уточнение. През лятото влакът е с 4 вагона, а през останалото време е с 3.VESO написа:4 вагона е,но като машината е до 100км/ч се получава нещо като нова,модерна каруца,теглена от спънат кон.44142 написа:турския влак е с 3 или 4 ваг и каквато маш му закачиш ще ги изтреля ваг.
Иначе вече да забравим термина "турският влак", а трябва да му викаме "сръбският", тъй като спалният вагон от Белград до Истанбул вече е сръбски. Все пак имам някаква надежда до лятото да върнат турския.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Е, поне могат. Няма ги изгъ*иците като на 360/361/362/363.VESO написа:Забелязвал съм,че на турския вагон също пише Istanbul-Beograd,такава табела има и на сръбския.Иначе интересното на този влак е,че пътниците вътрешно съобщение могат да се качват само в един-единствен вагон(за съжаление е наш).Другите са спални.
А сега искам да задам един любопитен въпрос. Казвали са ми, че преди бившите експреси за изминавали разстоянието от София до Мездра за някъде 65-70 минути. Вярно ли е това? Ако е, интересуват ме тогавашните скорости по дефилето. И също така на кои гари спираха бързите влакове в участъка?

Един вагон, ама пълен! (4627)
Нека вземем разписанието от 1996/1997г. Там се откриват следните неща:
ЕВ 201 София-6:35,Мездра-8:00(Варна-13:52)
ИС 411 София-8:30,Мездра-9:55(Русе-14:45)
ЕВ 203 София-14:15,Мездра-15:40(Варна-21:30)
По пример на горепосоченият влак 203 се движеха 413 и 207(тогавашната "Янтра").Това са най-оптималните времепътувания,които успях да открия,като се има предвид,че от София до Мездра посочените влакове не са спирали никъде.
ЕВ 201 София-6:35,Мездра-8:00(Варна-13:52)
ИС 411 София-8:30,Мездра-9:55(Русе-14:45)
ЕВ 203 София-14:15,Мездра-15:40(Варна-21:30)
По пример на горепосоченият влак 203 се движеха 413 и 207(тогавашната "Янтра").Това са най-оптималните времепътувания,които успях да открия,като се има предвид,че от София до Мездра посочените влакове не са спирали никъде.
Мисля, че до края на 80-те години е имало и по-кратки времепътувания. Сега е 1ч. и 25 минути е невъзможно да се постигне при тези ниски скорости. Сега "рекордът" е 1ч.42 минути с УБВ 2601 и 2608. В обратната посока пък е 1ч. и 48 минути. 

Един вагон, ама пълен! (4627)

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Невероятно, но факт! Сега и TGV няма да успее да направи това, което Файтърите правеха тогава!46 242 написа:Сф-Кв за 1ч44, как ви се вижда ? 1973г......


Един вагон, ама пълен! (4627)
Точно това имам впредвид.KRAKOMOBILA написа:Рекси то не зависи от машината,а от пътя

Един вагон, ама пълен! (4627)
Ще бъда много благодарен, ако някой ми каже разписанията на влаковете в участъците Драгоман-Калотина-Станянци и Алдомировци-Бели брег. 

Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
ГДВ 2001-2002
1202
Сф 6.25 Алдомировци 7.25-26 Драгоман 7.34
11200
Драгоман 7.38 Калотина 8.00-8.10 Станянци 8.50
1210
Сф 16.25 Драгоман 17.29
11202
драгоман 17.35 Станянци 18.50
11201
Станянци 9.35 Драгоман 10.47
1209
Драгоман 10.55 Сф 12.01
11203 Станянци 19.10 Калотиина 19.53-55
1217 драгоман 20.30 сф 21.36
12 линия
12202
Алдомировци 8.32 Бели брег 9.00
19.20 19.50
Бели брег 7.15 Алдомировци 7.45
17:15 17:45
1202
Сф 6.25 Алдомировци 7.25-26 Драгоман 7.34
11200
Драгоман 7.38 Калотина 8.00-8.10 Станянци 8.50
1210
Сф 16.25 Драгоман 17.29
11202
драгоман 17.35 Станянци 18.50
11201
Станянци 9.35 Драгоман 10.47
1209
Драгоман 10.55 Сф 12.01
11203 Станянци 19.10 Калотиина 19.53-55
1217 драгоман 20.30 сф 21.36
12 линия
12202
Алдомировци 8.32 Бели брег 9.00
19.20 19.50
Бели брег 7.15 Алдомировци 7.45
17:15 17:45

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Понеже по-горе стана въпрос за ръчкането на машините и за МВ491:преди няколко дни пътувах с този влак от София до Пловдив.Като по-чудо влакът тръгна от Сф по разписание-19:30.Композицията беше съставена от три вагона и теглена от пловдивския 45 185.6.В По пристигна вместо в 21:47 както е по разписание,в 21:39- 6мин. по-рано.Няма да ви описвам как машинистите ръчкаха машината,особено в участъците:Сп-Пз,Пз-По.И най-интересното беше,че с такава скорост влакът влезе в гара Пз,че успя да спре с доста голямо усилие на 2-ри коловоз,почти на късмет.С такова бясно препускане съм пътувал само при TCDD,където превишаването на допустимата скорост е редовно явление. 

Последно промяна от Labros на Сря Яну 10, 2007 8:08 pm, променено общо 1 път.
Информация
Модератори