Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
"Козница"--- 40км/ч
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София
choveka_vlak написа:"Козница"--- 40км/ч
От новото разписание скоростта се вдига на 60 km/h. :)
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Като видим Козница със 100 отново ще си говорим пак. Безбаластово трасе, безнаставово с UIC60 релси ;)
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Скоро ще разберем дали слуховете са верни, че ще спират и Козница.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

И аз дочух , че ще се затваря "Козница" , но някъде след април месец.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
rexkos написа:
choveka_vlak написа:"Козница"--- 40км/ч
От новото разписание скоростта се вдига на 60 km/h. :)
Пътя страна Стряма не позволява 60км/ч
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Освен ако не е правено нещо и там. Или по средата на тунела ще има намаление 40 км/час. Иначе и аз чух, че на лято пак ще затварят 3-та линия за нови ремонти. Идеята на НКЖИ е да възстанови проектните скорости по линията и драстично да се намал времепътуването до Бс. Ако това добро развитие продължи, до две години Сф- Бс за 4 ч 30 мин. с влак, което тотално ще срине пясъчната кула на автобусите!
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Те да не гледат само 3-та линия, навсякъде по малко и с хлебец да се действа, защото има и по-тежки случаи от нея.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вчера група форумисти при срещата си с г-н Тончо Караджов, заместник Генерален директор на ДП-НКЖИ, получи уведомление, че на 30.11.2009 г. от 04 часа ще бъде възстановено движението по 3-та линия в междугарието Долно Камавци - Мирково. За подробности около официалното откриване ще пиша допълнително.
64.19
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Само да не се окаже прав , че има да си чакаме ноември месец да се сдобие с дата 31-ви ! :lol:
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Г-н Тончо Караджов даже отправи и покана към Форум Локомотиви да излъчи представител на откриването.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

stankos написа:Само да не се окаже прав , че има да си чакаме ноември месец да се сдобие с дата 31-ви ! :lol:
Техническа грешка, поправена е!

НА 30-11-2009 г. МЕЖДУГАРИЕТО ЩЕ БЪДЕ ОТКРИТО!
64.19
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Да , това е вярно , вече са пуснали телеграми за това , но интересно ,че ремонтът между Ва-Ваз се закучва и там се удължава срока до 12.12.2009г.
Мнения: 91
Регистриран на: Пон Окт 19, 2009 4:33 pm
Местоположение: Сливен
Движението на влаковете между Долно Камарци и Мирково ще бъде възстановено на 30 ноември
28.11.2009 09:15

* СТАТИЯ

размер на шрифта:
БГНЕС

Национална компания “Железопътна инфраструктура” приключва основните ремонтни дейности между гарите Долно Камарци и Мирково (Тунел №3) по железния път от Подбалканската железопътна линия, съобщиха от компанията. Движението на влаковете между гарите ще бъде възстановено и в 20.30 ч. на 30 ноември 2009 г. ще премине бързият влак Бургас – София със скорост от 60 км/ч. След приключване на всички довършителни дейности ще бъде достигната проектната скорост от 85 км/ч. Основният ремонт на Тунел № 3 по трета главна жп линия София – Карлово - Зимница е финансиран от Държавния бюджет и изпълнен от Гражданско дружество „РВП - Кьоне – Евротранспроект – Тисен Круп”. За първи път в България е приложен нов вид конструкция на железния път на асфалто-бетонова основа със стоманени „Y” (ипсилон) траверси. Това е най-дългата конструкция, изградена по този начин в тунел – 3240 м. Строително – монтажните работи включват: подготовка на земна основна площадка; направа на дренажен канал – 1 400 м.; полагане на бетон за дънна плоча; полагане на асфалтобетон за релсотраверсова скара; монтиране на „Y” траверси и полагане на релси 60 E1 – 3 240 м; изграждане на преходи към железния път на баластова основа. Изградени са: нова контактна мрежа – по цялата дължина, вентилационна система и въздушна линия за външно ел. Захранване. /БГНЕС /
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Време беше
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация