Ами пътя е основния фактор, който съсипва механиката на машините. Една машина със същата талига като нашите 44/45 в Чехия кара по 7-8 години с едни подвески, а тук максимум година - година и нещо и се сменяват, защото се късат на поразия от блъскане.42 072.9 написа:Пътят също оказва влияние....тя да стигне читава до Варна е чудо

Администратор
64.19
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Администратор
Ами лятото на 45 155.9, която докара БВ 8627 в Бургас и трябваше да върне БВ 8610, подвеска се скъса в гара при маневрата за прегариране на другия влак. Заради това от нас взеха 44 074 и ние вкарахме 45 155 в депото в Бургас, където казаха, че не разбирали от ерки и няма да я правят42 072.9 написа:Както е в случая дано се късат в гарата а не на път.

64.19
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
Не разбират защото от 20 години нямат Шкоди! И да е останал някои от тогава едва ли имат и резервно болтче за шкода останало... То и за техните лок толкова имат........lok45111 написа:Те бургазлии и да разбират, ще кажат, че не разбират. Майните са си дошли и са си оправили подвеската тогава.44142 написа:защо да не разбират от 44 в бургас. имат ли нова подвеска там за да я сменят. слагат скобата и до 60 км за ПО.


Администратор

По-скоронекачествените подвески. До колкото знам сегашните запасни подвески не са оригинални чешки. Ако е така може би не са с необходимото качествоlok45111 написа:Днеска я правят и излиза на път. Слабата механика си казва думатаdido73 написа:Днес 19.11.2006г. 44-073 влезна в депо Пд за скъсана подвеска.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Администратор
Слабата механика няма нищо общо с късането на подвески. Ефекта от нея е повече люлеене и в интерес на истината слабата механика е по-благоприятна за самите подвески. Последните се късат от ударното претоварване по разбития наставов път, а това, че са български и са некачествени е спорно, защото ако чешките бяха по-качествени, нямаше да има български по машините. Ако всичкия ни път беше безнаставов (дори и не толкова добре нивелиран) нямаше да знаем какво е скъсана подвеска.
Информация
Модератори