Страница 2 от 4

Публикувано на: Съб Ное 04, 2006 12:34 am
от Гост
Тия Сименсчета са добри,но не ме кефят толкова колкото Шкодичките. Все пак къде им е разликата. Едното е старо и изпитано,а другото сравнително ново и не се знае какво и къде ще направи :oops: :arrow:

Публикувано на: Съб Ное 04, 2006 6:24 am
от bdz46
Разликата е от земята до небето. Нищо общо нямат двете по между си.

Публикувано на: Съб Ное 04, 2006 8:54 am
от Гост
Тодоре напълно си прав!Те са в две различни измерения!

Публикувано на: Съб Ное 04, 2006 10:37 am
от 44-134
Тони_Казичане написа:Тия Сименсчета са добри,но не ме кефят толкова колкото Шкодичките. Все пак къде им е разликата. Едното е старо и изпитано,а другото сравнително ново и не се знае какво и къде ще направи :oops: :arrow:
Ами да го кажем така
Шкода-3000Квт
Сименс-6400Квт
Къде според теб е разликата?

Публикувано на: Съб Ное 04, 2006 12:07 pm
от Гост
44-134 написа:
Тони_Казичане написа:Тия Сименсчета са добри,но не ме кефят толкова колкото Шкодичките. Все пак къде им е разликата. Едното е старо и изпитано,а другото сравнително ново и не се знае какво и къде ще направи :oops: :arrow:
Ами да го кажем така
Шкода-3000Квт
Сименс-6400Квт
Къде според теб е разликата?
Е да.Така става.Но се пак Шкодите са пробили в БГ по от-давна от Сименсите.За това говорех :wink: :arrow:

Публикувано на: Съб Ное 04, 2006 7:25 pm
от 44-134
ами можеби причината е че сименс са останали в ГФР а шкода са били в соц.блока :wink:

Публикувано на: Съб Ное 04, 2006 8:06 pm
от aizi
ами момчета,разликата е огромна,то да бе само в киловатите здраве му кажи.Когато водехме диалога с човека влак той повдигна темата за лок2000,който не е сименс.аз търсих информация и това наистина поставя началото на ново поколение локомотиви и едни от наследниците на това поколение са сименсите.Шкодите са се доказали в бг и са си свършили работата ,че и отгоре.много още ще се използват.но скоростите им на движение са много ниски за днешните условия,ако ще теглят бързи и експресни.а за смяната на колоосите с нови може да се достигнат 130км/ч за лок 44 при линии планирани за 160-180.конкуренцията на пазара с автопревозите налага да се предлага много по кратко времепътуване.дотам я докарахме.на запад тоя проблем го няма.знам че обичате шкодичките но не ги слагайте в една класа с първенците.

за лок-тивите сименс

Публикувано на: Съб Ное 04, 2006 11:14 pm
от choveka_vlak
Освен допълнението,че л-те 2000-460та серия, бяха произведени от AD-TRANZ, днешно BOMBARDIE!!!, би било редно да се погледне поне малко в бъдещето!!! а според мен то е съвремие. И бих попитал, или задавайки риторичния въпрос на самия себе си, а с кой л-тив бе постигната последната най-висока скорост???. Колкото и да ни е криво, че не ние ще открием топлата вода!, трябва да приемем постиженията на хората произвели л-тиви, с асинхронни тягови двигатели!.

Публикувано на: Съб Ное 04, 2006 11:33 pm
от 42 072.9
Разбира се, Siemens са концерн с големи традиции и неслучайно рекорда е техен за електровозите (от Taurus на австрииските железници). Хубавото, е че при тях няма компромис и БДЖ може да се сдобие с такива машини.

за лок-тивите сименс

Публикувано на: Чет Ное 09, 2006 8:49 am
от choveka_vlak
Завода на BOMBARDIE в Касел-Германия, пусна в движение нов уникален електровоз. Локомотива е продължение на серията 189, но опитния образец под номер 003 е четири-системен, и с четири пантографа за различните напрежения. Предназначението му е да работи в почети цяла Европа. Тези дни се провеждат опитни пътувания в ПОЛША, ЧЕХИЯ, ДАНИЯ и Германия разбира се!. :)

Публикувано на: Чет Ное 09, 2006 6:12 pm
от aizi
ще сме ти благодарни ако намериш някоя снимчица :)

Публикувано на: Чет Ное 09, 2006 6:19 pm
от aizi
а аз намерих снимка на 189 пак мултисистемен.ЗА ТОВА ЛИ СТАВА ДУМА?
Изображение

Публикувано на: Чет Ное 09, 2006 6:42 pm
от aizi
ЦАРЕТЕ НА ТЯГАТА

Изображение

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Публикувано на: Чет Ное 09, 2006 6:45 pm
от aizi
ЕТО ГИ И ПАНТОГРАФИТЕ НА 189
http://www.railfaneurope.net/pix/de/ele ... 181486.jpg

Публикувано на: Чет Ное 09, 2006 6:49 pm
от aizi
Multi-System Locomotive TRAXX F140 MS - Europe
Operator SBB Cargo
Length 18,900 mm
Width 2,978 mm
Max. Speed 140 km/h
Power Rating 5.6 MW
Starting effort 300 kN

Изображение