
Администратор
БДЖ - Пътнически превози повишава събираемостта чрез внезапни проверки и видеоконтрол
Марио Евстатиев
Експериментален вагон, оборудван със система за видеонаблюдение тръгва по родните железни пътища. Вагонът ще пътува в състава на пътнически влакове по известните с корумпирани кондуктори околософийски линии.
Без билет не става
Все по-често, тази фраза ще започне да се чува в родните влакове, след като бъде изградена ефективна система за контрол на събираемостта на приходите, уточниха от "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД. В момента едни от основните проблеми са свързани с несъвестно изпълняващи задълженията си превозни служители, информира Управителя на дружеството Инж. Недялка Райкова. За да се преборим с гратисчиите, трябва и обществена реакция. В момента честа практика е в едно купе да пътуват редовен пътник, заплатил чинно 5-6 лв за билет до Ихтиман или Костенец и такъв, който срещу 0,50 -1 лв на ръка на кондуктора пътува същото разстояние. Формирането на статистиката за населеност на даден влак става на базата на продадените за него билети, което е причина, много пътнически влакове на хартия да са с по 8 - 10 души пътници, а дефакто да няма къде игла да пуснеш... Именно за това и с цел да се увеличи събираемостта на приходи от пътнически превози, внезапни проверки от мобилни групи тръгват да борят пословично наглите гратисчии.
Таен клиент ще лови нарушения във влака
Друга идея, която може да стартира още от началото на 2010 г. е да се проведе масирана кампания "Таен клиент", която да покаже нивото на културата на обслужване във влаковете. "На ден получаваме по 100 писма от недоволни от обслужването пътници", заявиха от отдел "Връзки с обществеността" на националния превозвач. Поради тази причина, в момента текат преговори с граждански организации за изграждане на мрежа от тайни клиенти, които да проверяват културата на обслужване и предлаганите услуги на място във влаковете. От тази кампания се очаква, значително да повиши качеството на услугата "Пътнически превоз с влак" и да респектира превозния персонал, който да започне сериозно да се отнася към задълженията си. Тайните клиенти, освен за поведението на кондукторите във влака ще следят и обслужването във вагоните "Бистро", билетните каси и гишета "Информация".
"Биг Брадър" във влака
В същински "Биг Брадър" могат да се окажат пипливите кондуктори в пътническите влакове около София, след като експериментален вагон със система за видео наблюдение вече се включва в съставите на пътнически влакове, превозващи предимно работници. С тази система ще могат да бъдат засечени нарушения на превозните бригади и да бъде търсена отговорност от провинилите се, без те да могат да се оправдаят. Камерите ще изпращат информацията директно на сървър, от който след това записа ще може да бъде свален и предаден на компетентния контролен орган. С цел да не бъде компрометирана системата, номерата на влаковете, които ще бъдат под електронното око на железничарския "Биг Брадър" няма да бъдат споменати.
______________________________________
Всички права запазени! lokforum news team
Марио Евстатиев
Експериментален вагон, оборудван със система за видеонаблюдение тръгва по родните железни пътища. Вагонът ще пътува в състава на пътнически влакове по известните с корумпирани кондуктори околософийски линии.
Без билет не става
Все по-често, тази фраза ще започне да се чува в родните влакове, след като бъде изградена ефективна система за контрол на събираемостта на приходите, уточниха от "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД. В момента едни от основните проблеми са свързани с несъвестно изпълняващи задълженията си превозни служители, информира Управителя на дружеството Инж. Недялка Райкова. За да се преборим с гратисчиите, трябва и обществена реакция. В момента честа практика е в едно купе да пътуват редовен пътник, заплатил чинно 5-6 лв за билет до Ихтиман или Костенец и такъв, който срещу 0,50 -1 лв на ръка на кондуктора пътува същото разстояние. Формирането на статистиката за населеност на даден влак става на базата на продадените за него билети, което е причина, много пътнически влакове на хартия да са с по 8 - 10 души пътници, а дефакто да няма къде игла да пуснеш... Именно за това и с цел да се увеличи събираемостта на приходи от пътнически превози, внезапни проверки от мобилни групи тръгват да борят пословично наглите гратисчии.
Таен клиент ще лови нарушения във влака
Друга идея, която може да стартира още от началото на 2010 г. е да се проведе масирана кампания "Таен клиент", която да покаже нивото на културата на обслужване във влаковете. "На ден получаваме по 100 писма от недоволни от обслужването пътници", заявиха от отдел "Връзки с обществеността" на националния превозвач. Поради тази причина, в момента текат преговори с граждански организации за изграждане на мрежа от тайни клиенти, които да проверяват културата на обслужване и предлаганите услуги на място във влаковете. От тази кампания се очаква, значително да повиши качеството на услугата "Пътнически превоз с влак" и да респектира превозния персонал, който да започне сериозно да се отнася към задълженията си. Тайните клиенти, освен за поведението на кондукторите във влака ще следят и обслужването във вагоните "Бистро", билетните каси и гишета "Информация".
"Биг Брадър" във влака
В същински "Биг Брадър" могат да се окажат пипливите кондуктори в пътническите влакове около София, след като експериментален вагон със система за видео наблюдение вече се включва в съставите на пътнически влакове, превозващи предимно работници. С тази система ще могат да бъдат засечени нарушения на превозните бригади и да бъде търсена отговорност от провинилите се, без те да могат да се оправдаят. Камерите ще изпращат информацията директно на сървър, от който след това записа ще може да бъде свален и предаден на компетентния контролен орган. С цел да не бъде компрометирана системата, номерата на влаковете, които ще бъдат под електронното око на железничарския "Биг Брадър" няма да бъдат споменати.
______________________________________
Всички права запазени! lokforum news team
Последно промяна от Mario Evstatiev на Съб Ное 12, 2011 2:16 pm, променено общо 1 път.
64.19

Видях вагона - серия 33 за Дупница днес на 50265. Означен е със стикери на вратите.lok45111 написа:БДЖ - Пътнически превози повишава събираемостта чрез внезапни проверки и видеоконтрол
Марио Евстатиев
Експериментален вагон, оборудван със система за видеонаблюдение тръгва по родните железни пътища. Вагонът ще пътува в състава на пътнически влакове по известните с корумпирани кондуктори околософийски линии.
Без билет не става
...
"Биг Брадър" във влака
В същински "Биг Брадър" могат да се окажат пипливите кондуктори в пътническите влакове около София, след като експериментален вагон със система за видео наблюдение вече се включва в съставите на пътнически влакове, превозващи предимно работници. С тази система ще могат да бъдат засечени нарушения на превозните бригади и да бъде търсена отговорност от провинилите се, без те да могат да се оправдаят. Камерите ще изпращат информацията директно на сървър, от който след това записа ще може да бъде свален и предаден на компетентния контролен орган. С цел да не бъде компрометирана системата, номерата на влаковете, които ще бъдат под електронното око на железничарския "Биг Брадър" няма да бъдат споменати.
______________________________________
Всички права запазени! lokforum news team
Влака щади природата - пътувайте с ВЛАК!!!
Върнете ни кушетите!
Върнете ни кушетите!

Администратор
ЕХ-DB за регионално движение с интериор, подобен на серия 21-45. Видеонаблюдението е една от положителните промени, направени в "БДЖ - Пътнически превози ЕООД", а скоро ще стартира и другата тесла за кондукторите - масирана кампания "Таен клиент", която ще наложи на г-дата с чантичките и перфораторите или да спазват правилата както трябва или да ходят на втория етаж на "Вазов 3" да доказват, че нямат сестра. За пътниците, тази програма ще донесе само положителни промени, тъй като все по - рядко ще виждат навъсен и кисел кондуктор, който без каквато и да е култура влита в купето и изревава "Дай билетите". Хвърлени са куп пари за обучение на превозния персонал за добро поведение и скоро ще се види до колко този персонал е оценил хвърлените от "Пътнически превози" пари.VESO написа:Серия 33 , предполагам от exDB-тата с вратите по средите.Защото серия 33 още са и 18-метровите инвалидни вагони.
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 11:09 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 11:08 pm, променено общо 1 път.

Акредитиран фотограф

Мда и аз видях този за Дупница, но май само последните 2 вагона бяха със стикери




Последно промяна от lubo_katastrofata на Пон Яну 18, 2010 6:08 pm, променено общо 5 пъти.
Изпитвам буфери! Без стенд 



Техник
Интересна работа.А номера на вагона запомни ли?Ако не си , следващия път го снимай отвън , мисля , че само един е такъв.lubo_bulgaria написа:Мда и аз видях този за Дупница, но само последните 2 вагона бяха със стикери
http://picbg.net/u/49778/34298/390743.jpg
http://picbg.net/u/49778/34298/390744.jpg
VESO написа:Интересна работа.А номера на вагона запомни ли?Ако не си , следващия път го снимай отвън , мисля , че само един е такъв.lubo_bulgaria написа:Мда и аз видях този за Дупница, но само последните 2 вагона бяха със стикери
http://picbg.net/u/49778/34298/390743.jpg
http://picbg.net/u/49778/34298/390744.jpg
Обещавам. Щях да го снимам, но отвънка имаше хора и ми стана неудобно

Изпитвам буфери! Без стенд 

Информация
Модератори