Мнения: 47
Регистриран на: Вто Фев 23, 2010 2:07 am
Местоположение: с.Сбор Пазарджишко по настоящем в София

Мнение от Иван_Вълков »

Май си прав :lol:
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Всъщност за това явление ли говорите ?
Изображение

Снимката е в междугарието Захарна Фабрика - Горна баня преди да сменят звената !
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Точно за това.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Не знам дали в дефилето това е срещано (предполагам, че не, тъй като повечето от големите криви са с дървени траверси), но тук между Ку и Хм (поне, може и към Пл да има) е нещо страшно. :o
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Аватар
gzo
Мнения: 146
Регистриран на: Нед Яну 03, 2010 11:27 am
Местоположение: В. Търново
Аватар

Мнение от gzo »

stankos написа:Всъщност за това явление ли говорите ?
Изображение

Снимката е в междугарието Захарна Фабрика - Горна баня преди да сменят звената !
Да ! Точно за това явление исках да разбера с пускането на тази тема. И тук добре се вижда, че завъртането е под различен ъгъл.
Благодаря на всички включили се в дискусията. Наистина е доста интересно. Колкото и да е глупаво, обяснението със спирачните сили ми напомни как преди години, когато бях малък обичах да тичам по коридорите в къщи и след като набиех пети за да спра пътеката се набираше. Явно същото е и при релсите.
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

За уточнение по снимката : В ляво от нея е нагорнище в дясно е намаление и по тази теория траверсите трябва да са килнати на обратната страна , което от своя страна още повече ме обърква !
Така причината трябва да е някаква друга !
Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm
1236

Мнение от driver »

минла е подбивна за да могат да го закрепът на 60 тя ги обръща така
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Съгласен!, но за да ги размести подбивната явно между - траверсното растояние не отговаря на зададеното от машината... :wink:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 33
Регистриран на: Пон Май 03, 2010 4:58 pm
Местоположение: София

Мнение от valerko »

Какви ли не глупости прочетох в цялата тема...тия траверси стават така в най-голяма степен на наставов път и то около наставите...от удара на колелото по ръба /челото/ на релсите на настава...също така и както се каза от спирачните сили и от недобре затегнати скрепителни болтове. Подбивна машина не бих казал, че ги посуква така, по-скоро ги оправя, тъй като ги вдига те увисват и се оправят /при малко повдигане и неопитност на машиниста на подбивната може да ги изкриви де/. Тия дето сте ги гледали на безнаставов път ги има, но на безнаставовия стават така много по-малко, отколкото на наставовия...от дългата експлоатация и от мноооооооооого просрочените ремонти.
Публикувай отговор

Обратно към “ТЕХНИЧЕСКА КОНСУЛТАЦИЯ | Technical Consultation”

Информация