По-високите стълбове, тези с тераските, на такъв на какъвто се похендрих и аз, за да снимам, са били за прожекторите - осветлението на гарата. Има едни по-ниски, трябва да виждаш и тях по снимките, те са държали контактната мрежа. Да, както вече писах, това е било електрифицирана гара. Може би единични коловози само не са били с проводник над тях. На гарата се забелязват и останките от постройки, които са служили за някакви малки ел. подстанции или трафопости.
Относно маневрата, която е влизала вътре и вероятно пак ще влиза по някое време, не знам, не съм питал човека. Предвид, че гарата се намира на територията на град Русе и предвид на това какви дизелови локомотиви имаме в нашето депо, предполагам че маневрите са извършвани с някой Ганц или с някой "седмак". Според състоянието на гърбичния коловоз и наличието на прегазена неотдавна разтителност, там от време на време със сигурност минава някаква маневра. Напълно нормално е гарата, макар и занемарения си и запустял вид, все още да има нормална връзка с разделен пост Дунав и от там с Русе-разпределителна. Или поне докато "брат'чедите" не решат да гепят още релси или да повредят важна стрелка. Там се навъртат такива индивиди.
Относно маневрата, която е влизала вътре и вероятно пак ще влиза по някое време, не знам, не съм питал човека. Предвид, че гарата се намира на територията на град Русе и предвид на това какви дизелови локомотиви имаме в нашето депо, предполагам че маневрите са извършвани с някой Ганц или с някой "седмак". Според състоянието на гърбичния коловоз и наличието на прегазена неотдавна разтителност, там от време на време със сигурност минава някаква маневра. Напълно нормално е гарата, макар и занемарения си и запустял вид, все още да има нормална връзка с разделен пост Дунав и от там с Русе-разпределителна. Или поне докато "брат'чедите" не решат да гепят още релси или да повредят важна стрелка. Там се навъртат такива индивиди.
Върху две гуми или върху две талиги по две релси!

Вчера реших, отивайки на работа да мина през входните стрелки (приемно-отправния парк) на товарна Русе-изток и да щракна няколко снимки, нали ми е слабост тази гара.
Все още на територията на разпределителна гара попаднах на някакво старо кантарно съоръжение, което не бях виждал преди:
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14544.JPG
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14545.JPG
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14546.JPG
На излизане от гара разпределителна се отклоних най-вляво (снимка от преди година и половина, две), там където до преди години бяха положени два коловоза, през които е трябвало да се осъществява влизане/излизане в/от неосъществения проект за ново вагонно депо в Русе:
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C10954.JPG
Неелектрифицирания коловоз за Дунав-мост, коловоза по средата за товарна гара Русе-север и вдясно линия № 9 за Каспичан и Варна.
Следват снимките от вчера:
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14547.JPG
Стълбовете за контактна мрежа така си останаха, я мястото на все пак положените начални коловози към бъдещото ново депо, се превърна в нещо като черен път.
Това са същите три коловоза, но с поглед назад към входно-изходните стрелки на разпределителна:
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14548.JPG
Ляво - за Дунав-мост, дясно за товарна Русе-север:
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14549.JPG
Тук, предполагам, е трябвало да лежат входните стрелки към бъдещото и неосъществено вагонно депо:
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14550.JPG
Започнатия строеж на депото: http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14551.JPG
Преди десетина години бях за последно на това място. Както вече споменах, имаше положени коловози. Бяха вдигнати и стълбове за прожектори за осветление. Спомням си как се качвах по стълбата на един от тях до площадката на върха.
Следва разделен пост Дунав и една снимка от няколко години:
http://i.data.bg/06/08/03/42022_orig.jpg
Вагонното депо е щяло да бъде непосрествено до поста, зад него. При този разделен пост идват, както вече написах, двата коловоза от гара Русе-разпределителна, единия за Моста на дружбада, а другия за гара Русе-север, отклонява се коловоз за Русе-изток товарна, както има и варианта към девета линия. По нея товарните влакове откъм девета са можели да влизат директно за товарна-изток, за товарна-север, съответно и да излизат от там в посока Образцов чифлик. http://wikimapia.org/#lat=43.8577707&lo ... 15&l=0&m=b
Едва сега забелязах, че входа от пост Дунав къв товарна Русе-изток е двупътен, както двупътна е била и една варианта за директно преминаване на влакове от и за Русе-изток и Русе-север. Напр, както е при връзката между Горна Оряховица-товарна и Ресен на втора линия, само че там отдавна се използва само единия коловоз.
Това е поста - Пост №2 (табелата все още стои), където коловозите откъм товарна-изток са се свързвали с коловоза към товарна-север:
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14553.JPG
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14554.JPG
Това и било мястото на свързване: http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14552.JPG
вляво - към Дунав-мост, вдясно към товарна Русе-север и от там към порт Булмаркет, бивше КТМ.
Доста е запазен Пост 2, дори вътре все още стои устройството за нагласяне на маршрутите, телефон и прочие още няколко работи, макар и всичко това да е потънало в прах паяжини. Кабината е останала запазена, може би защото отсреща (не ги снимах) има бивш кантон, в който в момента живеят хора.
Не така обаче е положението с пост, може би №1 в другия край на вариантата, който се явява и входен за товарна гара Русе-изток:
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14555.JPG
Железопътни обекти да искаш в Русе...
Свят да ти се завие.
Прощавайте, сигурно ви е трудно да възприемете толкова информация. Ще довърша материала утре или вдруги ден.
Все още на територията на разпределителна гара попаднах на някакво старо кантарно съоръжение, което не бях виждал преди:
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14544.JPG
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14545.JPG
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14546.JPG
На излизане от гара разпределителна се отклоних най-вляво (снимка от преди година и половина, две), там където до преди години бяха положени два коловоза, през които е трябвало да се осъществява влизане/излизане в/от неосъществения проект за ново вагонно депо в Русе:
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C10954.JPG
Неелектрифицирания коловоз за Дунав-мост, коловоза по средата за товарна гара Русе-север и вдясно линия № 9 за Каспичан и Варна.
Следват снимките от вчера:
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14547.JPG
Стълбовете за контактна мрежа така си останаха, я мястото на все пак положените начални коловози към бъдещото ново депо, се превърна в нещо като черен път.
Това са същите три коловоза, но с поглед назад към входно-изходните стрелки на разпределителна:
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14548.JPG
Ляво - за Дунав-мост, дясно за товарна Русе-север:
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14549.JPG
Тук, предполагам, е трябвало да лежат входните стрелки към бъдещото и неосъществено вагонно депо:
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14550.JPG
Започнатия строеж на депото: http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14551.JPG
Преди десетина години бях за последно на това място. Както вече споменах, имаше положени коловози. Бяха вдигнати и стълбове за прожектори за осветление. Спомням си как се качвах по стълбата на един от тях до площадката на върха.
Следва разделен пост Дунав и една снимка от няколко години:
http://i.data.bg/06/08/03/42022_orig.jpg
Вагонното депо е щяло да бъде непосрествено до поста, зад него. При този разделен пост идват, както вече написах, двата коловоза от гара Русе-разпределителна, единия за Моста на дружбада, а другия за гара Русе-север, отклонява се коловоз за Русе-изток товарна, както има и варианта към девета линия. По нея товарните влакове откъм девета са можели да влизат директно за товарна-изток, за товарна-север, съответно и да излизат от там в посока Образцов чифлик. http://wikimapia.org/#lat=43.8577707&lo ... 15&l=0&m=b
Едва сега забелязах, че входа от пост Дунав къв товарна Русе-изток е двупътен, както двупътна е била и една варианта за директно преминаване на влакове от и за Русе-изток и Русе-север. Напр, както е при връзката между Горна Оряховица-товарна и Ресен на втора линия, само че там отдавна се използва само единия коловоз.
Това е поста - Пост №2 (табелата все още стои), където коловозите откъм товарна-изток са се свързвали с коловоза към товарна-север:
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14553.JPG
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14554.JPG
Това и било мястото на свързване: http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14552.JPG
вляво - към Дунав-мост, вдясно към товарна Русе-север и от там към порт Булмаркет, бивше КТМ.
Доста е запазен Пост 2, дори вътре все още стои устройството за нагласяне на маршрутите, телефон и прочие още няколко работи, макар и всичко това да е потънало в прах паяжини. Кабината е останала запазена, може би защото отсреща (не ги снимах) има бивш кантон, в който в момента живеят хора.
Не така обаче е положението с пост, може би №1 в другия край на вариантата, който се явява и входен за товарна гара Русе-изток:
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14555.JPG
Железопътни обекти да искаш в Русе...

Прощавайте, сигурно ви е трудно да възприемете толкова информация. Ще довърша материала утре или вдруги ден.
Върху две гуми или върху две талиги по две релси!

Администратор
Ще снимам, Марио, обезателно ще снимам, само да мина пак от там в скоро време и без това ми е на път за работата.
Ето, тук още малко снимки, с които писах, че ще довърша материала от онзи ден.
Сиви пийзажи на полуобрасли коловози, стълбове от осветление, контактна мрежа и изходни светофори, както и от самотни вагони:
1. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14556.JPG
2. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14557.JPG
3. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14558.JPG
Тези баяджа стари вагони ми се видяха интересни и реших да се кача в тях:
1. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14559.JPG
2. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14560.JPG
3. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14561.JPG
4. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14562.JPG
5. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14563.JPG
6. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14566.JPG
7. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14564.JPG
Тези два вагона бяха почти еднакви. Половината от всеки един от тях представляваше някаква салонна част, а останалата част на вагона място с някакви спални купета.
През приемно-отправния парк в посока към гърбицата и разпределителния парк:
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14565.JPG
Ето, тук още малко снимки, с които писах, че ще довърша материала от онзи ден.
Сиви пийзажи на полуобрасли коловози, стълбове от осветление, контактна мрежа и изходни светофори, както и от самотни вагони:
1. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14556.JPG
2. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14557.JPG
3. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14558.JPG
Тези баяджа стари вагони ми се видяха интересни и реших да се кача в тях:
1. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14559.JPG
2. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14560.JPG
3. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14561.JPG
4. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14562.JPG
5. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14563.JPG
6. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14566.JPG
7. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14564.JPG
Тези два вагона бяха почти еднакви. Половината от всеки един от тях представляваше някаква салонна част, а останалата част на вагона място с някакви спални купета.
През приемно-отправния парк в посока към гърбицата и разпределителния парк:
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14565.JPG
Върху две гуми или върху две талиги по две релси!

Някой имали повече инфо за тези вагони???Тези баяджа стари вагони ми се видяха интересни и реших да се кача в тях:
1. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14559.JPG
2. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14560.JPG
3. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14561.JPG
4. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14562.JPG
5. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14563.JPG
6. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14566.JPG
7. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14564.JPG
Тези два вагона бяха почти еднакви. Половината от всеки един от тях представляваше някаква салонна част, а останалата част на вагона място с някакви спални купета.
Много добър репортаж!!!
Поздравления
И аз това се питам. Или са били някакви пощенски фургони, ама пък с тези купета?... Да не би пък да са били някакви военни вагони?... Навремето в класификацията на влаковете според вида и предназначението им, освен пътнически, товарни, смесени е имало и военни влакове. Аз лично преди доста години съм виждал. В момента, мисля че в нормативните документи не пише за военни влакове, макар че не съм сигурен, от две години не съм разгръщал да чета.
Надписите по тези вагони са до такава степен олющени, че едвам се чете: БДЖ. В интерес на истината, ако приема че гледам за първи път тези снимки от вътрешността на тези стари вагони, без да знам, че всъщност са някакви ЖП вагони, бих ги взел за онези стари двуосни авто-фургони, които могат да се теглят от някакво превозно средство с теглич и които обикновено се използваха, а и все още се използват по строежите от работниците и пр.
Иначе определено има какво още да се види и снима в района на тази гара. Аз много обичам всякакви жепейски старини и останки от време оно, затова обичам и да ги снимам.
Очаквайте още снимки.
Надписите по тези вагони са до такава степен олющени, че едвам се чете: БДЖ. В интерес на истината, ако приема че гледам за първи път тези снимки от вътрешността на тези стари вагони, без да знам, че всъщност са някакви ЖП вагони, бих ги взел за онези стари двуосни авто-фургони, които могат да се теглят от някакво превозно средство с теглич и които обикновено се използваха, а и все още се използват по строежите от работниците и пр.
Иначе определено има какво още да се види и снима в района на тази гара. Аз много обичам всякакви жепейски старини и останки от време оно, затова обичам и да ги снимам.

Очаквайте още снимки.

Върху две гуми или върху две талиги по две релси!

Ти си ги огледал все пак и на живо - има ли някакъв намек за решетки?
Щото може да са специални за превоз на осъдени...знем ли...
или пък ако имат места за сейфове, да са били все пак пощенски, подобно на бронирания DB-ски дето още е на централна гара в халето на пощите...
Интересно стана с тия вагони....
ПП.Бе това да не е някакъв щабен..бюфет на военните???

Щото може да са специални за превоз на осъдени...знем ли...
или пък ако имат места за сейфове, да са били все пак пощенски, подобно на бронирания DB-ски дето още е на централна гара в халето на пощите...
Интересно стана с тия вагони....
ПП.Бе това да не е някакъв щабен..бюфет на военните???






Информация
Модератори