Страница 2 от 2

Публикувано на: Сря Фев 22, 2012 10:36 pm
от vkakachev
А на пернишките щека като на тролейбусите играе ролята на странични токоснематели така ли :?: Поне така виждам тук
http://lokforum.com/gallery/albums/user ... 0_MOV3.jpg

Публикувано на: Сря Фев 22, 2012 11:22 pm
от Mario Evstatiev
Да, това също е вид страничен токоснемател.

Публикувано на: Чет Фев 23, 2012 12:28 am
от efo
Страничните токоснематели са монтирани специално когато влаковата композиция минава за натоварване под роторните багери да може въглищата или разкривката да се изсипват отгоре във вагоните.Страничната контактна мрежа е само на местата където се копаят и товарят въглищата.Навсякъде другаде мрежата е разположена както обикновено отгоре.Затова тези локомотиви имат токоснематели и отстрани и отгоре.

Публикувано на: Чет Фев 23, 2012 12:59 am
от vkakachev
Прави ми впечатление, че в пернишката мина контактната мрежа на места е бая ниско

Публикувано на: Нед Фев 26, 2012 1:29 am
от VESO
Като става дума за EL 2 , вижте на каква снимка попаднах.Правена е на изложението Inno Trans.

Публикувано на: Нед Фев 26, 2012 3:53 pm
от vesko7
Да това са модернизирани EL-2 за 2400V - ето малко инфо:
http://www.vossloh-kiepe.com/Rail%20Veh ... ag-germany
http://www.vossloh-kiepe.com/Rail%20Veh ... t_download
http://www.css-rzd.ru/ZDM/02-2004/03203.htm

Ето и малко обща информация като цяло:
http://www.locomotives.com.pl/Electric% ... es/EL2.htm

Публикувано на: Пон Фев 27, 2012 3:22 pm
от vesko7
Списък на произведените локомотиви ЕL-2:
http://www.lok-fabrik.de/produkte/alleLoks/EL_02.html