Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор

Мнение от choveka_vlak »

Ekcnpec написа:
SoAlien написа:А как стои въпросът, че обикаля двойно през Синдел и вместо 200 км през Горна Оряховица - обикаля над 400 км ...
Отговорът тук е много простичък и кратък - габарит...
Просто някои от тунелите по 4-та нямат необходимия габарит за да преминават авторемаркета и контейнери върху вагоните...

Що се отнася до технологията на товарене и разтоварване, не споря за годината на въвеждането й в експлоатация... Но вагоните и цялото оборудване са съвсем нови... Честно казано, не вярвам Rail Cargo да въвеждат технология от преди 30 години... Но това си е мое разсъждение... :D
Не знам колега!, но вижда се че в 21-ви век е много по просто за 10-20-сет минути на челна рампа да се разтоварят над 20-сет тира, от колкото за всяко полуремарке да е необходим кран. И един пример от мен:, През далечната 1983-та година бях писан да отвозя военен ешалон от Чирпан до Малево (несъществуваща вече) товаренето бе цял ден, заради укрепването на машините, но разтоварването бе точно за 30-сет минути...
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Благодаря за репортажа :) Освен банкер си добър фотограф!
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Мнения: 50
Регистриран на: Вто Фев 16, 2010 11:19 pm
Местоположение: Стара Загора

Мнение от Ekcnpec »

Благодаря на всички за добрите думи...!
А фотографията също ми е хоби, даже такова, за което съм похарчил няколко хиляди лева повече...
:lol:
Таралежът е птица упорита...
Без да го ритнеш, не излита...
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Габарит, габарит, ама девета линия е пред разпад, а там щъкат още един куп тежки товарачки и от години не е бутвано нищо. Е какво правим ? До края на тази година трябваше да имаме в завършен вид проекта за рехабилитиране на участъка Русе Каспичан. Е, сега сме средата на 2010 и все още не е намерена фирма изпълнител, уж тръжни процедури се пускаха по сто пъти. А сега като тръгнат и австрийските влакове, какво ще правим, още товари, още изпитания за тази линия. Поддържа няма... Докога така ? Докато стане някой сакатлък ?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Депо Р не карат повече от 3-4 чифта товарачки на ден по 9-та. Останалото е ПВ, БВ и частници. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Тук искаше да каже и за БЖК и Булмаркет, а сега и Каргото.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Saruman написа:Тук искаше да каже и за БЖК и Булмаркет, а сега и Каргото.
Аз уточних какво е положението от страна на БДЖ. За частниците нека някой по-осведомен да каже, за да направим сметката. :)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Не е габарита и кривите. Предполага се наклона.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Nikss написа:
Saruman написа:Тук искаше да каже и за БЖК и Булмаркет, а сега и Каргото.
Аз уточних какво е положението от страна на БДЖ. За частниците нека някой по-осведомен да каже, за да направим сметката. :)
Преди от лични наблюдения при обслужването на 9620/9623 засичахме по 3-4 влака на БЖК и понякога 1 на БУЛМАРКЕТ като повечето са "сериозни" влакове (1500-2500 т.) сега малко понамаля работата и там , и съм виждал не повече от 1 рядко 2 влака .
Мнения: 50
Регистриран на: Вто Фев 16, 2010 11:19 pm
Местоположение: Стара Загора

Мнение от Ekcnpec »

Saruman написа:Не е габарита и кривите. Предполага се наклона.
Според машинистите на австрийския локомотив и някои от служителите в гара Стара Загора е точно габарита на някои от тунелите... :wink:
Таралежът е птица упорита...
Без да го ритнеш, не излита...
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Saruman написа:Не е габарита и кривите. Предполага се наклона.
Разбира се че е габарита,какво са 29/1000 за такова мощно животно !
Само 11 и 19 се ушириха.Пантографите изцяло лягат в другите тунели. Да не говорим че 22,23,25 са направо опасни за движението.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

46 242 написа:
Saruman написа:Не е габарита и кривите. Предполага се наклона.
Разбира се че е габарита,какво са 29/1000 за такова мощно животно !
Само 11 и 19 се ушириха.Пантографите изцяло лягат в другите тунели. Да не говорим че 22,23,25 са направо опасни за движението.
Поправка - Ксц - Дбв е 30-31 на 1000. :wink: А пантографите на места лягат, на други се разпъват до край. Ако бяха проектирали и построили 4-та линия по-кадърно, с не толкова много и остри криви и ниски тунели, сега проблемът нямаше да го има. Хората не искат да си съсипват подвижния състав все пак и са решили да си платят като царе, но да са малко по-сигурни (макар, че 9-та линия е пред разпад както се говори). :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Nikss написа: Ако бяха проектирали и построили 4-та линия по-кадърно, с не толкова много и остри криви и ниски тунели, сега проблемът нямаше да го има. :?
Когато е строена линията, не е имало друго решение........
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

07 написа:
Nikss написа: Ако бяха проектирали и построили 4-та линия по-кадърно, с не толкова много и остри криви и ниски тунели, сега проблемът нямаше да го има. :?
Когато е строена линията, не е имало друго решение........
Бре, не думай. Имало е няколко варианта, от които е избран възможно най-гадния, за да може някой си собственик на мини да извозва добития материал :!: :evil:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Когато са я строили не са правили сметка за КМ.
Тунелите би трябвало да отговарят на строителния габарит, а ремаркетата на вагоните не могат да нарушават товарния такъв.
Наклонът обаче е 33‰ и дори Таурус не би издрапал с повече от 600-700 тона, независимо от тунелите.
Навремето 19-ти тунел (тогава най-нисък) е бил затрупван заради негабаритен товар, но причината е била нарушен товарен габарит от товара.
Публикувай отговор

Обратно към “Trainspotters forum”

Информация