Така ще се получи почти дублиране с друг форум ! За да са ясни нещата , че основоположник на нашия форум е Форум " Локомотиви " е избрано и името " Български Локомотивен Форум " , името е избирано така не случайно ! Баето е прав , името не ни спира и ограничава кръга на интереси ! Просто е нашата идентификация пред широката публика !lubo_bulgaria написа:Ще се съглася с Nikss, нека бъде Български железопътен форумNikss написа:Ами като гледам ние сме се специализирали почти във всички области на жп транспорта и затова мисля, че най-правилно ще е ако се променя името то да е "Български Железопътен Форум".
Добре




Глобален модератор
Печатна грешка, прощавай! Исках да напиша Хасен, но клавишите "а" и "е" са съседни и съм натиснал грешния.HASSEN написа:Не Хасан, чете се по друг начин.
Още нещо за името: почти всички организации и институции от сферата на железопътния транспорт четат форума и вече го свързват със сдружението. Даването на някакво произволно име на форума ще разкъса таз връзка, от което ще загубят участниците в него, а не членовете на сдружението. Имайте го предвид!
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Фридрих Хасен (Friedrich Hassen) - немски S.S. офицер от Втората световна война , отговорен за смъртта на повече от 100 000 души , избити в лагерите Заксенхаузен , Вестхофен и Биркенау.При навлизането на англо-американските войски в Германия през 1945 г. се укрива в концентрационния лагер Бухенвалд , преоблечен като обикновен войник.С подправени документи на разстрелян лично от него еврейски пленник , успява да замине за Аржентина и по - нататъшната му съдба е незивестна.
Личното ми мнение е следното. Реално погледнато съществуват два варианта.
вариант I. запазва се името на форума , въпреки тематиката , която надхвърля наименованието.Никъде няма тясна връзка , конкретизираща едно и също нещо , а се предпочитат варианти за разнообразие.Това не са някогашните хлебарници , в които се продаваше само и единствено хляб , а разнообразието е получилo приоритетни направления , без строга формулираност и еднозначност.Това че един форум е локомотивен , не следва да включва теми само и единствено за локомотивите , а е нужна ориентираност към по - широк кръг проблематика.Връзката със сдружението следва да е обективна и да не се въвежда в заблуждение на принципа , че след като наименованията са различни , става въпрос за два различни субекта - виртуален форум в пространството и обективно създадено юридическо лице.Следователно нека формът да си остане "Локомотивен" , както досега , но този , който се интересува от нещо повече , ще си каже: "Тук ще се пише за локомотиви , но я да погледна , може би ще има и друго" , при което ще остане приятно очарован и смаян.И можем да бъдем сигурни , че ще сподели това и с други хора.
вариант II. наименованието "Български Локомотивен Форум" е различно от наименованието на сайта. Идентичността може да се изразява в две направления - относно тематиката и относно връзката със сдружението.Относно тематиката , вече се изказаха твърдения , че въпреки разнообразието , което предлага форума и обособяването на разделите , тематиката е доста широка и обширна , поради което този форум не се занимава с разглеждането единствено на локомотивите , а са включени вагони , мотриси , инфраструктура , че дори и график за движение на влаковете.Предвиден е раздел за снимки и фотографии , също и такъв за вицове и смях.Би следвало цялата тази проблематика , размисли и мнения да получи едно по - обобщено наименование , под шапката на което да се съберат и групират темите.
Относно връзката със сдружението - необходимостта от различни наименования е наложителна.Сдружението само по себе си е юридическо лице , правен субект , което има конкретизирана насоченост , структура и цели , определени от закона.То има строга целесъобразеност , която е несъпоставима с цели , разминаващи се с изброените в устава. Докато при Интернет форума , както посочих по - горе , е доспустима формулировка на раздели , в които да се допускат отклонения от основните цели , за които форума е създаден. И дадох пример - форумът е "Локомотиви" , в който има тема за разказване на вицове.Следователно разликата между сдружението и виртуалното пространство , освен по своя характер , следва да се различава и по наименованията.И такъв пример бе даден вече - сдружението да е със своето име , а за форума , ще цитирам мнението на Nikss:
Личното ми мнение е следното. Реално погледнато съществуват два варианта.
вариант I. запазва се името на форума , въпреки тематиката , която надхвърля наименованието.Никъде няма тясна връзка , конкретизираща едно и също нещо , а се предпочитат варианти за разнообразие.Това не са някогашните хлебарници , в които се продаваше само и единствено хляб , а разнообразието е получилo приоритетни направления , без строга формулираност и еднозначност.Това че един форум е локомотивен , не следва да включва теми само и единствено за локомотивите , а е нужна ориентираност към по - широк кръг проблематика.Връзката със сдружението следва да е обективна и да не се въвежда в заблуждение на принципа , че след като наименованията са различни , става въпрос за два различни субекта - виртуален форум в пространството и обективно създадено юридическо лице.Следователно нека формът да си остане "Локомотивен" , както досега , но този , който се интересува от нещо повече , ще си каже: "Тук ще се пише за локомотиви , но я да погледна , може би ще има и друго" , при което ще остане приятно очарован и смаян.И можем да бъдем сигурни , че ще сподели това и с други хора.
вариант II. наименованието "Български Локомотивен Форум" е различно от наименованието на сайта. Идентичността може да се изразява в две направления - относно тематиката и относно връзката със сдружението.Относно тематиката , вече се изказаха твърдения , че въпреки разнообразието , което предлага форума и обособяването на разделите , тематиката е доста широка и обширна , поради което този форум не се занимава с разглеждането единствено на локомотивите , а са включени вагони , мотриси , инфраструктура , че дори и график за движение на влаковете.Предвиден е раздел за снимки и фотографии , също и такъв за вицове и смях.Би следвало цялата тази проблематика , размисли и мнения да получи едно по - обобщено наименование , под шапката на което да се съберат и групират темите.
Относно връзката със сдружението - необходимостта от различни наименования е наложителна.Сдружението само по себе си е юридическо лице , правен субект , което има конкретизирана насоченост , структура и цели , определени от закона.То има строга целесъобразеност , която е несъпоставима с цели , разминаващи се с изброените в устава. Докато при Интернет форума , както посочих по - горе , е доспустима формулировка на раздели , в които да се допускат отклонения от основните цели , за които форума е създаден. И дадох пример - форумът е "Локомотиви" , в който има тема за разказване на вицове.Следователно разликата между сдружението и виртуалното пространство , освен по своя характер , следва да се различава и по наименованията.И такъв пример бе даден вече - сдружението да е със своето име , а за форума , ще цитирам мнението на Nikss:
С оглед гореизложеното и на основание така описаната от мен фактическа обстановка с посочени мнения "ЗА" и "ПРОТИВ" , гласувах с графата: "Нямам мнение по въпроса".Въпреки това , аз държа да изкажа позицията си , която четете в момента.Тъй като така формулирана , третата графа не е грешна , но е неточна. Не би следвало да липсва мнение от един или друг участник , още повече , че се касае въпрос с такава важност , каквото е наименованието ня цял един форум , в който участваме вече толкова години.Затова може даден участник да не вземе становище , но не е редно да липсва всякаква позиция относно анкетата.Все пак от едно натискане на бутона за графата , нито боли , нито е опасно за здравето.Nikss написа:Ами като гледам ние сме се специализирали почти във всички области на жп транспорта и затова мисля, че най-правилно ще е ако се променя името ..... то да е "Български Железопътен Форум".

Администратор
Както е типично за България, тук отново чета мнения, които просто да покажат това, че еди кой си е опозиция.
@HASSEN, смятам, че Трамвай ясно ти даде пример с Кралския локомотивен клуб, който повярвай ми, има достатъчно вагони и друга ЖП техника, но е локомотивен. Тъй и за форума, той е част от ресурсите на Сдружението и би трябвало да носи същото наименование.
@Nikss, твоята идея се отхвърля директно, аргументацията я написах по - горе.
@HASSEN, смятам, че Трамвай ясно ти даде пример с Кралския локомотивен клуб, който повярвай ми, има достатъчно вагони и друга ЖП техника, но е локомотивен. Тъй и за форума, той е част от ресурсите на Сдружението и би трябвало да носи същото наименование.
@Nikss, твоята идея се отхвърля директно, аргументацията я написах по - горе.

Veso, както обикновено сбърка филмите и не позна.VESO написа:Фридрих Хасен (Friedrich Hassen) - немски S.S. офицер от Втората световна война , отговорен за смъртта на повече от 100 000 души , избити в лагерите Заксенхаузен , Вестхофен и Биркенау.При навлизането на англо-американските войски в Германия през 1945 г. се укрива в концентрационния лагер Бухенвалд , преоблечен като обикновен войник.С подправени документи на разстрелян лично от него еврейски пленник , успява да замине за Аржентина и по - нататъшната му съдба е незивестна.
Вярвам ти, но нали има разлика между ‘клуб’ и ‘форум’ ???lok45111 написа:ясно ти даде пример с Кралския локомотивен клуб, който повярвай ми, има достатъчно вагони и друга ЖП техника, но е локомотивен.
Ако не си избрал nick-а точно на този офицер , мога да те разбера , но нямаш никакво право така да ме обвиняваш.Nick-ът ти поразително съвпада с името на нациста и оттук мога да ти потърся много сериозна сметка защо си с такова наименование , което противоречи на закона и морала в страната и като нищо ще поискам да си смениш nick-a.Така че не се заяждай , тъй като и аз го мога. И в много по - голяма степен от теб.А аз съм човек , който никога не се отказва от нещо , което му е направило сериозно впечатление , така че го имай на предвид.Настъпва ли ме някой , гоня и мачкам до дупка.
И защо трябва да се смени името на форума, като старото име си е супер 



Администратор
Вижте си ЕГН-то.bobara_e_tuk написа:И защо трябва да се смени името на форума, като старото име си е супер
Щото явно не сте прочели
lok45111 написа:.... аргументацията и мислете трезво. Дали ще се казва "Локомотиви" или ще е "Български Локомотивен Форум", това за вас не променя нищо, поне не към лошо...
ти не бери грижа за ЕГН-то ми, аз си го помняassen5 написа:Вижте си ЕГН-то.bobara_e_tuk написа:И защо трябва да се смени името на форума, като старото име си е супер
Щото явно не сте прочелиlok45111 написа:.... аргументацията и мислете трезво. Дали ще се казва "Локомотиви" или ще е "Български Локомотивен Форум", това за вас не променя нищо, поне не към лошо...


Администратор
Абе пич, Асен ти го написа! Айде стига цапане на темата!
ПРЕГЛЕДАЙТЕ СЕРИОЗНИТЕ АРГУМЕНТИ НЯКОЛКО ПЪТИ!!! След това направете аналогия между името на Сдружението и тематиката на форума, а не на последно място, прочетете извадката от официалния документ, който се прилага във всяка официална кореспонденция на Сдружението и ще разберете защо искахме смяна на името:
ПРЕГЛЕДАЙТЕ СЕРИОЗНИТЕ АРГУМЕНТИ НЯКОЛКО ПЪТИ!!! След това направете аналогия между името на Сдружението и тематиката на форума, а не на последно място, прочетете извадката от официалния документ, който се прилага във всяка официална кореспонденция на Сдружението и ще разберете защо искахме смяна на името:
Основните цели на Сдружението са:
• да информира обществото за ползите от използването на железопътен транспорт;
• да поддържа спомена за богатата история на железопътния транспорт и да подпомага популяризирането му сред обществото;
• да участва в разпространението на информация относно целите и дейността на сдружението чрез разпространение на брошури, участия и по всеки друг разрешен от закона начин;
• да организира и поддържа железопътен интернет – форум, фотогалерия и електронен информационен бюлетин;
• да осъществява сътрудничество с други ЖП сайтове и организации за разпространение на фотографски материали в тази област;
• да участва в подготовката и реализацията на проекти по издирване и възстановяване на исторически подвижен състав, железопътни съоръжения;
• да осъществява съдействие при организиране на атракционни пътувания с ретро подвижен ЖП състав;
• да развива и защитава интересите на членовете си в съответствие със законите и устава на сдружението;
• да организира дискусии и форуми, кръгли маси и други подобни на тема ЖП проблематика, включително и с международно участие.
• да си сътрудничи с всички лицензирани железопътни оператори, както и с подобни организации в страната и чужбина.
Информация
Модератори