Страница 2 от 2
Публикувано на: Сря Яну 18, 2012 11:07 am
от Mario Evstatiev
"Катър" - машина с редуктори за 110 км/час.
Нека спрем да спорим по темата.
Публикувано на: Сря Яну 18, 2012 7:36 pm
от Nikss
Кажи ѝ 42 081 и я не обиждай повече...

Публикувано на: Сря Яну 18, 2012 9:58 pm
от bobara_e_tuk
Nikss написа:Кажи ѝ 42 081 и я не обиждай повече...

абе аз знам тоя хумор за Опелите, понеже са гниещи коли, та толкова ли е плачевно състоянието на 42.081
Публикувано на: Чет Яну 19, 2012 4:46 pm
от Nikss
Технически не е зле, щом като продължават да я експлоатират къде и на какво ли не, отвън обаче е занемарена, а друг е въпроса, че още преди 2 години се говореше, че трябва да я пенсионират, ама като има недостиг и я юркат.

Публикувано на: Пет Яну 20, 2012 8:40 pm
от misan_71
Тук е мястото да започнем една дискусия. Когато се възстановява парен локомотив например,трябва ли да се приведе в оригиналния вид или трябва да се възстанови във вида в които е бил най накрая в експлоатация. Защото като го приведем в оригиналния му вид,ние изтриваме цялата му история,продължила много десетилетия. Да не говорим,че когато локомотива се възстановява за движение,привеждането му в оригинален вид би означавало да се премахнат много полезни за експлоатацията елементи. Например оградата на парните локомотиви е много полезна,да не говорим за електрическото осветление,пневматичното отваряне на пещната врата и др.