Мнения: 334
Регистриран на: Вто Дек 01, 2009 10:47 am
Местоположение: София

Мнение от turboto »

stankos написа:За такива вандали 24ч. да търкат нара в районното + солена глоба ! :evil:
Няма смисъл... по-добре да търкат из депата някой друг вагон. Стига сме плащали престоя на такива в полицията па те да се олежават. По-добре Те да си платят. Като му изпраскат Х-часа обществено полезен труд към институцията която е ощетил до покриване на съответните разходи "в 3-ен размер". За повторно става абонат... ако и това не го оправи бой и пак... ако пак не се оправи начи боя му е бил малко :)
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

turboto, напълно се съгласявам с мнението ти! Това трябва да се прилага и за драскачите и за гратисчиите в БДЖ!
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

dido73 написа:
bdz46 написа:Превозната бригата търчи из влака и търси от къде духа. Чува се ясно.
Естествено кранмашиниста трябва да е на 2-ро.
А като е на 2-ро, докато намерят задействания вентил ще свърши въздуха в ГВР и ще изключи ГВП. Би трябвало впревозняците само по разпломбирането да установяват мястото, а машиниста да не губи ценен въздух. Няма логика да се хаби въздух само за да го чуят как фющи. За това ги и пломбират тия ръкохватки по вагоните евентуално да се установи еднозначно, че е разпломбиран.
Дидо, на 2-ро положение главният въздухопровод са допълва през тясна дюза, чийто дебит е несравнимо по-малък от тоз на компресорите, тъй че ГВР-тата няма да са опразнят. Тъй че Тошко е прав - по духането им ще ги познаете :wink: :wink: А като разберат кой го духа, ще проверят пломбите само на 5-10 дръжки. Докато свършат таз работа почти сигурно е, че Вакарелският спирач ще е духнал.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 63
Регистриран на: Пет Сеп 08, 2006 9:24 am
Местоположение: Сф

Мнение от icobdz »

Tramway написа:
dido73 написа:
bdz46 написа:Превозната бригата търчи из влака и търси от къде духа. Чува се ясно.
Естествено кранмашиниста трябва да е на 2-ро.
А като е на 2-ро, докато намерят задействания вентил ще свърши въздуха в ГВР и ще изключи ГВП. Би трябвало впревозняците само по разпломбирането да установяват мястото, а машиниста да не губи ценен въздух. Няма логика да се хаби въздух само за да го чуят как фющи. За това ги и пломбират тия ръкохватки по вагоните евентуално да се установи еднозначно, че е разпломбиран.
Дидо, на 2-ро положение главният въздухопровод са допълва през тясна дюза, чийто дебит е несравнимо по-малък от тоз на компресорите, тъй че ГВР-тата няма да са опразнят. Тъй че Тошко е прав - по духането им ще ги познаете :wink: :wink: А като разберат кой го духа, ще проверят пломбите само на 5-10 дръжки. Докато свършат таз работа почти сигурно е, че Вакарелският спирач ще е духнал.
ГВП-то е с еднопосочен вентил и ако то е плътно в ГВР и да няма налягане пак няма да изключи.
Аватар
gzo
Мнения: 146
Регистриран на: Нед Яну 03, 2010 11:27 am
Местоположение: В. Търново
Аватар

Мнение от gzo »

Мдааа, ясно !
Значи системата е такава, че всеки може да дъпне ръчката и да избяга безнаказано. Добре че дърпането на спирачката не е мода както хвърлянето на камъни по влаковете, че хептен никой няма да се вози с влак поввече.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Понякога е рисково и за дърпащия. Опитай се да направиш това в междугарието Т. Каблешков - Пловдив (130 км/ч) , и да видиш как всичко в купето полита на една страна. :D Имах един бивш колега от второто висше - голям зевзек (Наско го познава) , който поне 3 пъти си пътува до родното село - Хаджиево с тогавашния 1620 (сега 1622).Аз му обяснявам , че бързите влакове не спират там , но той с най - спокоен тон ми отвръща , че ако те не спирали , той ги спирал.Горе долу преценявал къде да дръпне внезапната и веднага след това , докато хората били още панирани в отделението на exDB-то , той тръгвал към другите вагони. Обикновено правил схемата от последния към първия вагон и досега никога не са го хващали.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

icobdz написа:ГВП-то е с еднопосочен вентил и ако то е плътно в ГВР и да няма налягане пак няма да изключи.
Вярно. Ако е плътно! :)
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

VESO написа:Понякога е рисково и за дърпащия. Опитай се да направиш това в междугарието Т. Каблешков - Пловдив (130 км/ч) , и да видиш как всичко в купето полита на една страна. :D Имах един бивш колега от второто висше - голям зевзек (Наско го познава) , който поне 3 пъти си пътува до родното село - Хаджиево с тогавашния 1620 (сега 1622).Аз му обяснявам , че бързите влакове не спират там , но той с най - спокоен тон ми отвръща , че ако те не спирали , той ги спирал.Горе долу преценявал къде да дръпне внезапната и веднага след това , докато хората били още панирани в отделението на exDB-то , той тръгвал към другите вагони. Обикновено правил схемата от последния към първия вагон и досега никога не са го хващали.
При таз скорост екстреното задържане не се усеща толкова силно. Най-гадно, с най-много паднали куфари и счупени глави, ръце и крака е при скорост между 60 и 80 км/ч.
А такъв един спирач като твоя колега веднъж лично сбарах и му изпрасках няколко силни шамара с крак в муцуната. Идиота му с **** дръпнал внезапната на влак 463 (тогава 462) за да слезе на Михалци- Стамболово. Нямаше да са разбере кой е бил, ако още при спирането не са беше тряснала врата на вагона, където бях. Отворих тихо вратата в другия край, изчаках драгият пътник да мине покрай мен и без да слизам му изтрясках един ритник в устата. Докато са олюляваше и са чудеше откъде му е дошло, го почерпих с още две маратонки и той са свлече на баласта. Тогава дойде н-к влака, издърпахме юнака обратно горе, н-ка пое в свои ръце възпитателния процес, а аз блажено са опънах в купето и си продължихме сладкия моабет с двамата колеги от ГО.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

Браво!Чудесна тема.Не знаех нищо за това. :)
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

Веднъж аз и един приятел пътувахме от София до Бургас с БВ 8627 и след гара Пазарджик, отива да се поразходи и като си идваше той влезна в купето и започна да се качва на седалката за да прескочи 1 жена, която се беше разположила до вратата. И той не знаеше за ръчната и само го гледам в тъмното как я дърпа и влака спря в полето, като се чу това издишване и го питам:
- "Знаеш ли какво направи?"
И той: "Не какво?" (учуден след спирането на влака)
- "Ами задейства внезапната спирачка!"
"Наистина ли?" (още по учуден)
- "Да! Сега бързо се прави на заспал, че иначе става лошо."

И така той ме послуша и с транспортна полиция и началник влак започнаха да минават през всяко купе, но явно той така я беше дръпнал, че пломбата не се беше скъсала и след 10, 15 минути престой влака тръгна и до Чирпан вече беше навреме. :D
Публикувай отговор

Обратно към “Техническа част | Technical part”

Информация