Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Машините са си хубави. Просто са прототипи и никой не е очаквал да са идеални. Щом има хора, които се натискат да са там, значи са хубави, ако бяха лоши, никой нямаше да иска да работи на тях. Ако трябва да се избира по-добре измрелите машини в Пд да минат през Кончар, отколкото да гният в съседното хале. В Чехия никой няма да ги прати.
Всеки си има вкус. Така, че няма какво да се обсъжда. Ако се направи едно запитване из депото, 60% ще кажат, че за нищо не стават, така, че смятам въпроса за приключен. Една оригинална "Р"-ка е много пъти по - добра и надеждна от тези двете измислици на Йордан Василевата чета от безхаберници.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Обаче нашите Р-ки вече не са толкова оригинални, а от оригиналните почти нищо не е останало.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Обаче нашите Р-ки вече не са толкова оригинални, а от оригиналните почти нищо не е останало.
Ами тук е мястото на термина "Заводски ремонт", който от толкова време "Р"-ките очакват.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

в депото ако се направи запитване тези който ще кажат че за нищо не стават са тези който не са работили на тях. вече са направени маш и вместо да се плюят трябва да се види кое е не точно и да се до изкусори.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

46 242 написа:Ако в деня на катострофата на Казичене не беше "кончарското недоразумението" начело на 8615 ами някоя ерка от "заводски ремонт" сега може би машинистите нямаше да са измежду живите. Сред пътниците също щеше да има такива със сериозни увреждания.... :idea: :wink:
Не съм съгласен с гореизказаното мнение. Локомотивите 44 001.6 и 44 002.4 не са претърпели никакви изменения за усилване на кабините и коша. Единственото, което им е направено е да сложат по една измислена пародия на челна колона, която всъщност е от четири винкела и служи за кабелен канал. Една "Р"-ка ако беше се ударила сигурно щеше да се посмачка, но не и кабината и да се разпори като срязана с нож. Вероятно това, че изрязаха ония грозни джамчета от страни също е оказало влияние, защото така се отслабва конструкцията на кабината като цяло. Въобще не разбирам за какви много жертви говориш и какъв смисъл влагаш в думите си, НО не си прав и много те моля, след като не познаваш конструкцията на дадени локомотиви, не се изказвай неподготвен защото може да станеш за смях, както в случая с яростната и безпочвена защита на нещо, което се е доказало като нескопосано!
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

46 242 написа:Бре, толкова ли е загадъчно това, което казах. Питайте самите машинисти какво мислят по въпроса. Ако имате претенции за извънредни познавачи на световното локомотивно дело(което нито започва нито свършва с "ерките") трябваше да ви стане веднага ясно,че благодарение на отличния си спирателен капацитет 44 002 предотврати тежките последици от сблъсъка с товарния влак. Разминаха се само с МАТЕРИАЛНИ щети. Сега стана ли ви ясно :wink:
Първо не се изрази правилно - спирачен процент се казва!!! Второ и при двата вида машини се използва една и съща спирачка с функционен вентил Knorr Fe-115 и кранмашинист за влаковата спирачка тип Knorr - D2. Трето - спирачният процент е един и същи за всички бързи влкове(с изключение на руските вагони), така, че това не е голямо оправдание. Четвърто - машинистът предприема екстрено задържане, което съответно обуславя минимално време за задействане на всички функционни вентили във влака. Така, че дали отпред е "Р"-ка или ако щеш 55-та серия, спирачният път ще е един и същи, защото на практика спирачната маса на влака не може да се измени. Тоест, машината с нищо не е допринесла за предотвратяване на по - големи щети.
64.19
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Това за пневматичната част е вярно , но 44001/2 имат отлично работещ реостат, с какъвто голяма част от останалите Р-ки не могат да се похвалят
Иначе това че катастрофата се размина само с смачкани ламарини си е чист късмет - Нека не се залъгваме че локомотива е спасил положението Ако товарачката беше дераилирала 5сек по късно седящия на десния стол можеше и да няма време да стане беше
Естествено ако изпадането беше 5 сек по рано щеше да се размине само със закъснение на влака
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

На лок серия 45 и на 44 001 и 002 реостата не се изключва при екстрено спиране.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:На лок серия 45 и на 44 001 и 002 реостата не се изключва при екстрено спиране.
ЗА 45 съм съгласен, но за 44 001/002 ми се върти нещо в главата, че отпадат спирачните контактори... :roll:
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Пневматичното спиране с АВС и при екстрено задържане се блокира, освен когато реостата започне да издъхва при малки скорости. Иначе миналата година на Септември с 1620 нямаше да подминат изхода с 5м, а щяха да спрат чак в Белово.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

bdz46 написа:Пневматичното спиране с АВС и при екстрено задържане се блокира, освен когато реостата започне да издъхва при малки скорости. Иначе миналата година на Септември с 1620 нямаше да подминат изхода с 5м, а щяха да спрат чак в Белово.
Какво е станало че са подминали изхода?

Admin Mode ON: Моля не се отклонявайте от темата! Ако Ви интересува нещо задайте въпроса там където му е мястото!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Замръзнал кондензат запушил кноровия ръкав между първия и втория вагон и всички вагони от втория назад останали без спирачка. Екстреното задържане на първия вагон и реостата на машината са спрели влака на 5м след изходния сигнал.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

46 242 написа:Бре, толкова ли е загадъчно това, което казах. Питайте самите машинисти какво мислят по въпроса. Ако имате претенции за извънредни познавачи на световното локомотивно дело(което нито започва нито свършва с "ерките") трябваше да ви стане веднага ясно,че благодарение на отличния си спирателен капацитет 44 002 предотврати тежките последици от сблъсъка с товарния влак. Разминаха се само с МАТЕРИАЛНИ щети. Сега стана ли ви ясно :wink:
46242 малко преувеличаваш. На КЗ лок. беше рендосан странично, ако беше червена маш щеше също да е рендосана странично маш но доста повече от синята. колегите пак щяха да избягат от дясната страна. разликата е че ако беше червена маш щяха да я отпишат. мисля че при екстрено задържане ако не натиснеш разхлабитела лок не минава в реостат а държи с пневматика но не съм 100% сигурен. трябва да се поровя в архивите и ще ти кажа дали автом минаваше на реостат.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Още 12 локомотива на ремонт в “БДЖ-Кончар”

Още 12 локомотива на БДЖ ще бъдат ремонтирани и модернизирани в "БДЖ-Кончар", научи "Стандарт". Анексът към рамковия договор за модернизация на 6-осните локомотиви румънско производство е подписан на 16 ноември. Над 85% от машините на БДЖ сега са навъртели километража и трябва да бъдат ремонтирани. Модернизацията и капиталният ремонт на един локомотив в базата на "БДЖ-Кончар" струват 945 хил. евро. Там локомотивите се превръщат от диодни в тиристорни, с компютърно управление и най-съвременни системи. Нова машина от този тип е над 5-6 млн. евро, каза административният директор на дружеството Гинчо Павлов. "БДЖ-Кончар" е българо-хърватско дружество, създадено през 2001 г. 51% от капитала му е на хърватската компания "Кончар", която държи ноу-хауто, а 49% са на БДЖ. Първите 8 български машини са ремонтирани в Загреб. Едва от 2 г. насам се модернизират в София, което спестява на железниците около 150 хил. евро на локомотив. Всеки изкаран лев се реинвестира в ремонтното депо в София, което вече има сертификат ISO 9001 и сертификат за безопасни условия на труд OHSAS 18000, обясни Павлов. По същата технология са модернизирани локомотиви на Румъния, Турция, Македония, Сърбия, Хърватия, Босна и Херцеговина. В момента се работи по четири български и един сръбски лок.
Изображение
http://www.standartnews.com/bg/article. ... cle=170048
Един вагон, ама пълен! (4627)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

rexkos написа:Още 12 локомотива на ремонт в “БДЖ-Кончар”
Пази Боже от такъв "ремонт" :roll: :evil:
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви 44 001/002 и 46 200 | Modernized electric locomotives subclass 44001/2 and 46 200”

Информация