Страница 2 от 3

Публикувано на: Пет Яну 21, 2011 4:42 pm
от shotik
disell написа:От подвижния състав на БДЖ доколкото съм запознат само серии 10 , 18 , 30 , 31 , 32 , 42, 43, 44 , 45 , 46.2хх , 07 , 04 и 51 са могли да се управляват по система много единици , като 10, 18 , 30 ,31 ,32 и 51 са до три броя от един пулт за управление.
И серия 06

Публикувано на: Съб Яну 22, 2011 1:42 am
от vesko7
Както и 33 000 , 41-00 / но несъвместима с 42-00, 43-00 и 43р-00/ при частниците още и 86 000 , 87 000 , Taurus. Тошко някъде беше изложил подробно проблемите при синхронизирането на АТП при 42-00 , 43-00 и 43р-00, както и имаше описание на веригите при работа по СМЕ на предходните в списание ЖП Транспорт от преди 25 години от бай Петко Ценов ...

Публикувано на: Съб Яну 22, 2011 2:03 am
от bdz46
Всъщност по-късно открих синхронизацията на двете АТП. Доста сложно направена, но я има и по-бързото АТП ще спира на всяка позиция да изчаква по-бавното.

Всъщност май най-големият проблем на тази система е, че никой не я е ползвал, съответно никой не я и поддържа.
В редките случаи, когато се случат две машини начело, на бригадите не им се е занимавало да слагат кабели, а и резултатът е съмнителен.

Публикувано на: Съб Яну 22, 2011 9:02 am
от Mario Evstatiev
shotik написа:
disell написа:От подвижния състав на БДЖ доколкото съм запознат само серии 10 , 18 , 30 , 31 , 32 , 42, 43, 44 , 45 , 46.2хх , 07 , 04 и 51 са могли да се управляват по система много единици , като 10, 18 , 30 ,31 ,32 и 51 са до три броя от един пулт за управление.
И серия 06
На 06-00 освен електрически, системата "Много единици" се прехвърля и пневматически. За целта има допълнителни черва за командния въздух. Крановете им са били боядисани в синьо ако не се лъжа.

Публикувано на: Съб Яну 22, 2011 2:06 pm
от Nikss
bdz46 написа:Всъщност по-късно открих синхронизацията на двете АТП. Доста сложно направена, но я има и по-бързото АТП ще спира на всяка позиция да изчаква по-бавното.

Всъщност май най-големият проблем на тази система е, че никой не я е ползвал, съответно никой не я и поддържа.
В редките случаи, когато се случат две машини начело, на бригадите не им се е занимавало да слагат кабели, а и резултатът е съмнителен.
Доколкото ми е известно, предназначението на СМЕ е да се свързват помежду си 2 локомотива, когато във задния няма бригада, а не когато има да се използва и само да лежат. :twisted:

Публикувано на: Съб Яну 22, 2011 2:26 pm
от bdz46
Една бригада за два локомотива е съвсем невероятно да се случи.

Публикувано на: Съб Яну 22, 2011 5:46 pm
от Nikss
С тези постоянни съкращения и напускания, скоро ще стане много вероятно доста често да се случва. :wink:

Публикувано на: Съб Яну 22, 2011 6:16 pm
от bdz46
За съжаление СМЕ вече е неизползваема на повечето локомотиви.
Иначе с 32 ми се е случвало два ЕМВ, една бригада на 20223/224.
Е, командата за сваляне на понтаграфа не действаше през СМЕ, ама паяците на севера са здрави 8)

А веднъж успях да пробвам и 3 Х 32 с кабели.

Публикувано на: Нед Яну 23, 2011 12:20 am
от 07
bdz46 написа:За съжаление СМЕ вече е неизползваема на повечето локомотиви.
Иначе с 32 ми се е случвало два ЕМВ, една бригада на 20223/224.
Е, командата за сваляне на понтаграфа не действаше през СМЕ, ама паяците на севера са здрави 8)

А веднъж успях да пробвам и 3 Х 32 с кабели.
Да не си крала войници от Плевен? Когато пращаха новобранците от уч. център към поделенията пускаха влак в състав 3хЕМВ 32 до София?

Публикувано на: Нед Яну 23, 2011 12:22 am
от bdz46
Не.
Влак 10115 вървеше с 3 Х 32 по график.
Третата остава на Вакарел, втората на Септември, първата продължава до По.

Публикувано на: Нед Яну 23, 2011 12:25 am
от VESO
Намерих тази снимка в Интернет , от която се вижда как изглеждат кабелите за системата "много единици" при 32-00-ките.

Публикувано на: Нед Яну 23, 2011 6:28 am
от disell
Май само във Варна единствено остана редовното прикачване на 2 х 32 серия по СМЕ при обслужване на влакoве 30158 / 30151.

Публикувано на: Нед Яну 23, 2011 8:56 am
от Nikss
VESO написа:Намерих тази снимка в Интернет , от която се вижда как изглеждат кабелите за системата "много единици" при 32-00-ките.
Поразрови се още малко из галерията и ще откриеш и снимка на куплирани 3 32-ки. :wink:

Чавдаре, наистина май само във Ва остана прикачването на 32-ки по СМЕ, аз съм го виждал много пъти последните 2 години, когато съм засичал 30158.

Публикувано на: Нед Яну 23, 2011 9:45 am
от bdz46
Миналия месец като имаше двойна ЕМВ до Копривщица, също ги връзвахме по СМЕ.

Публикувано на: Нед Яну 23, 2011 12:02 pm
от VESO
Nikss , на мен ми трябват снимки на куплирани мотриси.Исках единствено да намеря фотография на кабелите , за да се видят как изгеждат.
А тези кабели къде се намират , когато мотрисата е сама? В някой шкаф ли?