


Администратор
Няма смисъл от видеоконтрол в локомотивите. Това го няма кажи речи никъде. Що се касае до резервоара, има си GPS контрол на нивото и разхода на гориво с електронен разходомер, комбиниран с моточасовник, запаметяващ във всеки един момент данни за обороти на ДД, предвиден разход, реален разход, излишна нафта, дебит на флуида, постъпващ към горивокачващата помпа и измерване в реално време на нивото на гориво в резервоара.NiGhtPiSH написа:Тука съм съгласен с Тошко, че само маневрите трябва да имат видеонаблюдение и то да гледа към отвора на резервоара.

Да бе к`во стана с тази програма? Ще стартира ли или не?EuroDance написа:С удоволствие бих се кандидатирал за "таен клиент", тъй като наглостта и непрофесионализма на някои служители редовно ми вдига кръвното. Подобни неща ТРЯБВА да се наказват, в противен случай нещата никога няма да се оправят.
Изпитвам буфери! Без стенд 

Хаха, те не са показали най-голямото шоу... Пътника Сливен-Бургас на 5:45 a.k.a Работния Влак. Тука на тоя влак след Жельо Войвода караме на принципа по 1лв. Кода е следния: Кондуктора идва и пита: Момчета ще пишем ли? Ако отговорите: не-давате левчето, ако ли-да плащате билета. Жалко ама истина. Бая народ се вози така, главно чернокожи субекти.
никога няма да има оправия в нашата хубава държаваElLoko написа:Хаха, те не са показали най-голямото шоу... Пътника Сливен-Бургас на 5:45 a.k.a Работния Влак. Тука на тоя влак след Жельо Войвода караме на принципа по 1лв. Кода е следния: Кондуктора идва и пита: Момчета ще пишем ли? Ако отговорите: не-давате левчето, ако ли-да плащате билета. Жалко ама истина. Бая народ се вози така, главно чернокожи субекти.

Информация
Модератори