

Мнения: 47
Регистриран на: Вто Фев 23, 2010 2:07 am
Местоположение: с.Сбор Пазарджишко по настоящем в София

Да ! Точно за това явление исках да разбера с пускането на тази тема. И тук добре се вижда, че завъртането е под различен ъгъл.stankos написа:Всъщност за това явление ли говорите ?
Снимката е в междугарието Захарна Фабрика - Горна баня преди да сменят звената !
Благодаря на всички включили се в дискусията. Наистина е доста интересно. Колкото и да е глупаво, обяснението със спирачните сили ми напомни как преди години, когато бях малък обичах да тичам по коридорите в къщи и след като набиех пети за да спра пътеката се набираше. Явно същото е и при релсите.

Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm
минла е подбивна за да могат да го закрепът на 60 тя ги обръща така

Глобален модератор
Съгласен!, но за да ги размести подбивната явно между - траверсното растояние не отговаря на зададеното от машината... 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Какви ли не глупости прочетох в цялата тема...тия траверси стават така в най-голяма степен на наставов път и то около наставите...от удара на колелото по ръба /челото/ на релсите на настава...също така и както се каза от спирачните сили и от недобре затегнати скрепителни болтове. Подбивна машина не бих казал, че ги посуква така, по-скоро ги оправя, тъй като ги вдига те увисват и се оправят /при малко повдигане и неопитност на машиниста на подбивната може да ги изкриви де/. Тия дето сте ги гледали на безнаставов път ги има, но на безнаставовия стават така много по-малко, отколкото на наставовия...от дългата експлоатация и от мноооооооооого просрочените ремонти.
Информация
Модератори