Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Готови са и колоосите на 05-01 и скоро ще се пристъпи към монтирането им на локомотива. В момента трите сцепни колооси са извадени и боядисани, а водещата талига е изкарана отпред в талигово отделение и всеки момент ще бъде монтирана и тя.
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Май, май не се подмотват за разлика от ГО с 03.12 :) Това е голяма радост за мен.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

NiGhtPiSH написа:Май, май не се подмотват за разлика от ГО с 03.12 :)
Тук началника на депото е впрегнал цялото депо, а в ГО шепа ентусиасти се напъват сами.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Новият тендер за 05.01 е вече тук: http://bgrail.info/IMG_1455.JPG
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

bdz46 написа:Новият тендер за 05.01 е вече тук: http://bgrail.info/IMG_1455.JPG
За сметка на горката 11.10 :cry: :cry:
bdz46 написа:
NiGhtPiSH написа:Май, май не се подмотват за разлика от ГО с 03.12 :)
Тук началника на депото е впрегнал цялото депо, а в ГО шепа ентусиасти се напъват сами.
Не бъркай в раната моля ти се!
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Новият тендер за 05.01 е вече тук: http://bgrail.info/IMG_1455.JPG
Освен него, в склада са докарани и части от Калояновец, които ще се ползват за 05-01. Вчера усърдно се чукаше и шлайфаше по машината, боята почти е свалена. идната седмица ще се захване и кран-машиниста да се ревизира.
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Направихте ли ревизия на кран-машиниста или шибърите от другата камина са на дневен ред?
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

NiGhtPiSH написа:Направихте ли ревизия на кран-машиниста или шибърите от другата камина са на дневен ред?
Кран машиниста се скисва в сода каустик, идните дни ще се прави :)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Актауална снимка на машината, правена днес:
Изображение
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

може ли малко инфо за машината :roll:
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Гледам Геле и компания не си поплюват.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44-134 написа:Гледам Геле и компания не си поплюват.
Геле е човек, който добре си координира работата и екипа, въпреки, че пак има малки спънки, работата върви. Докато момчетата трудят по тежкия котлярски ремонт, в отделение "Въздушни спирачки" гласим вече въздушната част за машината. И тук обаче се появи спънка, тъй като неизвестен катил е откраднал бронзовия шибър на кран-машиниста и сега трябва да намерим нов такъв. Иначе самия кран-машинист е като нов на този етап. Но тепърва още работа ще има.
Мнения: 54
Регистриран на: Пет Дек 04, 2009 11:43 am
Местоположение: Sofiq

Мнение от zhivko88 »

Добра работа сте свършили малко ви остана, се така продължавайте! Без спънки работата не е интересна :)
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

lok45111 написа: Геле е човек, който добре си координира работата и екипа, въпреки, че пак има малки спънки, работата върви. Докато момчетата трудят по тежкия котлярски ремонт, в отделение "Въздушни спирачки" гласим вече въздушната част за машината. И тук обаче се появи спънка, тъй като неизвестен катил е откраднал бронзовия шибър на кран-машиниста и сега трябва да намерим нов такъв. Иначе самия кран-машинист е като нов на този етап. Но тепърва още работа ще има.
На 14-ката шибъра седи на крана. Виж там да се говори и да се сваля от нея.
zhivko88 написа:Добра работа сте свършили малко ви остана, се така продължавайте! Без спънки работата не е интересна
Повярвай ич не е малко работата дето остава
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес, след като бе намерен шибър аз кран-машиниста на 05-01, работата продължи и вече апарата е готов за боядисване. След като извърших всички операции, предвидени за възстановителен ремонт, кранмашиниста бе сглобен, изпитан и покрит с антикорозионна защита - грунд. След изсъхване на грунда, престои боядисване. Ръкохватката и регулаторния винт ще бъдат никелирани.

Ето го кранмашиниста, почти готов за качване на машината:
Изображение
Публикувай отговор

Обратно към “ПАРНИ ЛОКОМОТИВИ И МОТРИСИ | Steam locomotives and railcars”

Информация