Страница 2 от 4
Публикувано на: Пон Ное 16, 2009 6:21 am
от Nikss
Въпросът като цяло е спорен. Първо защо махат категорията УБВ и каква логика има да се запазват по-високи цени спрямо стандартните БВ? Малко по-хубави вагони да, но спиранията ужас. Тук ще има така да се каже 2 типа хора - едните в зависимост от цените (ако ги намалят) и типа вагони (сегашните) може би ще приемат нещата, другите ако цените се запазят като сега и съставът остане непроменен ще искат промяна и пускане на второкласни вагони. Според мен ако Белият кон остане в сегашният си състав ако цените не бъдат (поне) изравнени със тези на другите БВ, защо се плаща като за УБВ, ще се вдигне вой до небесата защо като е БВ няма второкласни вагони и т.н. ама като му дойде времето ще видим какво ще стане и пак ще говорим. Както казах освен в България никъде другаде влак с изцяло първокласни вагони не съм виждал, като гледам и вие не сте тъй, че остава само да изчакаме до влизането на новия ГДВ да видим какво ще се случи, но пак казвам - може да са свикнали сега да плащат за 1-ва класа, но като разберат, че отпадат запазените места и категорията става "бърз" ако цените са по-високи от на други БВ, а съставът бъде запазен, може и да го приемат, но аз смятам, че като БВ трябва да има и второкласни вагони. Така е най-удачно и най-честно спрямо всички. Сега иди-ела, но после няма да е така.
Публикувано на: Пон Ное 16, 2009 6:31 am
от Mario Evstatiev
Според мен, вероятно ще има изменения в тарифата и начина на издаване на билети. Възможно е тези "бързи" влакове да бъдат обособени като "Интерсити" и за тях отново да се заплаща по - висока цена. Другия вариант е да оставят цените като на обикновен БВ като тактика за привличане на клиенти.
Публикувано на: Пон Ное 16, 2009 6:35 am
от 07
lok45111 написа:Другия вариант е да оставят цените като на обикновен БВ като тактика за привличане на клиенти.
БДЖ и тактика за привличане на клинти - звучи като виц................
Публикувано на: Пон Ное 16, 2009 11:51 am
от bdz_bg
Изпратих писмо до БДЖ във връзка с въпроса за УБВ-тата.Като получа отговор ще го пусна тук.

Публикувано на: Вто Ное 17, 2009 7:20 am
от Mario Evstatiev
bdz_bg написа:Изпратих писмо до БДЖ във връзка с въпроса за УБВ-тата.Като получа отговор ще го пусна тук.

Добра идея, Наско!
Сега остава да чакаме отговор на зададените въпроси, който да се помести тук.
Поздрави!
Публикувано на: Вто Ное 17, 2009 7:26 pm
от svd90
Ако махнат запазените места ще е голяма тъпотия - за огромна част от пътуващите. Създава неудобство за обикновения нередовен пътуващ.
Иначе за мен това е много глупава стъпка. Вместо да се подобряват категориите на влаковете , те ги свалят..

колкото и безсмилеслено да беше "УБВ" хората го възприемаха като експрес
Публикувано на: Вто Ное 17, 2009 9:18 pm
от Nikss
Все пак да изчакаме отговора и след 1-вия месец от новия ГДВ ще видим как вървят нещата. Аз съм неутрален по въпроса - от една страна е хубаво да ги има запазените места, но от друга... спиранията, времепътуването и т.н. също има какво да се желае по тях.

Публикувано на: Вто Дек 08, 2009 2:40 pm
от svd90
Ясни ли са вече цените и дали влиза запазено място в билета?
Публикувано на: Вто Дек 08, 2009 7:52 pm
от Mario Evstatiev
svd90 написа:Ясни ли са вече цените и дали влиза запазено място в билета?
При работната среща между Администрацията на Форум "Локомотиви" и Управителя на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД Г-жа Недялка Райкова, бе зададени въпрос относно статута на бившите вече УБВ и получих следното разяснение:
Г-жа Недялка Райкова написа:Сегашните УБВ от ГДВ 2010 ще се прекатегоризират на "Бърз влак с предварителна резервация на места", което означава, че пътниците ще се снабдяват с билет за бърз влак + 0, 50 лв за запазено място от гарите, в които влака спира.
Публикувано на: Вто Дек 08, 2009 8:03 pm
от VESO
Значи цената на билета ще е по - евтина от досегашната за тази категория влакове.

Публикувано на: Вто Дек 08, 2009 9:40 pm
от Nikss
Публикувано на: Вто Дек 08, 2009 10:21 pm
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Е то оставаше да запазят цените на сегашните УБВ... щеше да е чист пладнешки обир, рекет или както искате да го наречете.
Ръководството на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД е изключително гъвкаво в маркетинговата си политика и широко скроено за идеи, тъй, че подобен сценарий няма как да стане!
За местата, въпроса е бил спорен, но все пак разума на Управителката г-жа Райкова е надделял и са оставили това изискване. Едно заради състава, друго за да се зачази качеството на услугата, която с по - ниската си себестойност ще привлече доста пътници, които сега се лангъркат на раздрънкани турски рейсове.
Публикувано на: Вто Дек 08, 2009 10:27 pm
от Labros
Цената е от решаващо значение. Мисля си, че с тия промени влаковете ще генерират по-голям пътникопоток, поне по дългите дестинации.
Публикувано на: Вто Дек 08, 2009 10:28 pm
от Mario Evstatiev
Labros написа:Цената е от решаващо значение. Мисля си, че с тия промени влаковете ще генерират по-голям пътникопоток, поне по дългите дестинации.
Такава е тарифната политика. Целта е да се привлекат клиенти, които да останат и доволни от услугата. За последното също е намерено решение, в което форума ще вземе ключова роля.
Публикувано на: Вто Дек 08, 2009 10:30 pm
от Labros
От около месец време насам се забелязват едно адекватно реагиране и съответно последващи решения.