
Глобален модератор
"Козница"--- 40км/ч
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
От новото разписание скоростта се вдига на 60 km/h.choveka_vlak написа:"Козница"--- 40км/ч

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Глобален модератор
Пътя страна Стряма не позволява 60км/чrexkos написа:От новото разписание скоростта се вдига на 60 km/h.choveka_vlak написа:"Козница"--- 40км/ч
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Администратор
Освен ако не е правено нещо и там. Или по средата на тунела ще има намаление 40 км/час. Иначе и аз чух, че на лято пак ще затварят 3-та линия за нови ремонти. Идеята на НКЖИ е да възстанови проектните скорости по линията и драстично да се намал времепътуването до Бс. Ако това добро развитие продължи, до две години Сф- Бс за 4 ч 30 мин. с влак, което тотално ще срине пясъчната кула на автобусите!
64.19


Администратор
Вчера група форумисти при срещата си с г-н Тончо Караджов, заместник Генерален директор на ДП-НКЖИ, получи уведомление, че на 30.11.2009 г. от 04 часа ще бъде възстановено движението по 3-та линия в междугарието Долно Камавци - Мирково. За подробности около официалното откриване ще пиша допълнително.
Последно промяна от Mario Evstatiev на Вто Ное 24, 2009 7:31 pm, променено общо 1 път.
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор

Движението на влаковете между Долно Камарци и Мирково ще бъде възстановено на 30 ноември
28.11.2009 09:15
* СТАТИЯ
размер на шрифта:
БГНЕС
Национална компания “Железопътна инфраструктура” приключва основните ремонтни дейности между гарите Долно Камарци и Мирково (Тунел №3) по железния път от Подбалканската железопътна линия, съобщиха от компанията. Движението на влаковете между гарите ще бъде възстановено и в 20.30 ч. на 30 ноември 2009 г. ще премине бързият влак Бургас – София със скорост от 60 км/ч. След приключване на всички довършителни дейности ще бъде достигната проектната скорост от 85 км/ч. Основният ремонт на Тунел № 3 по трета главна жп линия София – Карлово - Зимница е финансиран от Държавния бюджет и изпълнен от Гражданско дружество „РВП - Кьоне – Евротранспроект – Тисен Круп”. За първи път в България е приложен нов вид конструкция на железния път на асфалто-бетонова основа със стоманени „Y” (ипсилон) траверси. Това е най-дългата конструкция, изградена по този начин в тунел – 3240 м. Строително – монтажните работи включват: подготовка на земна основна площадка; направа на дренажен канал – 1 400 м.; полагане на бетон за дънна плоча; полагане на асфалтобетон за релсотраверсова скара; монтиране на „Y” траверси и полагане на релси 60 E1 – 3 240 м; изграждане на преходи към железния път на баластова основа. Изградени са: нова контактна мрежа – по цялата дължина, вентилационна система и въздушна линия за външно ел. Захранване. /БГНЕС /
28.11.2009 09:15
* СТАТИЯ
размер на шрифта:
БГНЕС
Национална компания “Железопътна инфраструктура” приключва основните ремонтни дейности между гарите Долно Камарци и Мирково (Тунел №3) по железния път от Подбалканската железопътна линия, съобщиха от компанията. Движението на влаковете между гарите ще бъде възстановено и в 20.30 ч. на 30 ноември 2009 г. ще премине бързият влак Бургас – София със скорост от 60 км/ч. След приключване на всички довършителни дейности ще бъде достигната проектната скорост от 85 км/ч. Основният ремонт на Тунел № 3 по трета главна жп линия София – Карлово - Зимница е финансиран от Държавния бюджет и изпълнен от Гражданско дружество „РВП - Кьоне – Евротранспроект – Тисен Круп”. За първи път в България е приложен нов вид конструкция на железния път на асфалто-бетонова основа със стоманени „Y” (ипсилон) траверси. Това е най-дългата конструкция, изградена по този начин в тунел – 3240 м. Строително – монтажните работи включват: подготовка на земна основна площадка; направа на дренажен канал – 1 400 м.; полагане на бетон за дънна плоча; полагане на асфалтобетон за релсотраверсова скара; монтиране на „Y” траверси и полагане на релси 60 E1 – 3 240 м; изграждане на преходи към железния път на баластова основа. Изградени са: нова контактна мрежа – по цялата дължина, вентилационна система и въздушна линия за външно ел. Захранване. /БГНЕС /
Информация
Модератори