Страница 2 от 4
Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 11:50 am
от VESO
Мисля , че само един вагон е оборудван с единичните седалки и го пускали само на атракционни пътувания.Но щом вече и в редовна експлоатация го вкараха , ще очакваме още такива изпълнения.
Публикувано на: Чет Сеп 17, 2009 7:38 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Мисля , че само един вагон е оборудван с единичните седалки и го пускали само на атракционни пътувания.Но щом вече и в редовна експлоатация го вкараха , ще очакваме още такива изпълнения.
Ще има още такива вагони - в завода в Септември видях три подготвени коша за рециклиране. На тях седалките също ще са самостоятелни. Последните ги доставят от ТЮВАСАШ - Бурса, не били лоши, но във вагона става малко тясно с тях. Другото, което не харесвам са прозорците - можеше да се приложи изпълнение подобно на серия 63, просто с тая дограма стоят неестествено и грозно.
Публикувано на: Чет Сеп 17, 2009 7:54 pm
от Labros
Естетически не отиват. Трябва да се помисли за подмяната им, както и занапред да се сложат отваряеми такива.
Публикувано на: Чет Сеп 17, 2009 10:56 pm
от VESO
За съжаление ще се нагледаме на все повече екземпляри с неотварящи се прозорци.
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 7:41 am
от Mario Evstatiev
VESO написа:За съжаление ще се нагледаме на все повече екземпляри с неотварящи се прозорци.
ДА ги направят поне като хората, защото сегашните прозорци са смешни и грозни. Може да се измисли нещо от типа на тези при вагоните серия 63, хем ще стоят хубаво, хем ще има по - голям светъл отвор, а не една педя дървения... Освен това, поставянето на тези прозорци обуславя монтаж на климатик, а такъв по ред причини не може да се монтира на теснопътните вагони.
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 10:33 am
от VESO
Да обновят интериора , но да запазят отварящите се прозорци.Сегашните в този си вид са много неудобни.
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 11:17 am
от Labros
То е ясно, че рано или късно ще направят всички теснопътни вагони такива джамове. Някоя "началническа" комунисто-болшевишка кратуна е родила тая "гениална" идея.
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 4:49 pm
от Mario Evstatiev
Labros написа:То е ясно, че рано или късно ще направят всички теснопътни вагони такива джамове. Някоя "началническа" комунисто-болшевишка кратуна е родила тая "гениална" идея.
"Гениалната" идея е на някой, който хал хабер си няма как ще изглеждат вагоните. Освен това през лятото вътре става ад. Поне да бяха направили някаква друга концепция на системата за отваряне.
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 6:03 pm
от Nikss
След време когато няма да има никакви от оригиналните теснопътни с кожената тапицерия и всичко ще е рециклирано, на някои сигурно вече ще са с изкъртени ограничителите на прозорците както е направено с един таралясник от Ва с номер
32 023/024.

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 6:40 pm
от Labros
Явно е, че полека-полека всички теснопътни вагони ще минат подобна модернизация- нови седалки (които нямам впечатления как возят, просто през целия път до Чепино си пътувах на платформата, а на връщане бяха 4 от "старите" вагони), нови джамове и местене на нуждника в единия край.
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 7:09 pm
от VESO
За планировката и интериора съм съгласен , тоалетната също е по - широка от стария тип , но категорично не подкрепям изпълнението на прозорците.Колкото до седалките , ще има още вагони с
такъв тип , няма да е само един.
Публикувано на: Вто Сеп 22, 2009 11:10 pm
от VESO
Предполагам като малки сте чели приказката "Клан - недоклан , дран - недодран".Ето ви
нагледен пример за модернизиран - недомодернизиран.Май е само един такъв вагон в движение.

Публикувано на: Сря Сеп 23, 2009 5:26 am
от Nikss
Нормално, старите рамки вече почват да издъхват - сигурно или не е можел да се отваря или да се затваря - нещо такова и се е решило да се сложи нов pvc прозорец. Инак за този изобщо не може да се каже модернизиран - недомодернизиран тъй като нито вътре е пипнато нещо, нито пък отвън друго освен този прозорец. Той дали е и 5% от целия вагон... виж ако едната половина е с новата, а другата със старата тапицерия, на модернизираната са подменени прозорците с pvc, а на немодернизираната са оригиналните, може да се съгласим със израза.

Ще бъде много яко такива вагони - който иска зимата на топло - в модернизираната част, който иска на прозорец седи в немодернизираната част. Ще станат като 97-ците, но пък ще е друго нещо... леле откъде го измислих, но като се замислите идеята ми е много добра, като за немодернизираната част само лек козметичен ремонт, нищо повече.

Умно измислено нали? Нещо като смесен вагон серия 30 40.

Публикувано на: Сря Сеп 23, 2009 8:51 am
от VESO
Много е малък вагона , за да се дели.По този случай някой ме беше попитал защо при модернизацията на тези вагони не са направили още една тоалетна в другия край.Ами отговорът е в спецификата на вагона - така ще се намали чувствително полезно използваемата площ за седалки.Така че всякакви експерименти с тези малки вагони са рискови относно броя на местата в тях.
Публикувано на: Сря Сеп 23, 2009 1:59 pm
от bdz46
Отговорът е, че втора тоалетна е крайно ненужна.