Страница 2 от 2

Публикувано на: Сря Яну 19, 2011 9:17 am
от Иван_Вълков
Май си прав :lol:

Публикувано на: Сря Яну 19, 2011 9:31 am
от stankos
Всъщност за това явление ли говорите ?
Изображение

Снимката е в междугарието Захарна Фабрика - Горна баня преди да сменят звената !

Публикувано на: Сря Яну 19, 2011 9:34 am
от bdz46
Точно за това.

Публикувано на: Сря Яну 19, 2011 8:34 pm
от Nikss
Не знам дали в дефилето това е срещано (предполагам, че не, тъй като повечето от големите криви са с дървени траверси), но тук между Ку и Хм (поне, може и към Пл да има) е нещо страшно. :o

Публикувано на: Сря Яну 19, 2011 11:10 pm
от gzo
stankos написа:Всъщност за това явление ли говорите ?
Изображение

Снимката е в междугарието Захарна Фабрика - Горна баня преди да сменят звената !
Да ! Точно за това явление исках да разбера с пускането на тази тема. И тук добре се вижда, че завъртането е под различен ъгъл.
Благодаря на всички включили се в дискусията. Наистина е доста интересно. Колкото и да е глупаво, обяснението със спирачните сили ми напомни как преди години, когато бях малък обичах да тичам по коридорите в къщи и след като набиех пети за да спра пътеката се набираше. Явно същото е и при релсите.

Публикувано на: Чет Яну 20, 2011 9:41 am
от stankos
За уточнение по снимката : В ляво от нея е нагорнище в дясно е намаление и по тази теория траверсите трябва да са килнати на обратната страна , което от своя страна още повече ме обърква !
Така причината трябва да е някаква друга !

1236

Публикувано на: Чет Яну 20, 2011 10:55 am
от driver
минла е подбивна за да могат да го закрепът на 60 тя ги обръща така

ТЕХНИЧЕСКА КОНСУЛТАЦИЯ | Technical Consultation

Публикувано на: Чет Яну 20, 2011 3:22 pm
от choveka_vlak
Съгласен!, но за да ги размести подбивната явно между - траверсното растояние не отговаря на зададеното от машината... :wink:

Публикувано на: Сря Яну 26, 2011 3:54 pm
от valerko
Какви ли не глупости прочетох в цялата тема...тия траверси стават така в най-голяма степен на наставов път и то около наставите...от удара на колелото по ръба /челото/ на релсите на настава...също така и както се каза от спирачните сили и от недобре затегнати скрепителни болтове. Подбивна машина не бих казал, че ги посуква така, по-скоро ги оправя, тъй като ги вдига те увисват и се оправят /при малко повдигане и неопитност на машиниста на подбивната може да ги изкриви де/. Тия дето сте ги гледали на безнаставов път ги има, но на безнаставовия стават така много по-малко, отколкото на наставовия...от дългата експлоатация и от мноооооооооого просрочените ремонти.