Реалната работа по локомотив 64.19 започна и до момента(днес) извършихме:
1. С помощта на колектива на отдел "ЖП транспорт" на ОЦК-АД, локомотива бе измит с водоструйка
2. Пак с тяхна помощ се направи ревизия на лостовата спирачна система и смяна на 4 бр калодки
3. Започна стъргането на боя в кабината
4. Ремонтира се на място регулатора за празен ход на компресора
5. Липсваше осигурителна шайба на цапфата на сцепната щанга на 1-ва колоос дясно и същата своевременно бе поръчана и изработена от опитен стругар
6. Разглоби се сцепното движение, огледа се, почистиха се лагерите, смазаха се втулките между малката и голямата щанги и се качи отново
7. Ремонт на един бутон за тифон в кабината
Отделно от тези дребни работи е съставен огромен опис на приоритетни задачи, които ще се гонят по време на възстановяването. Предвижда се докато чакаме транспорта на 64.19 към Дряново, аз и вероятно втори колега от БЛФ отново да се върнем в Кърджали, където да отмятаме една по една задачите, които могат да се изпълнят на място за да не губим време с тях при тежкия ремонт.
Само три дни след като се прибера - т.е. във Вторник ще трябва да замина отново командировка - този път в Пловдив, където се гони задачата с изработката на ВСИЧКИ табели по локомотива - номерни, указателни, типови и други.
Днес пък получих изработените специално за БЛФ и 64.19 манометри от "АРДА-ТМ" гр. Кърджали, мога само да кажа, че са повече от чудесни, чакайте снимки
