Публикувано на: Сря Фев 02, 2011 4:18 pm
Тихо , тихо , да не разгласяваме много , че току виж започнали да крият и него. 

Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock
https://forum.blf.bg/
Моля?! Вагони 63-ки през 98-ма?! Това не е реално. Ако са могли да си позволят такива модерни вагони тогава защо са избрали тези "некачествени и раздрънкани" електрически локомотиви и мотриси не мога да разбера.VESO написа:Хубава снимка на Коня с 4-те вагона.А като се сетя през 1998-ма година изглеждаше така.
Скоро ще пътувам с него , така ще че придобия пресни впечатления дали има вода в тоалетните.Специално ще погледна за тоалетна хартия и сапун .![]()
През зимата да има вода съм забелязал да има в 97-ците и DESIRO-то.Миналата зима случих и на такъв теснопътен вагон , но беше инцидентно.
Че едното няма никакво отношение с другото.Това , че вагоните са модерни , не означава , че и локомотивите и мотрисите следва да са такива.WOLFMX написа: Моля?! Вагони 63-ки през 98-ма?! Това не е реално. Ако са могли да си позволят такива модерни вагони тогава защо са избрали тези "некачествени и раздрънкани" електрически локомотиви и мотриси не мога да разбера.
"Нулева партида" е метафоричен израз.Първите 63-ки бяха тези на експрес "Плевен" и Марио подробно ги е описал при посещението му в завод "Интерком".Те нямат климатици и до ден - днешен не се движат.Доколкото ги видях , автоматичните им врати са сменени с обикновени.svd90 написа:Каква е тая нулева партида и защо е спряна ?
И при толкова много 63-ки преди(Янтра,Зл.пясъци-две комп,Сл.бряг,Чайка) и то с по 5-6 минимум вагона къде изчезнаха така всички 63-ки.......