Страница 2 от 38
Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 8:12 pm
от stani_46001
Ще се радвам много, ако ги оставят с купейни вагони, защото предните ми се струваха доста тесни и подтискащи макар, че возеха сравнително стабилно, без много да друсат.
Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 8:51 pm
от Nikss
Днес:
ПВ 20131 с
ЕМВ 32 113.3 + 32 114.1
R БВ 2611 "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ" навреме с
ЕЛ 44 127.9
Състав: 1 ABbds (8480003), 4 Bmp (030, 033, 037 и 017), 1 Amp, 1 ARkimbz (001), 3 Amp (Сф-ГО, връщащи се с вл.
2612)
Яс-Плз надмина движещ се изолиран по път 2 лок
07 001.1 точно на моста преди сп. Лев
ДТВ 20621 с
ЕЛ 43 548.7

На Плз
ЕЛ 45 204.5 извършваше маневра с 5 вертушни вагона тип Eaos

лок
52 193.0 както винаги бе дежурен на Плз, но отново бездействайки
ПВ 24104 с
ДМВ 10049.8 + 10050.6
ПВ 20132 с
ЕЛ 45 175.7
Пл-Плз по път 1
ПВ 20130 с
ЕМВ 32 029/030
МБВ 462 "РУМЪНИЯ" навреме с
ЕЛ 44 125.3
Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 8:58 pm
от Saruman
19.02.10.
КПВ 40210 с ел. лок.
44 114.7
КПВ 40213 с ЕМВ 32 037.4/038.2
КПВ 40214/215 с ЕМВ 32 057.2/058.0
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 057.2/058.0
КПВ 42208/209/210/211/212/213/214 с ЕМВ 32 037.4/038.2
ПВ 40103 с ел. лок.
44 118.8 в състав 3Х47B + 1Х17B + 1Хфургон
БВ 4640 с ел. лок. 44 125.3 в състав 2Х47В + 1Х50В + 1Х47А + 1Хфургон
МВ 465 с ел. лок. 44 114.7
ДТВ 40622 с ел. лок.
45 152.6
Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 9:53 pm
от VESO
Актуална информация от днес , 21-ви февруари.
8613 с 10 минути закъснение на ПО , теглен от
44058-6.По информация на Vladyar , който пътуваше в него , на Ксц влакът е бил задържан , поради някаква истерична пътничка , която усетила миризма на изгоряло и информирала началник влака.След като не се открило нищо нередно , влакът си продължил , но жената не се успокоила и на Пловдив отново подала сигнал като панически информирала дежурния рък. движение.Той явно е взел нещата доста насериозно и само за броени минути една група
се събра около "проблемния" вагон , а патицата на секундата "дотърча"
отзад на композицията в готовност да се сече вагона.В крайна сметка и този път нищо не се откри и влакът увеличи закъснението при потегляне на 19 минути.И което е най - любопитно в цялата тази история - въпросната жена , която усетила , че вагонът миришел на изгоряло пътувала до Пловдив , но втория сигнал подала от загриженост към останалите пътници във влака.
"Тристранната схема" 10121 / 10263 / 10114 начело с 44091-7 днес беше в намален състав само от 4 вагона.
Снимка от пристигането ,
тук патицата се е закачила отзад , а
тук вече мъкне вагоните за прегариране.
45191-4 навреме докарал 4641 в Пловдив.
8610 , теглен от
46221-8 навреме на Пзк.
1672 , теглен от:
- в участъка Димитровград - Пловдив от
07123-3 и машинист
Костадин Михайлов - един изключително отговорен човек и добър професионалист , като познат - позитивна личност , който с желание позира за форум "Локомотиви";
- в участъка Пловдив - София от
44060-2.
Истински бум на товарни влакове , засечени от мен днес.
- дизели:
07028-4;
07030-0;
двойна тяга , като челният бе
07020-1.
- електровози:
45155-9;
45185-6;
46229-1.
За финал -
скорост , която радва окото.
Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 10:04 pm
от lz1tee
VESO написа:В крайна сметка и този път нищо не се откри и влакът увеличи закъснението при потегляне на 19 минути.
Интересно... на гара Тракия 8613 имаше само 9' закъснение. Доста е избил в участък По-Тк

Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 10:05 pm
от rexkos
Как беше населеността в 1671/1672 в у-ка ПО-ДГ-ПО ?
Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 10:27 pm
от VESO
lz1tee написа:
Интересно... на гара Тракия 8613 имаше само 9' закъснение. Доста е избил в участък По-Тк

На таблата беше изчистен , само му бяха подали +10 на идване и +5 на отиване , но по часовник трябва да потегля в 13:18. Той дойде към 13:17-13:18 , докато всичко бе спокойно , изведнъж рък. движение се затича и извика няколко човека.Заедно отидоха при въпросния вагон и взеха да говорят нещо , а един работник се наведе да гледа нещо на талигата.Към 13:25 дойде патицата и застана отзад.След 6 минути (тоест 13:31) , по втори коловоз премина товарен влак , теглен от 46229-1 , а разговорите продължиха. След като изчакаха товарачката да премине , "Bloody Hat"-а тръгна по баластрата и се качи на перона , понеже жената му махаше и продължаваше разпалено да му обяснява нещо. Единия от машинистите нещо му каза , а той отговори , че нямало нищо нередно и могат да продължат.Това да е отнело не повече от 5 минути и в 13:36 - 13:37 бе даден сигнала със заповедния диск. Именно по това изчислих колко е закъснял влака.
rexkos написа:Как беше населеността в 1671/1672 в у-ка ПО-ДГ-ПО ?
От Димитровград общо пътниците да се събират в не повече от 3 вагона.Но от Пловдив става някаква лудница и от 8-те вагона поне 6 са с населеност 90 %.Както знаем , това е най - удобният влак за много студенти и работещи в София , които си отиват към столицата за началото на седмицата.Ние с Vladyar седнахме в последния вагон и не бяхме обезпокоявани. Малко преди Пзк тръгнах на обиколка по цялата дължина и установих , че населеността е доста неравномерна.В първия вагон също се намираха свободни места.Личното ми мнение е , че на този влак в неделя и 7 вагона са му достатъчни.
На 1671 са му достатъчни и два вагона.

Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 10:53 pm
от 46 242
44 060 е добра машина. До средата на междугарието е хванала 129 km/h с 8 вагона. Бива я.
Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 11:20 pm
от rexkos
VESO написа:
45191-4 навреме докарал 4641 в Пловдив.
Оттук нататък ще е редовна гледка да виждаме горнооряховски машини на пловдивската гарата.

Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 11:23 pm
от Mario Evstatiev
Депо ГО да не би да взе бърз влакъ "Павелъ Вълчевъ" от заралии? Или има командировани в СЗ машини от Горна?
Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 11:30 pm
от rexkos
Да, откакто пуснаха 4-та "Павелъ Вълчевъ" в у-ка Шумен - Стара Загора се кара от горнооряховски локомотиви. От Стара Загора до Пловдив и обратно се кара от старозагорски бригади, но с ГО машина.
Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 11:31 pm
от VESO
От както отвориха 4-та , 4641 е с ГО машина , а горнооряховската бригада слиза в Сзт. Там се разменят със старозагорските си колеги , които докарват влака в Пловдив. След това машината се прегарира за 4640 , но не видях дали машинистите са същите.Ако е така , предполагам ситуацията се повтаря - заралийте си карат до Сзт , където херцовете поемат , но дали до Горна , или до Шумен , вече не мога да кажа.
Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 11:43 pm
от Saruman
ГО карат Хебъра: Шумен - СЗ от там поемат старозагорци, наобратно старозагорци до СЗ нагоре до Шумен горнооряховци.
Публикувано на: Пон Фев 22, 2010 12:12 am
от 42 072.9
Дали тази промяна е заради 188 и 161?
Публикувано на: Пон Фев 22, 2010 12:36 am
от VESO
Най - вероятно. Ст. Загора нещо трудно връзват графика и понякога се случва "Родопи" да е с Fighter. Преди време засякох и 8636 с 43-00-ка.