Страница 2 от 2

Публикувано на: Пон Ное 22, 2010 7:23 pm
от Mario Evstatiev
Това със зависимостта към "Кончар" е станало още при подписването на договора за модернизация. Тук пръст основно има комунистическата свиня Йордан Василев - човека, който е виновен за прекратяването на добрите отношения на БДЖ със ШКОДА... Същият още не е в затвора, си хойка насам-натам охранен и доволен.

Публикувано на: Пон Ное 22, 2010 8:11 pm
от plastikat
Някой друг да го интересува кой съм ?

Публикувано на: Пон Ное 22, 2010 8:25 pm
от Mario Evstatiev
plastikat написа:Някой друг да го интересува кой съм ?
Не разбирам нещо :roll:

Май някой пак разпаля спора червени срещу сини. Който е безсмислен. Всяка една машина щом ни изкарва парите и работи е добре дошла. За 46 2ХХ отдавна се изписаха сума теми и мнения, че концепцията е сгрешена и, че с тоя договор БДЖ си е дало задника под наем. Но като цяло ако ги спрем ще теглим влаковете с какво?! С коне или магарета?!

Публикувано на: Пон Ное 22, 2010 9:40 pm
от plastikat
Браво Марио =D> Много точно го каза .Просто леко ме хваня яд че някой си модератор дори не знам кой ,ми микроскопира мнение,затова че се различава от неговото.Все пак демокрацията и свободата на словото е дошло преди повече от 20 години ,а и с нищо не съм нарушил правилата на форума :wink:

Публикувано на: Пон Ное 22, 2010 9:46 pm
от Mario Evstatiev
Спора е излишен, за това ще изтрия мненията извън темата. А ти с нищо не нарушаваш правилата, изказваш мнение.

Публикувано на: Пон Ное 22, 2010 10:01 pm
от Nikss
46 242 написа:Ето мнението на ваш колега относно глупостите издрънкани по тази тема:.. ...
Re: 8692
Изпратено на: Нед Ное 21, 2010 7:29 am
От: хххххххх
До: Julien 46 302 S 
Абе остави ги бе . Последните 2 дни има 5 влака оставени от локомотив 43/44 - пътнически влакчета с по 2-3 вагона и товарни под норма. А 8692 съм го карал + 2 в Сф в най-голямата жега - състава беше до 130 км/ч. Познай - 46-211.
А задаваш ли си въпросите на колко км пробег са 43 и 44, от колко години работят, на колко време минават ремонти? Ха сега си отговори на същите въпроси и за 46 200. :wink: Тъй, че при положение, че са си минали експлоатационния срок, на Шкодите вече им е простено при тая поддръжка да оставят влакове, ами 46 200? Да, и на тях им е простено, че БДЖ не знаят какво и как да поръчат. :evil: