Всеки си има вкус. Така, че няма какво да се обсъжда. Ако се направи едно запитване из депото, 60% ще кажат, че за нищо не стават, така, че смятам въпроса за приключен. Една оригинална "Р"-ка е много пъти по - добра и надеждна от тези двете измислици на Йордан Василевата чета от безхаберници.bdz46 написа:Машините са си хубави. Просто са прототипи и никой не е очаквал да са идеални. Щом има хора, които се натискат да са там, значи са хубави, ако бяха лоши, никой нямаше да иска да работи на тях. Ако трябва да се избира по-добре измрелите машини в Пд да минат през Кончар, отколкото да гният в съседното хале. В Чехия никой няма да ги прати.

Администратор
64.19

Администратор

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
Не съм съгласен с гореизказаното мнение. Локомотивите 44 001.6 и 44 002.4 не са претърпели никакви изменения за усилване на кабините и коша. Единственото, което им е направено е да сложат по една измислена пародия на челна колона, която всъщност е от четири винкела и служи за кабелен канал. Една "Р"-ка ако беше се ударила сигурно щеше да се посмачка, но не и кабината и да се разпори като срязана с нож. Вероятно това, че изрязаха ония грозни джамчета от страни също е оказало влияние, защото така се отслабва конструкцията на кабината като цяло. Въобще не разбирам за какви много жертви говориш и какъв смисъл влагаш в думите си, НО не си прав и много те моля, след като не познаваш конструкцията на дадени локомотиви, не се изказвай неподготвен защото може да станеш за смях, както в случая с яростната и безпочвена защита на нещо, което се е доказало като нескопосано!46 242 написа:Ако в деня на катострофата на Казичене не беше "кончарското недоразумението" начело на 8615 ами някоя ерка от "заводски ремонт" сега може би машинистите нямаше да са измежду живите. Сред пътниците също щеше да има такива със сериозни увреждания....![]()
64.19

Администратор
Първо не се изрази правилно - спирачен процент се казва!!! Второ и при двата вида машини се използва една и съща спирачка с функционен вентил Knorr Fe-115 и кранмашинист за влаковата спирачка тип Knorr - D2. Трето - спирачният процент е един и същи за всички бързи влкове(с изключение на руските вагони), така, че това не е голямо оправдание. Четвърто - машинистът предприема екстрено задържане, което съответно обуславя минимално време за задействане на всички функционни вентили във влака. Така, че дали отпред е "Р"-ка или ако щеш 55-та серия, спирачният път ще е един и същи, защото на практика спирачната маса на влака не може да се измени. Тоест, машината с нищо не е допринесла за предотвратяване на по - големи щети.46 242 написа:Бре, толкова ли е загадъчно това, което казах. Питайте самите машинисти какво мислят по въпроса. Ако имате претенции за извънредни познавачи на световното локомотивно дело(което нито започва нито свършва с "ерките") трябваше да ви стане веднага ясно,че благодарение на отличния си спирателен капацитет 44 002 предотврати тежките последици от сблъсъка с товарния влак. Разминаха се само с МАТЕРИАЛНИ щети. Сега стана ли ви ясно
64.19
Това за пневматичната част е вярно , но 44001/2 имат отлично работещ реостат, с какъвто голяма част от останалите Р-ки не могат да се похвалят
Иначе това че катастрофата се размина само с смачкани ламарини си е чист късмет - Нека не се залъгваме че локомотива е спасил положението Ако товарачката беше дераилирала 5сек по късно седящия на десния стол можеше и да няма време да стане беше
Естествено ако изпадането беше 5 сек по рано щеше да се размине само със закъснение на влака
Иначе това че катастрофата се размина само с смачкани ламарини си е чист късмет - Нека не се залъгваме че локомотива е спасил положението Ако товарачката беше дераилирала 5сек по късно седящия на десния стол можеше и да няма време да стане беше
Естествено ако изпадането беше 5 сек по рано щеше да се размине само със закъснение на влака

Администратор
Какво е станало че са подминали изхода?bdz46 написа:Пневматичното спиране с АВС и при екстрено задържане се блокира, освен когато реостата започне да издъхва при малки скорости. Иначе миналата година на Септември с 1620 нямаше да подминат изхода с 5м, а щяха да спрат чак в Белово.
Admin Mode ON: Моля не се отклонявайте от темата! Ако Ви интересува нещо задайте въпроса там където му е мястото!

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
46242 малко преувеличаваш. На КЗ лок. беше рендосан странично, ако беше червена маш щеше също да е рендосана странично маш но доста повече от синята. колегите пак щяха да избягат от дясната страна. разликата е че ако беше червена маш щяха да я отпишат. мисля че при екстрено задържане ако не натиснеш разхлабитела лок не минава в реостат а държи с пневматика но не съм 100% сигурен. трябва да се поровя в архивите и ще ти кажа дали автом минаваше на реостат.46 242 написа:Бре, толкова ли е загадъчно това, което казах. Питайте самите машинисти какво мислят по въпроса. Ако имате претенции за извънредни познавачи на световното локомотивно дело(което нито започва нито свършва с "ерките") трябваше да ви стане веднага ясно,че благодарение на отличния си спирателен капацитет 44 002 предотврати тежките последици от сблъсъка с товарния влак. Разминаха се само с МАТЕРИАЛНИ щети. Сега стана ли ви ясно
Още 12 локомотива на ремонт в “БДЖ-Кончар”
Още 12 локомотива на БДЖ ще бъдат ремонтирани и модернизирани в "БДЖ-Кончар", научи "Стандарт". Анексът към рамковия договор за модернизация на 6-осните локомотиви румънско производство е подписан на 16 ноември. Над 85% от машините на БДЖ сега са навъртели километража и трябва да бъдат ремонтирани. Модернизацията и капиталният ремонт на един локомотив в базата на "БДЖ-Кончар" струват 945 хил. евро. Там локомотивите се превръщат от диодни в тиристорни, с компютърно управление и най-съвременни системи. Нова машина от този тип е над 5-6 млн. евро, каза административният директор на дружеството Гинчо Павлов. "БДЖ-Кончар" е българо-хърватско дружество, създадено през 2001 г. 51% от капитала му е на хърватската компания "Кончар", която държи ноу-хауто, а 49% са на БДЖ. Първите 8 български машини са ремонтирани в Загреб. Едва от 2 г. насам се модернизират в София, което спестява на железниците около 150 хил. евро на локомотив. Всеки изкаран лев се реинвестира в ремонтното депо в София, което вече има сертификат ISO 9001 и сертификат за безопасни условия на труд OHSAS 18000, обясни Павлов. По същата технология са модернизирани локомотиви на Румъния, Турция, Македония, Сърбия, Хърватия, Босна и Херцеговина. В момента се работи по четири български и един сръбски лок.

http://www.standartnews.com/bg/article. ... cle=170048
Още 12 локомотива на БДЖ ще бъдат ремонтирани и модернизирани в "БДЖ-Кончар", научи "Стандарт". Анексът към рамковия договор за модернизация на 6-осните локомотиви румънско производство е подписан на 16 ноември. Над 85% от машините на БДЖ сега са навъртели километража и трябва да бъдат ремонтирани. Модернизацията и капиталният ремонт на един локомотив в базата на "БДЖ-Кончар" струват 945 хил. евро. Там локомотивите се превръщат от диодни в тиристорни, с компютърно управление и най-съвременни системи. Нова машина от този тип е над 5-6 млн. евро, каза административният директор на дружеството Гинчо Павлов. "БДЖ-Кончар" е българо-хърватско дружество, създадено през 2001 г. 51% от капитала му е на хърватската компания "Кончар", която държи ноу-хауто, а 49% са на БДЖ. Първите 8 български машини са ремонтирани в Загреб. Едва от 2 г. насам се модернизират в София, което спестява на железниците около 150 хил. евро на локомотив. Всеки изкаран лев се реинвестира в ремонтното депо в София, което вече има сертификат ISO 9001 и сертификат за безопасни условия на труд OHSAS 18000, обясни Павлов. По същата технология са модернизирани локомотиви на Румъния, Турция, Македония, Сърбия, Хърватия, Босна и Херцеговина. В момента се работи по четири български и един сръбски лок.

http://www.standartnews.com/bg/article. ... cle=170048
Един вагон, ама пълен! (4627)

Администратор
Информация
Модератори