Страница 2 от 3
Публикувано на: Нед Юли 25, 2010 4:47 pm
от vkakachev
Може БЖК да е купила двата локомотива защото тя оперирапочти в цялата страна и единствено на теснолинейката не вози още
Публикувано на: Нед Юли 25, 2010 5:42 pm
от Nikss
vkakachev написа:Може БЖК да е купила двата локомотива защото тя оперирапочти в цялата страна и единствено на теснолинейката не вози още
Малко ме съмнява, но не е изключено като вариант. Нищо, живи и здрави да са да ги карат. По-важното е, че ще са отново в движение, всичко останало е бошлаф.

Публикувано на: Нед Юли 25, 2010 8:16 pm
от Mario Evstatiev
Nikss написа:vkakachev написа:Може БЖК да е купила двата локомотива защото тя оперирапочти в цялата страна и единствено на теснолинейката не вози още
Малко ме съмнява, но не е изключено като вариант. Нищо, живи и здрави да са да ги карат. По-важното е, че ще са отново в движение, всичко останало е бошлаф.

Важното е, че ще вървят, а няма да идат в небитието. Локомотивите са много интересни и като външен вид и като конструкция. Имат някои взаимозаменяеми с 55-та и 76-та серии части, но има и много странни решения по машинната част.
Публикувано на: Нед Юли 25, 2010 8:48 pm
от Nikss
lok45111 написа:Nikss написа:vkakachev написа:Може БЖК да е купила двата локомотива защото тя оперирапочти в цялата страна и единствено на теснолинейката не вози още
Малко ме съмнява, но не е изключено като вариант. Нищо, живи и здрави да са да ги карат. По-важното е, че ще са отново в движение, всичко останало е бошлаф.

Важното е, че ще вървят, а няма да идат в небитието. Локомотивите са много интересни и като външен вид и като конструкция. Имат някои взаимозаменяеми с 55-та и 76-та серии части, но има и много странни решения по машинната част.
Точно за това говорим. Със сигурност ще са доста фотогенични след като бъдат пуснати в експлоатация.

Публикувано на: Вто Юли 27, 2010 9:05 am
от stankos
Публикувано на: Сря Юли 28, 2010 9:35 pm
от NiGhtPiSH
Определено в стандартната БДЖ ливрея изглеждат по-добре отколкото зелената машина на Шагранската осмица.
Ще ми е много интересно да ги видя навън и на открит път.
Публикувано на: Чет Юли 29, 2010 9:25 am
от pavel
Абсолютно същите машини обслужват 12 километровата детска железница в Будапеща, като се управляват от 10-12-годишни дечурлига. Между другото имат и една възстановена музейна дизелова мотриса, подобна на нашите, както и парен локомотив.
Публикувано на: Чет Юли 29, 2010 12:54 pm
от Nikss
pavel написа:Абсолютно същите машини обслужват 7 километровата детска железница в Будапеща, като се управляват от 10-12-годишни дечурлига. Между другото имат и една възстановена музейна дизелова мотриса, подобна на нашите, както и парен локомотив.
Ти направо ни застреля!

Публикувано на: Чет Юли 29, 2010 1:23 pm
от NiGhtPiSH
93-03 е обслужвала за известно време пътническите влакове по рамото Пазарджик-Варвара, поради спирането на ДМ 82-01.
Публикувано на: Чет Юли 29, 2010 2:22 pm
от VESO
pavel написа:Абсолютно същите машини обслужват 7 километровата детска железница в Будапеща, като се управляват от 10-12-годишни дечурлига.....
В подкрепа на твърдението , вижте
тук.
А
това е от съседна Сърбия.
Румънците също са имали такива локомотиви в движение , но са ги спрели.
Ето и тяхната галерия.
Публикувано на: Пет Сеп 17, 2010 7:58 pm
от 760mm
Йе-е-е-е! Страхотна тема!!! Много ми е интересно как се развиват нещата по нея и каква ще е съдбата на тези две локомотивчета! Отдавна си мечтая за товарни превози по теснолинейката - след продажбата на доста магистрални дизели на Аржентинците, мечтата ми съвсем стана нереално-изглеждаща, може би в момента е последният шанс все пак това да се сбъдне. Макар, че не е никак изключено и тези двама хубавци да отидат за Аржентина. Някой знае ли повече? Аз трудно бих повярвал, ако видя товарно движение по теснолиейката... Иначе това би било нов живот за нея! А локомотивите са голяма красота! Браво!
Публикувано на: Пон Сеп 20, 2010 9:42 am
от Tramway
Никой не е купувал, продавал или правил каквото и да било с тез машини. Никакви БЖК-та, ВРЗ-та, Аржентини, Занзибари и др. под.
93.01 е запазена за музейна, 93.02 за резервни части за първата. Ще се пазят в Бно до настъпване на светлото бъдеще.
Публикувано на: Пон Сеп 20, 2010 9:52 am
от 760mm
Момент, момент, аз имам информация, че са на НКЖИ?
А, колкото до музейна/резервни части, за какво са и на музейна части? Музейна или атракционна?
Публикувано на: Пон Сеп 20, 2010 10:05 am
от Tramway
1. Не са на НКЖИ.
2. Всеки един механизъм за да функционира се нуждае от поддръжка, ремонт и части.
3. Определение "атракционен" подвижен състав не съществува, или поне до петък до края на работното време не съществуваше. Има "исторически", който бива включван или не в музейната железопътна колекция. А за какво се използва тоз подвижен състав - за туристически, атракционни, специални влакове или по друг начин, е нещо съвсем различно.
Публикувано на: Пон Ное 08, 2010 6:48 am
от Mario Evstatiev
Мина се доста време, а около машините не се чува нищо ново. Освен старите слухове, носещи се из ЖП персонала, които са на двете противоположности - единия, че са на НКЖИ, вторият, че бил ги купил някакъв фирмаджия от Русе. Но нищо повече.
Личното ми мнение е, че поне една от двете машини трябва да бъде запазена като част от историческия подвижен състав на БДЖ, да бъде възстановена и да участва в атракционните пътувания по 16-та ЖП линия. Но дали това ще се случи, може само да се гадае.