Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Още снимки от събитието на 29.04.2011 г. Благодарим на Г-н Алпай Рамадан и на Шенол за кадрите:

На отиване точно пред Хотел "Кърджали"
Изображение

Навалица от зяпачи на прелеза
Изображение

През храстите към "ГОРУБСО"
Изображение
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Вижда се и прозорецът към стаята на хотела , където бях настанен през месец август миналата година. :D
Прелезът няма бариера , предполагам полицаите са спрели движението докато премине локомотива.Точно тази улица е много натоварена.
Въпрос - линията от снимката тръгва от гарата , преминава през тази част на града и къде отива?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Полицията спря движението за да не се изтресе някой в машината или да не бъде натресен от нея. Наистина е много натоварен този прелез, точно поради тази причина сеира стана пълен. Линията отива право в "ГОРУБСО". Но там влак надали ще мине повече за съжаление.
64.19
Мнения: 334
Регистриран на: Вто Дек 01, 2009 10:47 am
Местоположение: София

Мнение от turboto »

Да чуя ли кмета и да го съсипя с идеи :)))) ?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Разговор с кмета може само да е от полза. Снимките сами говорят за интереса :wink:
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Инж. Димитър В. Вълков се зае да изработи проектните чертежи на табелите и да подготви файловете, необходими за лазерното им изрязване после.

Ето номерна табела на локомотива:
Изображение
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ето и табелката за колоосна формула и колоосно натоварване - проекта отново е на инж. Димитър В. Вълков :wink:

Изображение
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Чудесна работа! А какви са размерите на табелките? Не видях такава с гарата на домуване.
Мнения: 334
Регистриран на: Вто Дек 01, 2009 10:47 am
Местоположение: София

Мнение от turboto »

Мръднахме и на собствен ход вече инфото е от преди малко :)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Привет от Кърджали!

Вчера, локомотив 64.19(или както Боби го е кръстил "Павчо-2") бе стартиран и след преглед на ходовата част придвижен на самоход. Има разни проблемчета, които се проявиха при пробното движение, но така или иначе, машината ще се разглобява и не са толкова страшни. Днес я михме и се започа очукването и стъргането на стара боя, както и уточняване на това, което трябва да се прави приоритетно.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Реалната работа по локомотив 64.19 започна и до момента(днес) извършихме:

1. С помощта на колектива на отдел "ЖП транспорт" на ОЦК-АД, локомотива бе измит с водоструйка
2. Пак с тяхна помощ се направи ревизия на лостовата спирачна система и смяна на 4 бр калодки
3. Започна стъргането на боя в кабината
4. Ремонтира се на място регулатора за празен ход на компресора
5. Липсваше осигурителна шайба на цапфата на сцепната щанга на 1-ва колоос дясно и същата своевременно бе поръчана и изработена от опитен стругар
6. Разглоби се сцепното движение, огледа се, почистиха се лагерите, смазаха се втулките между малката и голямата щанги и се качи отново
7. Ремонт на един бутон за тифон в кабината

Отделно от тези дребни работи е съставен огромен опис на приоритетни задачи, които ще се гонят по време на възстановяването. Предвижда се докато чакаме транспорта на 64.19 към Дряново, аз и вероятно втори колега от БЛФ отново да се върнем в Кърджали, където да отмятаме една по една задачите, които могат да се изпълнят на място за да не губим време с тях при тежкия ремонт.

Само три дни след като се прибера - т.е. във Вторник ще трябва да замина отново командировка - този път в Пловдив, където се гони задачата с изработката на ВСИЧКИ табели по локомотива - номерни, указателни, типови и други.

Днес пък получих изработените специално за БЛФ и 64.19 манометри от "АРДА-ТМ" гр. Кърджали, мога само да кажа, че са повече от чудесни, чакайте снимки :wink:
64.19
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Предполагам ремонта на възела MSW е бил отново борба и финна донастройка? :)
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

NiGhtPiSH написа:Предполагам ремонта на възела MSW е бил отново борба и финна донастройка? :)
Донастройката беше съвсем "фина" - с около 700 гр шлосерски чук. Иначе същинския ремонт се касаеше в директна замяна на клапана с предварително подготвен резервен. И се оправи.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

СНИМКОВ МАТЕРИАЛ 10 - 13.05.2011 г.

1. Локомотивът се измива с водоструйка, любезно предоставена от ОЦК-АД
Изображение

2. Време е да свалим сцепните щанги за предварителен оглед
Изображение

3. Липсваше осигурителната шайба на цапфата на дясно колело на 1-ва колоос, поръчахме нова - ето как изглежда тя на фона на оригиналната мостра
Изображение

4. Естествено, резбата на осигурителния болт, държащ шайбата беше заплескана и игра метчикът
Изображение

5. И ето я новата шайба на мястото си
Изображение

6. В кабината започна стъргането на боя, свалени са и всички табелки за да се дадат като мостри за нови
Изображение

7. На 13.05.2011 г от "АРДА-ТМ" ООД взехме и специално изработените за 64.19 манометри - ето как стоят на местата си
Изображение

8. И ето ги самите манометри отблизо(със специални благодарности от името на цялото Сдружение към "АРДА-ТМ" и най-вече Г-н Йордан Коларов!)
Изображение
64.19
Мнения: 216
Регистриран на: Пон Дек 28, 2009 4:49 pm
Местоположение: София / Драгичево

Мнение от lubo_katastrofata »

Аз мога да споделя само, че за тия 4 дена изживяхме много положителни и отрицателни (на моменти) емоции. Нямам търпение да я докараме до София, да я ремонтираме и да я видя готова :wink:
Публикувай отговор

Обратно към “Исторически дизелов и електрически подвижен състав | Historic diesel and electrical rolling stock”

Информация