
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Порових се из старите разписания, с което си направих изводи че разписанията на някой УБВ и БВ са били доста добри и горе долу натегнати в последно време отколкото преди. Примерно за влак 2602 според мен той е бил най натегнат в периода от 27.06.2004г до 09.12.2006г. В разписанието което е било в сила преди съкращението на влаковете (имам в предвид от 14.12.03 до 26.06.04) вл 2602 е тръгвал от ВА в 07:45 и е пристигал в СФ на 15:35. След съкращението на влаковете излезна ново разписание което е важало от 27.06.2004 до 11.12.2004. в това ново разписание вл 2602 тръгва от ВА в 07:48 и пристига в СФ на 15:05. в тези две разписания участъковите скорости почти не са променяни. както знаем червените маш веч бяха свалени на 100км и между двете разписания разлика има само от романдо струпец, където скороста е била 80. С новата книжка която е излезнала през юни това междугарие е вдигнато на 125. В сегашното разписание 2602 тръгва от ВА в 07:42 и пристига в СФ на 15:33, а сега има доста яко падане на скорости. Друг пример е и с вл 3601. в разписанието което е било в сила от 14.12.03 до 26.06.2004 въпросния влак е тръгвал от СФ в 16:00 и е пристигал в БС на 22:25. След съкращението на влаковете вл 3601 тръгва от СФ в 16:05 и пристига в БС на 22:10. като се има в предвид че в това ново разписание са паднали някой участъкови скорости. Сега влак 3601 тръгва от СФ в 15:55 и пристига в БС на 22:19 а доста паднаха скоростите по 3-та. като сравнявам обходите излиза че тези който пишат разписанията никога не се возят на влак и изобщо не ги интересуват обходи и тн.

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Като говорим за натягане на разписания, мога да дам същия пример с ПВ10208/10209.
По предишния ГДВ времепътуването от София до Драгоман беше 1 час 3 минути, а сега е 1 час и 2 минути, при положение, че скоростите в участъка Сливница-Драгоман в момента са с 10 km/h по ниски спрямо миналия ГДВ. На ПВ10209 времепътуването пък е съкратено с 5 минути въпреки по-ниските скорости, като в същото време един умен мозък се е сетил да му махне безсмисления 6-минутен престой на Костинброд.
По предишния ГДВ времепътуването от София до Драгоман беше 1 час 3 минути, а сега е 1 час и 2 минути, при положение, че скоростите в участъка Сливница-Драгоман в момента са с 10 km/h по ниски спрямо миналия ГДВ. На ПВ10209 времепътуването пък е съкратено с 5 минути въпреки по-ниските скорости, като в същото време един умен мозък се е сетил да му махне безсмисления 6-минутен престой на Костинброд.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Пропуснах да дам още един пример с ГДВ 2003 (8.12.2002-13.12.2003). Като пътувах за Русия на 19 август 2003 г. с БВ 4613 (поради закъснение на влака от Саратов, вагоните за София оставаха в Русе, поради изпускане на връзка с 4612 и се наложи пътниците за София да пътуват с друг влак с прекачване в Горна, като през това време пътниците за Русия трябваше да пътуват в българските вагони до Русе). Спомням си, че влакът заминаваше от гара София в 15:10 и пристигаше в Русе в 22:04. В следващите години го понатегнаха и в ГДВ 2006 заминаваше от София в 15:20 и пристагаше в Русе в 21:45. Т.е. времепътуванията бяха следните - 2003 г. - 6 часа и 54 минути, 2006 г. 6 и 25 минути. Но сега обаче поради рязкото понижение на скоростите по дефилето, времепътуването от София до Русе скочи на 6 часа и 38 минути, но все пак е с 16 минути по-малко, отколкото през 2003 г. 

Един вагон, ама пълен! (4627)
Най-вече 491.bdz46 написа:Пътническите влакове между Септември и Пловдив също са максимално натегнати.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Извинявам се, малко се обърках. Но 491, също е вид пътнически влак.
Не е товарен.
Иначе по разписание изминава разстоянието между Пазарджик и Пловдив само за 22 минути.
Това е осъществимо, но с много ръчкане, силно ускорение и рязко спиране. 




Един вагон, ама пълен! (4627)

Баз никакви спирания както е при този влак 22 минути се взимат съвсем спокойно и от Слънчев брягrexkos написа:Извинявам се, малко се обърках. Но 491, също е вид пътнически влак.Не е товарен.
Иначе по разписание изминава разстоянието между Пазарджик и Пловдив само за 22 минути.
Това е осъществимо, но с много ръчкане, силно ускорение и рязко спиране.

депо подуяне
И с 462XX-X или Тауруса начело,понеже SKODA са ограничени до 100км/ч,а за да вземе разстоянието Пзк-По за 22 минути,трябва на места да се кара с над тази скорост.Другата възможност е таблата на центр.По да фиксират за този влак постоянно закъснение.
Вярно,че 491 е пътнически влак(понеже превозва пътници
),как не се сетих.
Вярно,че 491 е пътнически влак(понеже превозва пътници




Точно с 46 2XX-XVESO написа:И с 462XX-X начело,понеже SKODA са ограничени до 100км/ч,а за да вземе разстоянието Пзк-По за 22 минути,трябва на места да се кара с над тази скорост.Другата възможност е таблата на центр.По да фиксират за този влак постоянно закъснение.
Вярно,че 491 е пътнически влак(понеже превозва пътници![]()
![]()
),как не се сетих.
депо подуяне
Тогава сигурно все още не беше с вагоните 63-та серия, които са ограничени до 100 km/h.bdz46 написа:По ГДВ 2004, ЕВ 8501 взима Пзк - По за 20мин, а от тогава нищо не се е променило там.
Един вагон, ама пълен! (4627)

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори