
Администратор


Администратор


Първите бюфети , които спряха точно поради тази причина бяха сините 40-ки на Чайката и Дианата (в последствие на "Родопи").В момента стоят на гаражните коловози на центр. СФ и едва ли ще тръгнат отново.Съдбата може да им се усмихне , ако от БДЖ решат да ги вземат и използват по предназначението им.Според неофициални слухове , пък във "ВРЗ 99" са прибрали единия от теснопътните бюфети , но какво ще правят с него , още не може да се каже със сигурност.Да стискаме палци да го възстановят и пуснат в редовно движение.

Администратор
"Пътнически превози" си взеха всички бюфети и тече програма за въвеждането им поетапно в експлоатация, но след щателен подбор на най-читавите вагони. Подлежат на възстановяване следните бюфети:
1. Теснопътния
2. "Булгар-бистрото" в Пловдив
3. Поне един от двата сини бюфети, които стоят на ЦЕнтрална гара
4. Още един ГО бюфет - вероятно този, който е бил на 9621/9622
1. Теснопътния
2. "Булгар-бистрото" в Пловдив
3. Поне един от двата сини бюфети, които стоят на ЦЕнтрална гара
4. Още един ГО бюфет - вероятно този, който е бил на 9621/9622

Многократно ще се подобри транспортната услуга , ако на всички влакове изминаващи 300+ км. имаш възможност да си вземеш кафенце,чайче,безалкохолни или биричка и някаква лека храна на поносими цени !
А пък рециклирането на няколко вагона като панорамни за тесно линейката направо ще избие рибата , достатъчно е по един на влак !
А пък рециклирането на няколко вагона като панорамни за тесно линейката направо ще избие рибата , достатъчно е по един на влак !

Администратор

Информация
Модератори