Страница 2 от 3

Публикувано на: Нед Дек 09, 2007 6:55 am
от Mario Evstatiev
Локомотива не е напълно еднакъв с БДЖ 55. Разлики има в скоростомерната инсталация, наличието на защита против буксуване, наличието на електронно управление на хидротрансформаторите и електронно устройство за зареждане на АБ и захранване на оперативните вериги. Останалите възли са еднакви с БДЖ 55. Дизеловият двигател е 6LDA28, напълно идентичен с този на серия 55. Талигите също са еднакви, хидропредавка, колоосни редуктори, спирачна система - всичко си е както при 55-та серия. В действителност ако сравним машината с локомотивите от 55-240 нагоре ще се окаже, че там има повече сходства, тъй като при тях също има монтирана електроника за хидротрансформаторите, електроника за зареждане на АБ. И това не е случайно. Все пак локомотивите за БДЖ също се водят тип LDH125, с което смятам да приключим споровете.

Публикувано на: Нед Дек 09, 2007 12:34 pm
от VESO
Тези машини са идентични на нашите серия 55 , защото са произведени в един и същи завод и аналогично на нашите се ползват за маневрена служба.Дори си приличаха по червенобялата окраска с 55-00.
А сега вие не се правете на ударен с бояджийска четка , г- н Джоков и си припомнете какво казахте тогава по този въпрос , преди да изтрият мненията.
Дали снимките са глупави , пишете по e-mail на този , който ги е правил.Аз в този случай не мога да помогна с нищо.Съжалявам.Ако пък не можете да боравите с галерията на Европейския ж.п. сървър , ще ви напиша електронната поща на автора , за да го поздравите по този случай за глупавите снимки , които е направил.

Trainspotters forum

Публикувано на: Нед Дек 09, 2007 1:02 pm
от choveka_vlak
Веско спри да се ядосваш, а намери начин да стиковаш информацията си чрез консултации или обстоен преглед!!!, снимките които качи нямат нищо общо с показания лакомотив!!! - за силуета никой не спори!!!. Дерзай информацията е близко!!!. :wink:

Публикувано на: Нед Дек 09, 2007 1:31 pm
от VESO
Имах предвид , че на снимките , показани от мен , е фотографиран локомотив , идентичен с нашите серия 55-00.Идентичността се изразява в следното:
1. окраска и външен вид;
2. един и същ завод - производител.
За останалото никой не спори , аз много добре знам , че тяговите параметри на посочените машини , са коренно различни и тези гръцки машини са по - маломощни.Поради това и не твърдя нещо друго.
Изобщо не се и ядосвам.Даже ми е приятно , че се намират хора , които да спорят с мен.А всеки знае , че в спора се ражда истината.

Публикувано на: Съб Яну 19, 2008 7:49 pm
от r_men
Колега, много благодаря за предоставените снимки. Аз съм привърженик на 55-та серия и най-много съм работил на такъв локомотив, но румънски оригинален не бях виждал.
Поздрави!

Публикувано на: Съб Яну 19, 2008 7:54 pm
от r_men
44-134 написа:прав си! това е нещото по което си приличат с нашите 55
Досущ като нашите 55-ци са, разликата е само в скоростомера и оборотомера. Таблото с контролните уреди е при новите локомотиви, каквито имаме и в България.

Публикувано на: Сря Яну 06, 2010 1:54 pm
от Таню Танев
Защо се учудвате ,хората още си произвеждат части за 55 ците,и си ги подържат добре

Публикувано на: Вто Яну 12, 2010 3:02 am
от Vlakov
55 та серия се подържа правят се ремонти в Експрес Сервиз кадето бях на платена практика едно лято и второ лято като работник и там редовно влизаха и излизаха 55-тици за Основен ремонт :) правеха ги като нови дори и еднин Немски локомотив дойде при нас за нов двигател Фау 100 DB - 204 482 който след това отлетя към Румъния за нова ходова част :д

Публикувано на: Нед Яну 31, 2010 9:23 am
от Mario Evstatiev
В Русе разпределителна освен "дежурните" румънски дизели може да се видят и бившите "китайски" LDE2300, които се разпознават по ляво разположения пулт, интересната засечка на кабината и двустранно разположените кабинни врати. Вчера при влизането на влака ан БЖК от РУмъния се надявах ГФР да са пуснали такава машина насама, ама уви, задоволих се само със 60-1522-6, която също има интересно оребрение на коша. Освен посочения локомотив, нищо чудно да доживеем да видим и LDE1300 :lol:

Публикувано на: Пет Ное 25, 2011 9:28 am
от Mario Evstatiev
Бургазлии могат да душят в региона за интересни чуждоземски дизели като тези:

Изображение

Изображение

Изображение

Публикувано на: Пет Ное 25, 2011 9:43 am
от gu6terov
3-са и когато не са на работа стоят на Товарна гара. Кабините и пултовете им направо светят.

Публикувано на: Пет Ное 25, 2011 9:43 am
от марковІ
Елате да ги снимате в БСР, а вече и по време на работа ....

Публикувано на: Пет Ное 25, 2011 9:48 am
от Mario Evstatiev
gu6terov написа:3-са и когато не са на работа стоят на Товарна гара. Кабините и пултовете им направо светят.
Ако не ти е проблем, наснимай ги тия пултове и ги покажи да ги видим. Зная, че единия от локовете е DEUTZ, другия е MaK - Kiel, третия нямам понятие.

Публикувано на: Пет Ное 25, 2011 9:52 am
от марковІ
gu6terov написа:3-са и когато не са на работа стоят на Товарна гара. Кабините и пултовете им направо светят.
4/четири / броя са колега....

Публикувано на: Пет Ное 25, 2011 9:55 am
от Mario Evstatiev
Значи има BR 212(V100.20) или греша :wink: