Страница 2 от 2
Публикувано на: Нед Ное 12, 2006 7:22 pm
от Mario Evstatiev
И да допълня, че А-220 са четириосни General Electric локомотиви и се използват малко в Гръцките железници. А-400 и А-500 са шестосни, като едните са ALCO, а другите оново са General Electric. Най - новата серия дизелови локомотиви на Гръцките железници е А-470, която се среща още като серия 220-000 и е производство на Bombardier9AD Tranz). Изброените тук локомотиви са с електрическа предавателна система, като последните са с трифазни асинхронни тягови двигатели, електродинамична спирачка, система за отопление на пътнически влак чрез захранване с 1500V 50Хц и микропроцесорно управление. Локомотивите от сериите А-220, А-400 и А-500 са с правотокови генератор и тягови двигатели.
Публикувано на: Пон Ное 13, 2006 9:10 am
от Railroader
lok45111 отново беше изчерпателен, за което и му благодаря!
Убеден бях, пък и не е толкова трудно да се досети човек, че инициалите:
GM, изписани върху табелата на
http://images4.fotopic.net/?iid=ya6xc4& ... quality=70 могат да означават само едно, и че приликата на тези локомотиви с
EMD не е случайна.
Публикувано на: Нед Юни 24, 2007 8:21 pm
от Гост
Публикувано на: Съб Авг 04, 2007 8:27 am
от Mario Evstatiev
И серия 219 на LOGISTIC CENTER DANUBIUS, работеща в "Кумерио" - Пирдоп:
Електронен скоростомер, унифициран на DB
Бордова радиостанция и системи за сигурност
Кранмашинист DAKO-BS4

Публикувано на: Вто Окт 16, 2007 3:14 pm
от VESO
Чудех се къде да пусна питането,затова реших тук.Преди време,когато БЖК у нас правеше първите си стъпки,бяха докарани от Румъния няколко електрически локомотива,действащи у нас под серия 40-00.По същото време някой беше направил снимка в депо Русе на дизелелектрически локомотив на GFR,идентичен на нашите 06-00-ци,който щял да се експлоатира в България за нуждите на БЖК.Изглеждаше нещо като
това.
Въпросът ми е: какво се случи с тази машина,движи ли се у нас,или се е върнала в Румъния?
Магистрален дизелов подвижен състав
Публикувано на: Вто Окт 16, 2007 7:58 pm
от choveka_vlak
Немога да бъда сто процента както сигорен така и убедителен, но поне според моите рехави информации локомотивите са два от посочения вид и преминават всеки ден "моста" в наша полза..., (примерно) или за фирмата...
