Страница 2 от 4

Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 7:13 pm
от 42 072.9
По 5-та също щъкат руски композиции, които превозват стъклария или суровина за Прр.

Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 7:23 pm
от Mario Evstatiev
42 072.9 написа:По 5-та също щъкат руски композиции, които превозват стъклария или суровина за Прр.
Онзи ден на Илиянци имаше много хеви руска група от 11 големи думпкари.

Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 7:33 pm
от disell
Обикновенно с тях карат т.нар."технический углерод"

Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 7:44 pm
от 42 072.9
http://media.snimka.bg/5362/016979149.jpg Тези караха феро-силиций за "Метал".

Публикувано на: Нед Яну 31, 2010 8:01 pm
от VESO
Преди време на Мездра бях засякал интересна цистерна от тип "Zas" , която бе боядисана в зелено и върху нея бе поставен обозначителен знак - червен кръст (предполагам може би се е използвала като санитарен вагон). Ето я и нея.
Какво ли точно се е превозвало в нея?

Публикувано на: Нед Яну 31, 2010 8:58 pm
от gu6terov
До колкото си спомням превозва течен кислород.

Публикувано на: Нед Яну 31, 2010 10:30 pm
от bdz46
Не ми прилича на такава за високо налягане.

Публикувано на: Пон Фев 01, 2010 12:11 am
от 07
По-скоро е за дезинфекционен разтвор.

Публикувано на: Нед Фев 28, 2010 5:39 pm
от VESO
Днес , докато правих своята разходка из теснопътна гара Септември , забелязах един интересен товарен вагон , скрит сред шубраците.Така изглежда на външен вид , а ето и надписът му отстрани.
Огледах се наоколо и друг като него не можах да открия. Някой знае ли какво ли се е превозвало в него? :?

Публикувано на: Нед Фев 28, 2010 6:04 pm
от bdz46
Има вид на зърновоз или хопер-дозатор.

Публикувано на: Нед Фев 28, 2010 8:45 pm
от Nikss
За насипни товари. Ама като гледам май е бил и е останал единствен. :roll:

Публикувано на: Пон Мар 01, 2010 11:13 am
от disell
По вероятно да е теснопътен зърновоз защото е много висок и затворен за хопер-дозатор отгоре , а и с тази площадка....

Публикувано на: Пон Мар 01, 2010 12:30 pm
от Tramway
Зърновоз, разработка на творчески колектив от транспортния факултет на тогавашните ВМЕИ София и ИЕЖТ за превозване на зърно между пристанище Оряхово и Червен бряг. Прототипът видя бял свят между 1985 и 88г в Бургас, след туй отлежа доста време в института за сертификация, после беше пренесен за проби отначало в ЧБ когато вече нямаше почти никакво товарно движение по 21-ва линия, после в Сп, а по 16-та нямаше какво да са вози с такива вагони. Независимо от туй разработчиците си взеха хонорарите.

Публикувано на: Пон Мар 01, 2010 1:02 pm
от VESO
Благодаря на всички за разясненията!

Публикувано на: Пет Авг 06, 2010 2:52 pm
от bdz46
Вчера повечето разкостени вагони от гара Волуяк бяха събрани в един внушителен призрачен влак и потеглиха на последното си пътуване по 6-та линия към гара Метал.
На мястото на липсващите буфери, винтови спрягове, букси, акерманови кранове и кнорови ръкави бяха монтирани временни такива (оборотни от вече нарязаните вагони).
Местата на функционните вентили бяха затапени с метални планки, а липсващи и негодни главни въздухопроводи бяха заменени с дълъг маркуч през вагона.

В момента се подготвят и вагоните от гара Петърч.