Страница 2 от 2

Публикувано на: Сря Фев 02, 2011 4:18 pm
от VESO
Тихо , тихо , да не разгласяваме много , че току виж започнали да крият и него. :D

Публикувано на: Сря Фев 02, 2011 5:19 pm
от WOLFMX
VESO написа:Хубава снимка на Коня с 4-те вагона.А като се сетя през 1998-ма година изглеждаше така.
Скоро ще пътувам с него , така ще че придобия пресни впечатления дали има вода в тоалетните.Специално ще погледна за тоалетна хартия и сапун .:D
През зимата да има вода съм забелязал да има в 97-ците и DESIRO-то.Миналата зима случих и на такъв теснопътен вагон , но беше инцидентно.
Моля?! Вагони 63-ки през 98-ма?! Това не е реално. Ако са могли да си позволят такива модерни вагони тогава защо са избрали тези "некачествени и раздрънкани" електрически локомотиви и мотриси не мога да разбера.

Публикувано на: Сря Фев 02, 2011 5:53 pm
от 07
63та излязоха точно 1998, поне "нулевата" партида, която сега не се движи....

Публикувано на: Сря Фев 02, 2011 7:14 pm
от svd90
Каква е тая нулева партида и защо е спряна ?

И при толкова много 63-ки преди(Янтра,Зл.пясъци-две комп,Сл.бряг,Чайка) и то с по 5-6 минимум вагона къде изчезнаха така всички 63-ки.......

Публикувано на: Сря Фев 02, 2011 7:38 pm
от VESO
WOLFMX написа: Моля?! Вагони 63-ки през 98-ма?! Това не е реално. Ако са могли да си позволят такива модерни вагони тогава защо са избрали тези "некачествени и раздрънкани" електрически локомотиви и мотриси не мога да разбера.
Че едното няма никакво отношение с другото.Това , че вагоните са модерни , не означава , че и локомотивите и мотрисите следва да са такива.
svd90 написа:Каква е тая нулева партида и защо е спряна ?

И при толкова много 63-ки преди(Янтра,Зл.пясъци-две комп,Сл.бряг,Чайка) и то с по 5-6 минимум вагона къде изчезнаха така всички 63-ки.......
"Нулева партида" е метафоричен израз.Първите 63-ки бяха тези на експрес "Плевен" и Марио подробно ги е описал при посещението му в завод "Интерком".Те нямат климатици и до ден - днешен не се движат.Доколкото ги видях , автоматичните им врати са сменени с обикновени.
А на въпроса ти - къде са изчезнали - предполагам са влезли за ремонт.Толкова години нищо не е правено по тях , така че сега им е време.Неслучайно още преди Нова година някъде по форума бе споменато , че вагоните от серия 63 прогресивно намаляват.

Публикувано на: Сря Фев 02, 2011 7:44 pm
от WOLFMX
Весо,аз умишлено сложих кавички. Задавам този въпрос,защото почти непрекъснато има оплаквания от електрическите локомотиви и мотриси. Според мен нашия ел. ПС никак не е лош. Дразня се,че няма пари за части и се говори на едро.Относно вагоните найстина не знаех,че тогава за първи път се появява такава серия в БДЖ. Това е. Благодаря за инфото. :)

Публикувано на: Сря Фев 02, 2011 8:42 pm
от VESO
Първите 63-ки бяха ето тези , после ги пребоядисаха в оранжево , а сега са сини като останалите.

Публикувано на: Чет Фев 03, 2011 12:48 am
от svd90
Уау,снимката от Плевен експрес е уникална.Никога не съм виждал 63-ка с такава боя .Имаш ли други такива ?!
А нямат климатици,а защо не се движат,само климатиците ли са проблема?

Къде ги е описвал Марио?Може ли линк :)

Публикувано на: Чет Фев 03, 2011 1:53 am
от VESO
За тези вагони има специална тема.Прегледай я и да не се отклоняваме от настоящата за това къде е млякото (пардон , водата). :D