Страница 2 от 59
Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 1:41 pm
от 46 242
По разписание 8692 По-Сф е 2:11 без спиране. Айде да му турим 2 минутки отгоре за олабване, но дори и с тези 13 мин Их-Всо 2:27 e пак много. Марио да каже що тъй. Може и на други места да са спирали.
Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 1:49 pm
от 07
46 242 написа:По разписание 8692 По-Сф е 2:11 без спиране. Айде да му турим 2 минутки отгоре за олабване, но дори и с тези 13 мин Их-Всо 2:27 e пак много. Марио да каже що тъй. Може и на други места да са спирали.
А след изпълненията в Пловдив може да им е било и през "кнора" на машинисите.... и с право.
Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 1:57 pm
от kgeorgiev
07 написа:46 242 написа:2:27 са скандално много ! Сф се изложи...
Не смятам че бригадата се е изложила... изложили са се галфоните които не са извадили вагона още на Карнобат... за 15-20 минути който до София можеха да бъдат сведени до 10...
Гърч за началниците на галфоните. Май трябва да им се правят тестове за бързи реакции. Ако има разписани правила и процедури нека ги отработят. щото такива ситуации може да са рядкост но да се знае какво да се прави.
Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 6:20 pm
от Mario Evstatiev
Бригадата караше на границите на предела на възможностите на локомотива и доста професионално реагира. Просто голямо мотане, неправилни, правилни и прочие пътища, затворени входни, изискващи подход с готовност за спиране и прочие.
Евала на машинягите, че пак избиха нещо, но със сигурност ревизорите на Кн има какво да обясняват...
Публикувано на: Вто Апр 27, 2010 8:01 pm
от disell
Понеже не видях къде да пусна тази информация ще я сложа тук:
30.04.2010 БВЗР "Варна" Сф 15:15-Ва 21:57
02.05.2010 БВЗР "Варна" Ва 15.30-Сф 22.10
И двата влака ще спират само в Пл

и ГО

В състава на 20110 беше вагон 0044-001.
Публикувано на: Вто Апр 27, 2010 8:04 pm
от Saruman
Аз му бях постнал цялото разписание, но не пречи че и ти си го направил. И да се повторя на ГО няма смисъл да спира, или да спре само 1-вия ден за да го снимам.

Публикувано на: Вто Апр 27, 2010 8:06 pm
от Nikss
Грехота е да не спира на Шн.
Публикувано на: Вто Апр 27, 2010 8:08 pm
от disell
A в Шумен няма да спира-
ПОРЕДНОТО ПЪЛНО БЕЗУМИЕ 
Публикувано на: Вто Апр 27, 2010 8:22 pm
от nikol4yy
Публикувано на: Вто Апр 27, 2010 8:42 pm
от Nikss
Колеги, придържайте се към темата без отклонения, моля!
Отправям молба към модератора да махне ненужното, инак ще считам, че редакцията на моето мнение е заяждане! Нека всеки си получи посеяното!
Публикувано на: Вто Апр 27, 2010 10:31 pm
от SoAlien
А има ли някакви разумни връзки от Горна за "Варна" или просто така ще си спира, заради принципа...Да пуснат едни БВ от Габрово през Търново за Горна, и от Русе през Бяла да правя връзка с 8691/2 - инак пълно безумие да жертваш Шумен...
Публикувано на: Вто Апр 27, 2010 10:35 pm
от Saruman
Няма никакви връзки, няма и да има. Трябва да се преосмисли според мене и разписанието! Да спира някъде където уж да прави връзка, а то няма с какво. За Габрово хубаво да пуснат, ама няма никога да стане. Те няма нощният чифт електричка да пуснат, ние искаме БВ.
Публикувано на: Вто Апр 27, 2010 10:37 pm
от VESO
Вие в Габрово се молете да пуснат сезонният бръз влак от Плевен за Бургас и обратно , че само тогава ще имате и нощните електрички.
Тъкмо и възможност да провериш за населеността , ако тръгнат.
Публикувано на: Вто Апр 27, 2010 10:40 pm
от todor plamenov
Именно, това е най-страшното,че няма никакви връзки.Спирането си е просто проформа.Затова и въпросните чифтове влакове няма да имат дълъг живот,поне не и в тази им форма.
Публикувано на: Вто Апр 27, 2010 10:41 pm
от Saruman
Една голяма глупост, нощните чамуги така са нагласени че да правят връзка и с 4646/47. Демек с тях само лятото пътуват хора.
