

Малко ме съмнява, но не е изключено като вариант. Нищо, живи и здрави да са да ги карат. По-важното е, че ще са отново в движение, всичко останало е бошлаф.vkakachev написа:Може БЖК да е купила двата локомотива защото тя оперирапочти в цялата страна и единствено на теснолинейката не вози още


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Администратор
Важното е, че ще вървят, а няма да идат в небитието. Локомотивите са много интересни и като външен вид и като конструкция. Имат някои взаимозаменяеми с 55-та и 76-та серии части, но има и много странни решения по машинната част.Nikss написа:Малко ме съмнява, но не е изключено като вариант. Нищо, живи и здрави да са да ги карат. По-важното е, че ще са отново в движение, всичко останало е бошлаф.vkakachev написа:Може БЖК да е купила двата локомотива защото тя оперирапочти в цялата страна и единствено на теснолинейката не вози още![]()

Точно за това говорим. Със сигурност ще са доста фотогенични след като бъдат пуснати в експлоатация.lok45111 написа:Важното е, че ще вървят, а няма да идат в небитието. Локомотивите са много интересни и като външен вид и като конструкция. Имат някои взаимозаменяеми с 55-та и 76-та серии части, но има и много странни решения по машинната част.Nikss написа:Малко ме съмнява, но не е изключено като вариант. Нищо, живи и здрави да са да ги карат. По-важното е, че ще са отново в движение, всичко останало е бошлаф.vkakachev написа:Може БЖК да е купила двата локомотива защото тя оперирапочти в цялата страна и единствено на теснолинейката не вози още![]()

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Малко снимки от телефон , но надявам се да не ме съдите за лошото качество !
http://www.foto.bg/data/500/medium/3061.jpg
В процес на фотосесия !
http://www.foto.bg/data/500/medium/3022.jpg
Пулт
http://www.foto.bg/data/500/medium/2963.jpg
Стария герб:

и със номера на машината.
http://www.foto.bg/data/500/medium/32410.jpg
Емблемата.

Поглед под капака !

http://www.foto.bg/data/500/medium/31610.jpg
Фабрична табела.
http://www.foto.bg/data/500/medium/31410.jpg
Ходова част .

Двете машини отчасти !
http://www.foto.bg/data/500/medium/31211.jpg
Съжалявам за кофтито качество , но това позволява техниката !

http://www.foto.bg/data/500/medium/3061.jpg
В процес на фотосесия !
http://www.foto.bg/data/500/medium/3022.jpg
Пулт
http://www.foto.bg/data/500/medium/2963.jpg
Стария герб:

и със номера на машината.
http://www.foto.bg/data/500/medium/32410.jpg
Емблемата.

Поглед под капака !

http://www.foto.bg/data/500/medium/31610.jpg
Фабрична табела.
http://www.foto.bg/data/500/medium/31410.jpg
Ходова част .

Двете машини отчасти !
http://www.foto.bg/data/500/medium/31211.jpg
Съжалявам за кофтито качество , но това позволява техниката !

Абсолютно същите машини обслужват 12 километровата детска железница в Будапеща, като се управляват от 10-12-годишни дечурлига. Между другото имат и една възстановена музейна дизелова мотриса, подобна на нашите, както и парен локомотив.
Последно промяна от pavel на Пет Юли 30, 2010 9:22 am, променено общо 1 път.

Ти направо ни застреля!pavel написа:Абсолютно същите машини обслужват 7 километровата детска железница в Будапеща, като се управляват от 10-12-годишни дечурлига. Между другото имат и една възстановена музейна дизелова мотриса, подобна на нашите, както и парен локомотив.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
В подкрепа на твърдението , вижте тук.pavel написа:Абсолютно същите машини обслужват 7 километровата детска железница в Будапеща, като се управляват от 10-12-годишни дечурлига.....
А това е от съседна Сърбия.
Румънците също са имали такива локомотиви в движение , но са ги спрели.Ето и тяхната галерия.
Йе-е-е-е! Страхотна тема!!! Много ми е интересно как се развиват нещата по нея и каква ще е съдбата на тези две локомотивчета! Отдавна си мечтая за товарни превози по теснолинейката - след продажбата на доста магистрални дизели на Аржентинците, мечтата ми съвсем стана нереално-изглеждаща, може би в момента е последният шанс все пак това да се сбъдне. Макар, че не е никак изключено и тези двама хубавци да отидат за Аржентина. Някой знае ли повече? Аз трудно бих повярвал, ако видя товарно движение по теснолиейката... Иначе това би било нов живот за нея! А локомотивите са голяма красота! Браво!

Глобален модератор
Никой не е купувал, продавал или правил каквото и да било с тез машини. Никакви БЖК-та, ВРЗ-та, Аржентини, Занзибари и др. под.
93.01 е запазена за музейна, 93.02 за резервни части за първата. Ще се пазят в Бно до настъпване на светлото бъдеще.
93.01 е запазена за музейна, 93.02 за резервни части за първата. Ще се пазят в Бно до настъпване на светлото бъдеще.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Глобален модератор
1. Не са на НКЖИ.
2. Всеки един механизъм за да функционира се нуждае от поддръжка, ремонт и части.
3. Определение "атракционен" подвижен състав не съществува, или поне до петък до края на работното време не съществуваше. Има "исторически", който бива включван или не в музейната железопътна колекция. А за какво се използва тоз подвижен състав - за туристически, атракционни, специални влакове или по друг начин, е нещо съвсем различно.
2. Всеки един механизъм за да функционира се нуждае от поддръжка, ремонт и части.
3. Определение "атракционен" подвижен състав не съществува, или поне до петък до края на работното време не съществуваше. Има "исторически", който бива включван или не в музейната железопътна колекция. А за какво се използва тоз подвижен състав - за туристически, атракционни, специални влакове или по друг начин, е нещо съвсем различно.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Администратор
Мина се доста време, а около машините не се чува нищо ново. Освен старите слухове, носещи се из ЖП персонала, които са на двете противоположности - единия, че са на НКЖИ, вторият, че бил ги купил някакъв фирмаджия от Русе. Но нищо повече.
Личното ми мнение е, че поне една от двете машини трябва да бъде запазена като част от историческия подвижен състав на БДЖ, да бъде възстановена и да участва в атракционните пътувания по 16-та ЖП линия. Но дали това ще се случи, може само да се гадае.
Личното ми мнение е, че поне една от двете машини трябва да бъде запазена като част от историческия подвижен състав на БДЖ, да бъде възстановена и да участва в атракционните пътувания по 16-та ЖП линия. Но дали това ще се случи, може само да се гадае.
Информация
Модератори