Страница 2 от 12
Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 12:14 pm
от Vancho
Е ако наистина е спрян единия вагон до Пловдив това вече минава всякакви граници

Тия хора наистина нямат връзка с главния... Как е възможен подобен произвол ... Това нещо не е нормално .... Не бяха ремонти, автобуси, конски вагони, Горна карат влаковете до София, на ГО цепят съставите и киснат по 2 часа, спират нощния от София , а сега и това...... Този вагон уважаеми се пълнеше до дупка а беше само един .. И сега кой ще иска да слиза по нощите ......
Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 1:24 pm
от VESO
Ванчо , можеш да отидеш на гарата в Русе и да проериш това на място.Единият пристига в 6:52 , другият тръгва в 21:57.Попитай нач. влака или кондукторите дали е оставен директният вагон от / за Пловдив.А като се сетя , че по едно време бяха обещали връщане на спалния и "групата" да се увеличи на два вагона.
Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 1:46 pm
от Vancho
Знаеш че точно в момента е невъзможно изобщо съществуването на подобен вагон, защото влака се движи от и до Плачковци... Въпроса е дали след приключването на ремонтите по тунелите /когато и да е то/, ще се движи вагон Русе Пловдив...

Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 1:52 pm
от VESO
Може би и това да е причината.Но интересно защо след ремонтите не е предвидено и отразено в пътеводителя.Дано не са спрели връзката с директния вагон.
Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 8:44 pm
от todor plamenov
На един по-късен етап след години,когато движението по четвърта линия придобие по-окуражаващи параметри може би ще бъде актуален въпроса за пускането на директен бърз влак Русе - Пловдив.Това като част от една по-приемлива интеррегионална транспортна схема,насърчаваща нестоличните релации.Въпрос, на който смятам общо взето малко е обръщано внимание при съставянето на графиците за движение.
Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 8:54 pm
от VESO
Прав си , Тошко. Освен прикачванията 4611 / 4641 , 40103 / "Сл. бряг" и директният вагон на 4647 / 8636 , е нужна още една подобна релация.А че малко внимание е обръщано на подобни релации може да се погледне от факта , че бързите влакове , неотиващи до столицата се броят на пръсти.И сред тях даже има и бивш ускорен , сега RБВ.

Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 10:00 pm
от Labros
А защо не и директен влак Пловдив- Букурещ

Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 10:24 pm
от svd90
Интересно ми е защо така решиха Дианата да чака и "Сл.бряг" и "Родопите" . Разбирам да чака единия от двата , но и двата , които ВИНАГИ закъсняват и така забавят и Дианата си е прекалено...
Какво мислите по този въпрос?
Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 10:35 pm
от todor plamenov
svd90 написа:Интересно ми е защо така решиха Дианата да чака и "Сл.бряг" и "Родопите" . Разбирам да чака единия от двата , но и двата , които ВИНАГИ закъсняват и така забавят и Дианата си е прекалено...
Какво мислите по този въпрос?
Еднопътната линия винаги крие тези рискове.Само частично или цялостно удвояване на Пловдив - Чирпан би променила картината,иначе още дълго ще продължават тези изчаквания за разминаване.
Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 10:55 pm
от VESO
Дианата чака само "Сл. бряг".С "Родопи" се разминават на Чирпан , но там тя си спира обикновено.Спирането и на Белозем е само за изчакване , но на гарата на град като Чирпан е редно да има престой също както и "Родопи" затова евала правя на тези , които са се сетили точно там да ги разминат , а не на някоя друга незначителна гара , което би довлякло още ненужно висене.
От друга страна заради системните закъснения на "Сл. бряг" , Дианата виси на Белозем , а на Чирпан "Родопи" бива принуден да я чака.
Решението на този проблем се нарича цялостно удвояване на Скутаре - Михайлово.
Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 11:05 pm
от Labros
Няма как де се случи това удвояване, поне до Чирпан. Причините:

липса на средства за проект и реализирането му.

проблема със собствеността на земята. Тия криви и заобикаляния преди Чирпан са именно по тоя проблем. Просто при строежа на линията собствениците са отказали продажбата й.

С отчуждаването и превръщането на земята от частна земеделска в държавна.

Държавата решава по колко пари да даде за декар продадена земя. Но ако собственика не е доволен, може да обжалва в съда. Тогава започва едно точене... с години и пак се забавя строежа.
Решението се крие в цялостна подмяна и модернизация, че да може да се вдигнат скоростите. Не може в по-голямата си част линията да е за 60 км/ч.
Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 11:11 pm
от svd90
VESO написа:Дианата чака само "Сл. бряг".С "Родопи" се разминават на Чирпан , но там тя си спира обикновено.Спирането и на Белозем е само за изчакване , но на гарата на град като Чирпан е редно да има престой също както и "Родопи" затова евала правя на тези , които са се сетили точно там да ги разминат , а не на някоя друга незначителна гара , което би довлякло още ненужно висене.
От друга страна заради системните закъснения на "Сл. бряг" , Дианата виси на Белозем , а на Чирпан "Родопи" бива принуден да я чака.
Решението на този проблем се нарича цялостно удвояване на Скутаре - Михайлово.
Аз като съм пътувал с Дианата и на Белозем и на Чирпан голямо чакане е падало..
Между другото преди години Сл.бряг не чакаше ли той Дианата или бъркам?!
Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 11:58 pm
от VESO
svd90 написа:...
Между другото преди години Сл.бряг не чакаше ли той Дианата или бъркам?!
Доколкото имам спомени , от години Дианата чака на Белозем , а "Сл. бряг" минава транзит.Инцидентно се е случвало той да чака , но по график Дианата се установява на перона точно когато той преминава входния светофор в източната страна на гарата.По едно време ги разминаваха на Черна гора и често ускореният от Бургас чакаше другия ускорен от столицата.Но и това бе за кратко , после върнаха традицонната среща отново в Белозем.
Публикувано на: Вто Дек 22, 2009 10:41 pm
от VESO
В по - горните коментари , съм пропуснал няколко неща за новия график - най - после някой се сети да премахне ненужния 10202 , който тръгваше в 4:40 от София и сега вагоните на 10203 се карат от 292.Добре , но отново не са сетили да запълнят дупката между 10132 и 10206 , а именно , че в интервала 7:40 - 13:20 е нужен пътнически влак от София за Драгоман , тъй като на вечно закъсняващия 492/490 не може да се разчита.
А сега тези , които имат пътеводители да ги отворят и да кажат спира ли 10115 на Белово и 10114 на Момин проход?

Защото при мен е дадено , че минават транзит , но предполагам се касае за печатна грешка.Идентични са още случаите с 30157

сп. Партизани , 40162 , 40166

сп. Малево и 40164

сп. Узунджово.От друга страна има разминаване между пътеводителя и електронното разписание относно това дали 80101 / 80104 спират на Стоил воевода , тъй като в Интернет не е посочено , но в пътеводителя е указан час на тръгване от тази спирка и за двата влака.
Вече за втори пореден път по линията Пловдив - Панагюрище не е отразена спирка Цар Асен , намираща се между Овчеполци и Смилец.Аз си нанесох часовете от електронното разписание , имам чувстото , че графистите или нарочно не я нанасят , или някой не знае , че тя съществува.
Публикувано на: Вто Дек 22, 2009 11:40 pm
от Nikss
Днес по сигнал на дядо ми разтворих закупения в Събота пътеводител и не можех да повярвам на очите си...
ПВ 20133 е коригиран с цели 10'. Сега отворих електронния пътеводител и останах потресен. Егати и обходите дето са ги измислили...

и не само там, но от яд не исках да разглеждам други влакове.
