Не знам колега!, но вижда се че в 21-ви век е много по просто за 10-20-сет минути на челна рампа да се разтоварят над 20-сет тира, от колкото за всяко полуремарке да е необходим кран. И един пример от мен:, През далечната 1983-та година бях писан да отвозя военен ешалон от Чирпан до Малево (несъществуваща вече) товаренето бе цял ден, заради укрепването на машините, но разтоварването бе точно за 30-сет минути...Ekcnpec написа:Отговорът тук е много простичък и кратък - габарит...SoAlien написа:А как стои въпросът, че обикаля двойно през Синдел и вместо 200 км през Горна Оряховица - обикаля над 400 км ...
Просто някои от тунелите по 4-та нямат необходимия габарит за да преминават авторемаркета и контейнери върху вагоните...
Що се отнася до технологията на товарене и разтоварване, не споря за годината на въвеждането й в експлоатация... Но вагоните и цялото оборудване са съвсем нови... Честно казано, не вярвам Rail Cargo да въвеждат технология от преди 30 години... Но това си е мое разсъждение...![]()

Глобален модератор
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Габарит, габарит, ама девета линия е пред разпад, а там щъкат още един куп тежки товарачки и от години не е бутвано нищо. Е какво правим ? До края на тази година трябваше да имаме в завършен вид проекта за рехабилитиране на участъка Русе Каспичан. Е, сега сме средата на 2010 и все още не е намерена фирма изпълнител, уж тръжни процедури се пускаха по сто пъти. А сега като тръгнат и австрийските влакове, какво ще правим, още товари, още изпитания за тази линия. Поддържа няма... Докога така ? Докато стане някой сакатлък ?




Преди от лични наблюдения при обслужването на 9620/9623 засичахме по 3-4 влака на БЖК и понякога 1 на БУЛМАРКЕТ като повечето са "сериозни" влакове (1500-2500 т.) сега малко понамаля работата и там , и съм виждал не повече от 1 рядко 2 влака .Nikss написа:Аз уточних какво е положението от страна на БДЖ. За частниците нека някой по-осведомен да каже, за да направим сметката.Saruman написа:Тук искаше да каже и за БЖК и Булмаркет, а сега и Каргото.


Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Поправка - Ксц - Дбв е 30-31 на 1000.46 242 написа:Разбира се че е габарита,какво са 29/1000 за такова мощно животно !Saruman написа:Не е габарита и кривите. Предполага се наклона.
Само 11 и 19 се ушириха.Пантографите изцяло лягат в другите тунели. Да не говорим че 22,23,25 са направо опасни за движението.


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Бре, не думай. Имало е няколко варианта, от които е избран възможно най-гадния, за да може някой си собственик на мини да извозва добития материал07 написа:Когато е строена линията, не е имало друго решение........Nikss написа: Ако бяха проектирали и построили 4-та линия по-кадърно, с не толкова много и остри криви и ниски тунели, сега проблемът нямаше да го има.


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Когато са я строили не са правили сметка за КМ.
Тунелите би трябвало да отговарят на строителния габарит, а ремаркетата на вагоните не могат да нарушават товарния такъв.
Наклонът обаче е 33‰ и дори Таурус не би издрапал с повече от 600-700 тона, независимо от тунелите.
Навремето 19-ти тунел (тогава най-нисък) е бил затрупван заради негабаритен товар, но причината е била нарушен товарен габарит от товара.
Тунелите би трябвало да отговарят на строителния габарит, а ремаркетата на вагоните не могат да нарушават товарния такъв.
Наклонът обаче е 33‰ и дори Таурус не би издрапал с повече от 600-700 тона, независимо от тунелите.
Навремето 19-ти тунел (тогава най-нисък) е бил затрупван заради негабаритен товар, но причината е била нарушен товарен габарит от товара.
Информация
Модератори