за всички които се интерисуват технологията е нова за България http://bgrail.info/site/index.php?page= ... bum&id=177


Администратор

Навремето Зли Дол при последния си сериозен ремонт стана единствения тунел в които пътя е безбаластов по 3та линия, другият безбаластов тунел в България е до Дъскотна, за този до Карлуково не съм сигурен, но освен тези трите и сега "Гълъбец" в другите всичко е на ниво от 50те годиниdesiroml написа:Не се бъркам, защото го каза един от бившите директори на НК"ЖИ". За времето си и за изостаналата ни инфраструктура сигурно е било така.


Администратор

За Дкм-Мир още преди да започнат проекта като го разгласяваха по медиите се говореше, че ще се достига проектната скорост - 85 km/h, тъй, че няма как да не се движат влаковете със скорост по КР. Освен това толкова време го правят и накрая ще е язък за барута да не го пуснат с максималната възможна скорост. А за Мк-Дкм нямам представа реално за колко е пътя. 


Администратор
Дкм - Мир като го гледам ще е за 85 км/час. Мк - Дкм е за 60, пътя там иска ремонт.Nikss написа:За Дкм-Мир още преди да започнат проекта като го разгласяваха по медиите се говореше, че ще се достига проектната скорост - 85 km/h, тъй, че няма как да не се движат влаковете със скорост по КР. Освен това толкова време го правят и накрая ще е язък за барута да не го пуснат с максималната възможна скорост. А за Мк-Дкм нямам представа реално за колко е пътя.
64.19
Информация
Модератори