Страница 2 от 2

Публикувано на: Сря Яну 06, 2010 10:49 am
от turboto
stankos написа:За такива вандали 24ч. да търкат нара в районното + солена глоба ! :evil:
Няма смисъл... по-добре да търкат из депата някой друг вагон. Стига сме плащали престоя на такива в полицията па те да се олежават. По-добре Те да си платят. Като му изпраскат Х-часа обществено полезен труд към институцията която е ощетил до покриване на съответните разходи "в 3-ен размер". За повторно става абонат... ако и това не го оправи бой и пак... ако пак не се оправи начи боя му е бил малко :)

Публикувано на: Сря Яну 06, 2010 10:52 am
от NiGhtPiSH
turboto, напълно се съгласявам с мнението ти! Това трябва да се прилага и за драскачите и за гратисчиите в БДЖ!

Публикувано на: Сря Яну 06, 2010 2:23 pm
от Tramway
dido73 написа:
bdz46 написа:Превозната бригата търчи из влака и търси от къде духа. Чува се ясно.
Естествено кранмашиниста трябва да е на 2-ро.
А като е на 2-ро, докато намерят задействания вентил ще свърши въздуха в ГВР и ще изключи ГВП. Би трябвало впревозняците само по разпломбирането да установяват мястото, а машиниста да не губи ценен въздух. Няма логика да се хаби въздух само за да го чуят как фющи. За това ги и пломбират тия ръкохватки по вагоните евентуално да се установи еднозначно, че е разпломбиран.
Дидо, на 2-ро положение главният въздухопровод са допълва през тясна дюза, чийто дебит е несравнимо по-малък от тоз на компресорите, тъй че ГВР-тата няма да са опразнят. Тъй че Тошко е прав - по духането им ще ги познаете :wink: :wink: А като разберат кой го духа, ще проверят пломбите само на 5-10 дръжки. Докато свършат таз работа почти сигурно е, че Вакарелският спирач ще е духнал.

Публикувано на: Сря Яну 06, 2010 5:14 pm
от icobdz
Tramway написа:
dido73 написа:
bdz46 написа:Превозната бригата търчи из влака и търси от къде духа. Чува се ясно.
Естествено кранмашиниста трябва да е на 2-ро.
А като е на 2-ро, докато намерят задействания вентил ще свърши въздуха в ГВР и ще изключи ГВП. Би трябвало впревозняците само по разпломбирането да установяват мястото, а машиниста да не губи ценен въздух. Няма логика да се хаби въздух само за да го чуят как фющи. За това ги и пломбират тия ръкохватки по вагоните евентуално да се установи еднозначно, че е разпломбиран.
Дидо, на 2-ро положение главният въздухопровод са допълва през тясна дюза, чийто дебит е несравнимо по-малък от тоз на компресорите, тъй че ГВР-тата няма да са опразнят. Тъй че Тошко е прав - по духането им ще ги познаете :wink: :wink: А като разберат кой го духа, ще проверят пломбите само на 5-10 дръжки. Докато свършат таз работа почти сигурно е, че Вакарелският спирач ще е духнал.
ГВП-то е с еднопосочен вентил и ако то е плътно в ГВР и да няма налягане пак няма да изключи.

Публикувано на: Сря Яну 06, 2010 5:20 pm
от gzo
Мдааа, ясно !
Значи системата е такава, че всеки може да дъпне ръчката и да избяга безнаказано. Добре че дърпането на спирачката не е мода както хвърлянето на камъни по влаковете, че хептен никой няма да се вози с влак поввече.

Публикувано на: Сря Яну 06, 2010 8:12 pm
от VESO
Понякога е рисково и за дърпащия. Опитай се да направиш това в междугарието Т. Каблешков - Пловдив (130 км/ч) , и да видиш как всичко в купето полита на една страна. :D Имах един бивш колега от второто висше - голям зевзек (Наско го познава) , който поне 3 пъти си пътува до родното село - Хаджиево с тогавашния 1620 (сега 1622).Аз му обяснявам , че бързите влакове не спират там , но той с най - спокоен тон ми отвръща , че ако те не спирали , той ги спирал.Горе долу преценявал къде да дръпне внезапната и веднага след това , докато хората били още панирани в отделението на exDB-то , той тръгвал към другите вагони. Обикновено правил схемата от последния към първия вагон и досега никога не са го хващали.

Публикувано на: Чет Яну 07, 2010 12:23 am
от dido73
icobdz написа:ГВП-то е с еднопосочен вентил и ако то е плътно в ГВР и да няма налягане пак няма да изключи.
Вярно. Ако е плътно! :)

Публикувано на: Чет Яну 07, 2010 2:52 pm
от Tramway
VESO написа:Понякога е рисково и за дърпащия. Опитай се да направиш това в междугарието Т. Каблешков - Пловдив (130 км/ч) , и да видиш как всичко в купето полита на една страна. :D Имах един бивш колега от второто висше - голям зевзек (Наско го познава) , който поне 3 пъти си пътува до родното село - Хаджиево с тогавашния 1620 (сега 1622).Аз му обяснявам , че бързите влакове не спират там , но той с най - спокоен тон ми отвръща , че ако те не спирали , той ги спирал.Горе долу преценявал къде да дръпне внезапната и веднага след това , докато хората били още панирани в отделението на exDB-то , той тръгвал към другите вагони. Обикновено правил схемата от последния към първия вагон и досега никога не са го хващали.
При таз скорост екстреното задържане не се усеща толкова силно. Най-гадно, с най-много паднали куфари и счупени глави, ръце и крака е при скорост между 60 и 80 км/ч.
А такъв един спирач като твоя колега веднъж лично сбарах и му изпрасках няколко силни шамара с крак в муцуната. Идиота му с **** дръпнал внезапната на влак 463 (тогава 462) за да слезе на Михалци- Стамболово. Нямаше да са разбере кой е бил, ако още при спирането не са беше тряснала врата на вагона, където бях. Отворих тихо вратата в другия край, изчаках драгият пътник да мине покрай мен и без да слизам му изтрясках един ритник в устата. Докато са олюляваше и са чудеше откъде му е дошло, го почерпих с още две маратонки и той са свлече на баласта. Тогава дойде н-к влака, издърпахме юнака обратно горе, н-ка пое в свои ръце възпитателния процес, а аз блажено са опънах в купето и си продължихме сладкия моабет с двамата колеги от ГО.

Публикувано на: Вто Апр 20, 2010 8:50 pm
от WOLFMX
Браво!Чудесна тема.Не знаех нищо за това. :)

Публикувано на: Пон Яну 03, 2011 11:11 am
от desiro_94
Веднъж аз и един приятел пътувахме от София до Бургас с БВ 8627 и след гара Пазарджик, отива да се поразходи и като си идваше той влезна в купето и започна да се качва на седалката за да прескочи 1 жена, която се беше разположила до вратата. И той не знаеше за ръчната и само го гледам в тъмното как я дърпа и влака спря в полето, като се чу това издишване и го питам:
- "Знаеш ли какво направи?"
И той: "Не какво?" (учуден след спирането на влака)
- "Ами задейства внезапната спирачка!"
"Наистина ли?" (още по учуден)
- "Да! Сега бързо се прави на заспал, че иначе става лошо."

И така той ме послуша и с транспортна полиция и началник влак започнаха да минават през всяко купе, но явно той така я беше дръпнал, че пломбата не се беше скъсала и след 10, 15 минути престой влака тръгна и до Чирпан вече беше навреме. :D